Az utóbbi években nagyon kapós lett az 1930-as évek Észak-Amerikájából induló rajzfilmes stílus, nem hiába, hiszen a Disney és a Fleischer Studios által útjának indított alkotásokban van valami magával ragadó és egyben nosztalgikus is. A gumicső stílus legnevesebb képviselőiből két figura már közkincsé válhatott, így a Steamboat Willie-féle Mickey Egér és a korai Félix Macska is szabadon felhasználhatóvá váltak, Betty Boop legrégebbi változata pedig 2026 elején csatlakozik majd hozzájuk.
A fejlesztők talán emiatt is nyúlnak bátrabban a témához, és a Kalit is egy ide sorolható hibridnek néz ki, amiben a karakterek és a felszerelések mintha csak az egyik előbb taglalt rajzfilmből léptek volna elő. A nyílt világú túlélőjátékban azonban a környezet többi része 3D-s textúrákkal és tereptárgyakkal operál, így egy elég érdekes összhatás alakul ki a fekete-fehér szűrővel megfejelve.
A túlélés érdekében kell majd erőforrásokat gyűjteni, növényeket termeszteni, rajzfilm lényeket befogni és fejleszteni, bányászni, búvárkodni, és az ezekhez szükséges felszereléseket ezermester módjára összebarkácsolni. Az éhség és a szomjúság csak egy dolog lesz, de vérszomjas ellenfelek is tanyáznak a vadonban, köztük szívós főellenségekkel — ne tévesszen meg az aranyos kinézetük.
Az apró, csupán egy fejlesztőpárosból álló Traviteam Games indie stúdióban készülő Kalit hamarosan megjelenik PC-re, pontos dátumról viszont még nem esett szó — Steam-adatlap.
Ez egy másik projekt, valószínűleg a másik játék által keltett hullámot akarja meglovagolni.
Ez ugyanaz a stuff lenne új titulussal?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.