Lemondott a Crytek vezetője

  • Írta: fojesz
  • 2018. február 28.
  • Homo Nobilis
Link másolása
Cevat Yerli közel húsz évig vezette az általa alapított fejlesztőcéget, az utóbbi időben azonban kerülte a rivaldafényt. Az imént bejelentette, hogy lemond az elnök-vezérigazgatói posztról.

Lemondott a Crytek társalapítója és vezérigazgatója, Cevat Yerli. Az úriember a fennállása óta vezette a stúdiót, ezután azonban a testvérei, Avni és Faruk veszik majd át a munkáját. Yerli "stratégiai részvényesként" marad a cég közelében.

Yerli az elmúlt években első számú közellenségnek számított, és az utóbbi időben a rivaldafényt is kerülte. Emlékezetes az Eurogamernek adott interjúja, ahol azzal sikerült magára haragítania a fejlesztői közösséget, hogy nemes egyszerűséggel "türelmetlennek" nevezte a Crytek alkalmazottait, amiért nem kaptak időben fizetést. A fejlesztőcégnek komoly pénzügyi gondjai voltak akkortájt, és bár Yerli igyekezett elbagatellizálni a fizetések csúszását, valójában több havi bérrel volt elmaradva a cég.

Az Eurogamer szerint egyébként azóta sincs minden rendben, bár a Crytek a mostani közleményben állítja: tavaly ősszel olyan befektetést kaptak, amivel elhárultak a problémáik.

29.
29.
Ra1D3n
#6: Én valahol rohadt jogosnak érzem, hogy ezek elbuktak. Bóvli kategória. A technikai háttér tényleg pöpec volt, de a játékélmény és játékmenet mint olyan, na meg a történet a totális érdektelenséget tudta csak kihozni az emberekből. Brutál unalmasak voltak, az ember meg szórakozás céljából játszik az esetek nagy részében.
25.
25.
crytek
Pedig egy fullos jól optimalizált legfrissebb Cryenginnel ellátott open world rpgt megnéznék tőlük...

Crysis 3 vagy Hunt grafika már elég volna.. RPGket meg mindenki szereti.
19.
19.
Mindegy ezeknek. Saját sírjukat ássák szándékosan. A Far Cry és a Crysis jó volt kezdésnek, de utána mindig a rossz lépést választották. Igazából sosem fejlődtek, csak mindig arra futottak, ami több pénzt ígért. A Crysis játék csak visszafelé fejlődött az első rész után a multiplatform miatt, persze, hogy bukta. A Homefront 2 azon bukott, hogy "basszus, open world kell, hogy legyen, mert az eladható" Most tolják ezt a ... Hunter Shit? Vagy War Hunter? Humble Cowboy? De most tényleg... Mi a címe ennek a multi only miatt érdektelen dolognak, amit csinálnak??

Fatal Error, vagy mi is volt?
12.
12.
KőbányaKispest
A török maffiozo kiszált a buliból. Van ez igy,
9.
9.
Stranger
#4: Akkor nem kaptak volna 10 pontot senkitől. A Far Cry a nyitott pályáival, irányítható járművekkel, hajókkal, jó pályadizájnnal aratott sikert. Aztán 3 év után új szintre helyezték ezt a Crysis-al, még nyitottabb pályák, több taktikai lehetőség, realisztikusabb AI, stb. Kb. irányításban és mindenben megelőzték a korukat, de amúgy nem tudtak játékot csinálni hát persze.
6.
6.
crytek
#4: Az a szomorú ,hogy amíg ezek elbuktak (Crysis széria ..mert ugye halott sajnos + a Ryse ami kegyetlen jó volt pedig...) sokkal több agyonhájpolt pusztulathulladéknak meg a76. része is él és vírul. Na ez a szánalom.

4.
4.
zsocwargear
#2: De mind a kettő techdemó volt, és mind a kettő érdektelenségbe fulladt. Persze, hogy jó értékeléseket kaptak, a maguk nemében kiemelkedő látványt nyújtottak, elfogadható játékmenettel.
2.
2.
Stranger
"Videojátékokat nem tudtak csinálni"
"anno a Far Cry 1 se volt rosz"
Konkrétan 9-10 pontokat kapott az FC, ahogy a Crysis első része is. Egyébként a Ryse sem volt rossz.

http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry/critic-reviews
http://www.metacritic.com/game/pc/crysis/critic-reviews
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...