Részletek a Tomb Raider I-III Remastered új funkcióiról

  • Írta: zoenn
  • 2024. január 17.
  • Hír
Link másolása
Februárban modernizálva tér vissza a klasszikus Tomb Raider-trilógia korunk masináira, az Aspyr pedig elárulta, milyen új funkciókat kapunk, ha beruházunk a csomagra. A játékmenet időtlen ugye, de a külcsín jóval szebb lesz.

Valentin napkor érkezik a Tomb Raider I-III Remastered, ám a fejlesztő a minap a PlayStation Blogon árulta el, hogyan adott "friss megjelentés és érzetet" Lara Croft első három kalandjának.

Az Aspyr szilárd meggyőződése, hogy a trilógia játékmenete időtlen és a meglévő forráskód használatával minden ugráshoz, titokhoz, ellenséghez és rejtvényhez hozzáfértek, pontosan úgy ahogy a Core Design annak idején megálmodta. A munka elején feltették a kérdést, mivel örvendeztethetnék meg a rajongókat?

Először is, a játékosok kétféle irányítási séma között válthatnak: a PS1-es eredeti és a modernizált input között. Előbbinél nyilván nem kell használni az analóg karokat. Az stúdió már egy életerőcsíkot is bevezetett a főellenfelek számára, hogy a keményebb harcok ne legyenek frusztrálóak. A játékon belüli tárgyak, mint az egészségügyi csomagok és a lőszer már 3D-s modellben pompáznak 2D-s helyett, és több mint 200 trófeát gyűjthetünk be a PlayStation-változatokkal.

Emellett kapunk egy robusztus fotómódot és még néhány meglepetést is, amit még titokban tartanak a srácok. A filozófiájuk az volt, hogy a trilógia úgy nézzen ki, ahogy anno az emlékeinkben megmaradt. A korai tesztek során sokan nem is tudták, hogy már modernizált látvánnyal van dolguk. Ez utóbbiak közé tartozik a valós idejű fényeffektusok, valamint az új modellek, környezeti elemek és ellenségek. Persze bármikor válthatunk az eredeti és a remasterelt grafika között.

A Tomb Raider I-III Remastered február 14-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re és Nintendo Switchre.

8.
8.
sumblinker
A régi irányítás tankos, de attól még ott is használhatsz (feltehetően) analóg karokat, mint a nem hivatalos PS Vita portnál. A keményebb harcok pedig életerőcsíktól független frusztrálóak maradnak, de legalább taktikusabban be tudod osztani a lőszert. :)
7.
7.
Nate Hope
#6: "Én tuti, klasszikban játszom majd."

Akko' egészségedre!
6.
6.
Nothing
#3: Ha rémálom lett volna az irányítás, nem kap anno 9-10 pontokat. Semmi gond nincs a régi TR játékok irányításával - egyszerűen elszoktunk tőle. Némi modernizáció persze ráfér, hogy dinamikusabb, könnyebben elsajátítható legyen, de ennyi. Én tuti, klasszikban játszom majd.
3.
3.
Nate Hope
Én örülök a modernizált irányításnak, az eredeti már a saját idejében is rémálom volt, hát még ma...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...