Komoly hullámvasutazást tudhat maga mögött a Crytek. A Crysis és a CryEngine sikerein felfutott német csapatot egy ideig a legnagyobb stúdiók közt tudhattuk, aztán ez a hírnév a 2010-es évek második felére el is veszett, miután a vállalatot olyan komoly anyagi csőd kerülgette, hogy csak több stúdió (köztük a budapesti csapat) bezárásával és pár fontos IP eladásával menthették ki magukat. Az i-re a pontot az tette fel, hogy 2018 elején még a Crytek addigi vezetője is elhagyta a süllyedő hajót.
A stúdió azonban az utóbbi néhány évben csodával határos módon kaparta össze magát, s habár a Hunt: Showdown csak egy igen vékony réteget tudott igazán megszólítani, a javára szóljon, hogy egy elképesztően érdekes és bátor alkotásról van szó. A tavalyi év folyamán aztán befutott a Crysis Remastered is, ezek a kisebb sikerek pedig elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy ismét beinduljon az élet a frankfurti irodában - a koronavírusnak köszönhetően természetesen csak metaforikusan.
Erről tanúskodnak azok az új álláshirdetések is, amelyeket a Crytek oldalán fedezhetnek fel az arra tévedők. Nem apró pozíciókról van szó ráadásul: a német csapat többek közt tapasztalt játéktervezőket keres egy eddig meg nem nevezett AAA-kategóriájú projekthez, amely valószínűleg egy first-person shooter lesz, hiszen az ilyen jellegű tapasztalatot pluszpontként veszik a rostálás folyamatánál.
Arról tehát egyelőre nincs hír, hogy pontosan miféle projektet takar mindez, ahogy arról sem, hogy egy már meglévő IP új epizódjáról, vagy esetleg egy teljesen új címről lenne szó. Korábban hallhattunk pletykákat egy VR-os Crysis-játékról, illetve a Crysis Next nevezetű projektről is, amely a free-to-play battle royale-játékok kimeríthetetlen tengerét erősítette volna, az azonban kétséges, hogy a Cryteknek most épp egy ilyen, alapvetően megosztó játékra lenne szüksége.
Elég ha beirod a ytba és akkor én még szar időket mentem azokhoz képest..
Most pedig akkor, ha ez neked ennyire fontos volt, kérlek áruld el te is, hogy miért NEM bukás? Gondolom tényeket tudsz közölni és nem csak áramot pazarolni IS jöttél ezzel kapcsolatban. Halljuk hát.
Mert ha cheatelsz, még jó indulattal el is hiszem, de ha az átvezetőket nem pörgeted túl és megvárod a tutorialban miat akarnak mutatni, akkor ez az idő amit te mondasz lehetetlen.
Persze, ha csaló vagyok akkor az Age Of Empirest is végig tudom játszani 6 óra alatt. Csak ugye akkor csalok.
Ès a multi rèsze is jó volt a harmadiknak.
Tavaly megnèztem pc-n ès mèg èlt az online móka, igaz mindenki sniper volt, meg halhatatlan ès teleportáltak.
A Resistance is folytatható lenne, ahogy a warhammer: space marine is.
Szerintem egy Crysis-t kajálna a nèp.
Crysis 1 még az új beszálloknak is ha nem állnak egy helyben max 5-6 óra...
Warhead az jó ha volt 3 órás.A 2 az hosszabb volt arra reális a 7-8 óra.. A Crysis 3 az meg jóindulattal 4.5 óra.. Bár szerintem másodikra már inkább 4 alatti
saját statot nézve 11->8->6 óra...
lenne benne még potenciál, és én zabálnék egy jobban kidolgozott cuccot, ami fókuszálna az űrlényekre, de a 3-as egész szép lezárást adott, amit nem kéne bolygatni, szóval remélem nem crysis
Főleg most hogy a képben van az epic = egyetlen egy dbot se kell eladni máris 2-5millió $ üti a markukat... Szóval ha egy 3 órás Crysis 4 lesz ez a dolog már bőven megérte nekik vele foglalkozni.
És egyáltalán miért kell a játékiparban minden hülye és előre láthatóan bukás ötletet megvalósítani, utána hasalni vele és csak utána visszatérni az eredeti receptekhez? Miért nem lehet csak egyszerűen jól csinálni? Minden mit csinálnak, senki nem fogja akkora szeretettel fogadni, mint ha nem lett volna ez a kis fél évtizedes senki által nem kért kitérő.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.