Új direktor állt a Cyberpunk 2077 élére

  • Írta: szlav
  • 2021. május 28.
  • Homo Nobilis
Link másolása
Komoly átszervezések zajlanak a Cyberpunk 2077 vezetőségében, miután a stúdiót elhagyta a játék küldetéstervezője, és posztot vált a projekt eddigi rendezője is. Az új direktor a tűzoltás folytatásáért és a DLC-csomagok leszállításáért felel majd.

Már lassan fél év telt el a Cyberpunk 2077 megjelenése óta, de a problémáktól hemzsegő szerepjáték sajnos ma sem sokkal fényesebb, mint amilyen a kiábrándító premier napján volt. A CD Projekt azonban nem adta fel a harcot, a lengyelek folyamatos tűzoltást végeznek Night City városában, a feladat élén azonban már egy új ember áll (via GamesIndustry.biz).

A játék rendezője, vagyis mondhatni, a projekt első embere, Adam Badowski ugyanis otthagyta az eddigi posztját, hogy már vezetői feladatokat lásson el a stúdió berkein belül. Badowski helyére Gabriel Amatangelo került, aki 2020 januárjában csatlakozott a lengyel stúdióhoz, hogy kreatív igazgatóként dolgozzon a futurisztikus szerepjátékon. Amatangelo egyébként korábban a BioWare-től igazolt át, ahol a Dragon Age: Inquisition DLC-tartalmain, illetve a Star Wars: The Old Republicon dolgozott. Az új direktor feladata az lesz, hogy sínen tartsa a játék javításait, valamint ő felügyeli majd később érkező expanziók és kisebb DLC-tartalmak fejlesztését is.

Nem ez az egyetlen friss hír a Cyberpunk 2077 vezetőségében zajló fejcserékről, időközben ugyanis a CD Projekt RED csapatát elhagyta Mateusz Tomaszkiewicz, a játék első számú küldetéstervezője. Egyelőre nem tudni, hogy ki vette át ezt az igen fontos feladatot.

11.
11.
Ooorky
#10: Nekem nincs problémám a boss-okkal, mindenkit lekardozok vagy legránátozok a gechybe aki szembejön.
10.
10.
#9: A hapsi, aki valami feketepiacos szuper élvező implantra cserélte a farkát és zárlatos lett neki, vagy mi volt ott nyüszített a fájdalomtól és vinni kellett a dokihoz. Utána meg amikor találkozol vele és kérded mi vót, akkor meg ott ajánlgatja, hogy milyen jó az a cucc. Kicsit általánosan van megírva, hogy működjön férfi és női karakter esetén is, de tényleg egy jó wtf esemény is egyben, ami megmaradt bennem. Lépten-nyomon tud jókat mutatni a night city-ben való teljesen befarmolós-ikongyűjtős élet, de amikről te beszélsz azok nem mellékküldetések, hanem kvázi "fő sztori mellékküldetések", amikbe a játék full kikerülhetetlenül beletol. Ki lehet persze hagyni őket, de ezek nem a felszín alatti mellékküldik, amik rendesen jól fűszerezik a játékot. Tennivaló van, boltok, receptek, kraftolás, fejlesztés, stb.

Kicsit tényleg probléma, hogy ilyen módon van mélyítve a játék, de tényleg elmerülhet benne, aki akar. Vannak benne jó részek, pl egy adott fix ponton és eseménynél a városban lehet találni olyan péncél módosítót, hogy 78-at ad páncélra és simán tudod trash loot-ból kraftolni ill., a megfelelő szabad fejlesztési helyekkel rendelkező péncélba beletenni. 60 óra után volt egy jó dzseki 40 páncél nálam. Szóval körbejártam a várost kocsival és gyalog, megnéztem a feloldott utcai kereskedőket, hogy mit mennyiért árulnak, biznisz, kraftolás. Csak úgy magamnak, szórakozásból. Van élet Night City-ben, de nem minden nap egy főnyeremény, ahogy az életben sem.

Persze ehhez bele kell menni a játékba és ehhez a belemenéshez túl kell lendülni a bug-okon. Nem olyan dolgokon, hogy mi volt a trailerben és mit ígértek, hanem hogy fél éve nem lehet felszedni egyes loot-okat, mert egy milliméterrel az asztal lapja alá spawnolnak. Meg az olyan hülye megoldások, hogy a boss úgyis meg fogja csinálni az animációját, ami benne van a sztoriban (mondjuk beléd dug egy USB-t és sztori) még akkor is, ha előtte lesből úgy lerohantad és lezúztad, hogy félig halottnak kelljen lennie és mozdulni se tudjon plusz utána resetelődik az életereje? Van fos benne minden mennyiségben és ezért a végén már direkt úgy mentem oda hozzá, hogy vegyen észre, hogy meg tudja csinálni a hülye animációját, hiszen utána úgy is resetel az élete. Kár, hogy ez a megoldás nulla értékűvé tette az odafelé való lopakodásomat és a csendben, odáig kézben elhozottt géppuska állványról leszerelt, Arnold Schwarzie-hoz illő forgóágyúmat, mert szábavág az az izmos kurva azonnal úgy, hogy kiesik a kezedből az ágyú.

Good job, game.

9.
9.
Ooorky
#8: Nekem 67 óra van eddig benne, de mikor aktívan toltam folyamatosan voltak elég böszme mellékküldetések.

Panam sztorivonala, Skippy, a keresztrefeszítős csóka, a gránátorrú csávó... :D
7.
7.
delphijos
#6: Most nem azért de PC-n minek nézegesse a javításokat ? Ott alapból se nagyon volt gond. Még jó hogy konzolon csekkolja…. ( amúgy meg ennyiből honnan a fenéből vetted hogy nincs gépe ??? )
6.
6.
Straga25
#4: Gamer oldalon tesztelsz dolgokat de nincs számitógéped ami elviszi? Ez elég fura
Day 1 patchel nyomtam 60 órát, egyszer megölt egy fa amire ráugrottam és ennyi volt a nagy bug amivel találkoztam benne. De jah én is meguntam én is, fantasybe több enemy type és több változatosság lehetséges.
2.
2.
Chdz
Sárga tengeralattjáró.
1.
1.
ribizly
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...