Doom: The Dark Ages - megérkezett az első path tracing grafikai összehasonlítás

  • Írta: Amda
  • 5 órája
  • Videó
Link másolása
Az id Software megosztotta az első összehasonlító képernyőképet a Doom: The Dark Ages alap- és path-traced verziói között. Vessünk rá egy pillantást!

A sima képernyőkép felül látható, míg a path-traced képernyőkép alul.

Választhattak volna jobb helyszínt is az effekt bemutatásához, nem igazán látható sok különbség, a zászlós oszlopok talajon lévő visszaverődése például szerintem a sima képen, felül, jobb. A fegyver és a pajzs viszont alul hangsúlyosabb. Ezzel együtt nyilván a path-traced menet közben élethűbb és markánsabb lesz, de ezt a képek sajnos nem adják vissza.

Az NVIDIA azt is megerősítette, hogy a játék támogatni fogja a DLSS 4 Multi-Frame Gent, ez azt jelenti, hogy a kezdetektől fogva használható az MFG-t a játék teljesítményének javítására. A játék megjelenésekor azonban még nem lesz elérhető a path-tracing. Az NVIDIA szerint egy jövőbeli frissítés által lesz elérhető a path-tracing és a ray reconstruction. Nem tudjuk pontosan mikor érkezik ez a frissítés, de az NVIDIA szerint nem sokkal a játék megjelenése után.

A Doom: The Dark Ages május 15-én érkezik PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...