Úgy tűnik, hogy az ex-Blizzard fejlesztőkből verbuválódott Frost Giant Studios inkább spirituális oldalról tekint a ,,teljes megjelenés" fogalmára. Első játékuk, a sci-fi RTS Stormgate 2024 július 30-a óta elérhető Steamen korai hozzáférésben, és augusztus 5-én kívánják kiléptetni ebből a 0.6-os build állapotában.
Ez a bejelentés kisebb zavart okozott a rajongók között, akik attól féltek, hogy így egy félkész játékot fognak kapni végeredményében. A fejlesztők tisztázták, hogy pontosan miről is van szó: ,,Egy évnyi, a közösség visszajelzéseivel segített fejlődés után úgy hisszük, hogy a kampányunk és az 1v1 játékmód készen áll egy szélesebb közönségre. Természetesen továbbra is hallgatni fogunk a visszajelzésekre, és azokat be fogjuk építeni ezekbe a módokba, de úgy érezzük, hogy ez a két játékmód készen áll arra, hogy a játékosok nagy tömege is élvezze." Ezután megemlítik, hogy a co-op játékmód és a pályaszerkesztő elérhető lesz a Sigma Labs néven futó ,,tesztelő konyhában".
Érdekes ezek után belegondolni, hogy pontosan mit is jelenet egy játék megjelenése. A Stormgate egy kis része jelenleg is elérhető ingyenesen, a kampány néhány missziója - és pár hős - fizetős extraként beszerezhető. A ,,megjelenés" után pedig bőven fognak még érkezni teljes játékmódok. Viszont más játékok esetében is tapasztaltuk már, hogy a 1.0-ás megjelenés után javítgatták a programot, néha pedig komplett részletek kerültek bele utólag - rád nézek AC Shadows: Claws of Awaji.
Szóval, ha úgy vesszük, egy igen érdekes gamer-filozófiai kérdést vetett fel nekünk a Frost Giant Studios a Stormgate augusztus 5-ei megjelenésével. Vagy ,,megjelenésével"?






Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.