Az 1.2.3-as javítás kijavít egy hibát, amely miatt az egérgombok az első használat után nem működtek tovább. Megold egy olyan hibát is, amely miatt az egérgomb lenyomása nem regisztrált az első jump counter attack után, ha csak egyszer nyomták meg. Ezek nagyon fontos javítások, mivel a játék nagymértékben támaszkodik a kitérő és hárító támadásokra. Ennek eredményeként a játék mostantól élvezetesebb lesz billentyűzettel és egérrel.
Továbbá az 1.2.3-as frissítés kijavítja azokat a hibákat, amik miatt a karakterek itt-ott beakadtak. Emellett az átvezető jelenetek már nem 32:9-es képarányban láthatóak. Az átvezető jelenetek képkockasebességét nem változtatták meg továbbra sem. Így erre még mindig a ClairObscurFix Mod-ot kell használni. Sajnos ezzel a frissítéssel nem kapjuk meg a DLSS 4 Frame Generationt sem.
A DLAA használatakor jelentkező elmosódott kép javításáról sincs szó. Ráadásul ez a patch semmilyen módon nem csökkenti az UE5-re jellemző akadozást. Szerencsére a játék amúgy sem különösebben szenved ettől a jelenségtől. A patch teljes leírását itt találhatod.
Tehát mondjuk egy olyan third person akciójátékot, amiben menni kell és kardozni és az X az egyik ütés, az Y, vagy Δ a másik, az ürge a bal karral megy előre-hátra és oldalazik, a jobb kar meg a kamera, azt te biztos kontrollerrel játszod, de nekem eszembe sincsen, hiába van kiírva a játék elején. Miért?
Mert ütés közben nem tudod forgatni a kamerát, mert vagy ütsz és a gombokon van az ujjad, vagy forgatod a kamerát. Teljesen alap, hogy átvált az ember a bill+egérre, ahol az egér a kamera és a rajta lévő gombok az ütés. Vagy nem vált árt és marad az a lehetőség, hogy addig nem forgatja a kamerát.
Vagy pl Elden Ring-ben, ahol a B, vagy a ○ a futás, a kamera a jobb kar, míg a bal karral megy a figura és az R gombok az ütések... Ha valahová futva megyek és kanyarodni kell közben, csak úgy tudom fogni a kontrollert, hogy a jobb kezem hüvelykujja a jobb karon van, de a mutató ujjamat kénytelen vagyok begörbíteni a B-hez/○-höz, hogy fusson... Így meg nem lehet ütni ezzel a konfigurációval fogásváltás nélkül. Tehát nem "élvezetesebb" és teljesebb normálisan billenytűvel, ahol pl a WASD a menés, a Shift-től a Space- ig bármi kézreálló lehet a futás, az egér pedig a kamera és az ütések? Ebben az összeállításban a kontroller eleve nem való a játékhoz és mindegy mi van kiírva az elején, vagy mihez tervezték, mert nem teljesen alkalmas a játék irányítására.
És ezt a végtelenségig tudnám folytatni, de nem arról van szó, hogy kioktatni akarnék bárkit és arról sem, hogy azt mondanám, hogy aki nem ért hozzá az ne kotyogjon bele, mert tényleg. De amellett, hogy ugyanennyit fel tudnék sorolni, ahol a kontroller a sokkal jobb én azt mondom, hogy mindegyiknek megvan az előnye és a legjobban annak élvezetes és kényelmes, aki tudja mindkettőt használni. Így nyugodtan megnézheted, hogy mikor fogok egy Doom, Stalker, BG3, Devil May Cry és hasonló játékokat neked alapból kontrollerrel játszani... Kvázi eszembe sem jut.
Semmilyen "perverzió" nem szükséges hozzá, 30-akárhány éve így játszom, Dark Souls-okkal is egér+bill kombóval játszottam, és képzeld, nekem az a normális.
Nem kellene úgy tenni, mintha a konzolokkal születtek volna meg a játékok, te csak valószínűleg egy másik korosztályhoz tartozol mint én, és neked a kontroller a természetes, nekem meg az egér+bill, és ennyi... ;)
Nexuson amúgy nagyon jó technikai modok vannak akár gyengépp gépekhez, akár erősebbhez (pl. van, amelyik teljes RT-t kapcsol, mert gyárilag nem az van).
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.