Valentin napkor érkezik a Tomb Raider I-III Remastered, ám a fejlesztő a minap a PlayStation Blogon árulta el, hogyan adott "friss megjelentés és érzetet" Lara Croft első három kalandjának.
Az Aspyr szilárd meggyőződése, hogy a trilógia játékmenete időtlen és a meglévő forráskód használatával minden ugráshoz, titokhoz, ellenséghez és rejtvényhez hozzáfértek, pontosan úgy ahogy a Core Design annak idején megálmodta. A munka elején feltették a kérdést, mivel örvendeztethetnék meg a rajongókat?
Először is, a játékosok kétféle irányítási séma között válthatnak: a PS1-es eredeti és a modernizált input között. Előbbinél nyilván nem kell használni az analóg karokat. Az stúdió már egy életerőcsíkot is bevezetett a főellenfelek számára, hogy a keményebb harcok ne legyenek frusztrálóak. A játékon belüli tárgyak, mint az egészségügyi csomagok és a lőszer már 3D-s modellben pompáznak 2D-s helyett, és több mint 200 trófeát gyűjthetünk be a PlayStation-változatokkal.
Emellett kapunk egy robusztus fotómódot és még néhány meglepetést is, amit még titokban tartanak a srácok. A filozófiájuk az volt, hogy a trilógia úgy nézzen ki, ahogy anno az emlékeinkben megmaradt. A korai tesztek során sokan nem is tudták, hogy már modernizált látvánnyal van dolguk. Ez utóbbiak közé tartozik a valós idejű fényeffektusok, valamint az új modellek, környezeti elemek és ellenségek. Persze bármikor válthatunk az eredeti és a remasterelt grafika között.
A Tomb Raider I-III Remastered február 14-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re és Nintendo Switchre.
Akko' egészségedre!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.