Shadow droppolt a Titan Quest II korai hozzáférésű változata PC-n
- Írta: zoenn
- 12 órája
A Titan Quest II mostantól érhető el korai hozzáférésben a Steamen és az Epic Games Store-ban. A Grimlore csapata 2026-ra tervezi a teljes változat kiadását, ám akkor már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is.
A tegnapi hosszabb gameplay bemutató után mára "csak" egy előzetes jutott, ám az igazi finomság az maga az első játszható változat. Augusztus 8-ig csupán 24 euróba kerül a játék, utána már 30-at mutat majd az árcédula, míg a teljes változat 50 euróra módosul - nem árt már most lecsapni rá, mert a korai tapasztalataink alapján nem csupán a régi rajongók lesznek elégedettek vele, hanem azok is, akik a Diablo IV és a Path of Exile 2 alternatíváját keresik. A Titan Quest II keménysége is valahol a kettő között helyezkedik el.
Már most tömve van tartalommal a játék, ám idővel szépen bővülni fog a repertoár a közösség visszajelzései alapján. Például bármilyen képességet mixelhetsz bármivel, tényleg teljesen egyedi buildet készíthetsz magadnak.
Nagyon sokat játszottam mind a két játékkal és simán elmondom mi a baj a POE-val és mi a baj a diabloval.
POE gondok. Borzalmas balance, egyszer gondolnak egyet a fejlesztők és lenerfelnek mindent a fenébe ami nekik nem tetszik. Iszonyatos trade erőltetés, konkrétan létezni, de főleg élvezni nem fogod a játékot trade nélkül. Borzalmas craftingolási rendszer, mirror service, a craft egy orosz rulett minigunnal. Kimaxolni a karaktert nagyon sok idő, ha nem költesz currency-re pénzt. A fejlesztők minden live streamben megmondták mennyire jobb lesz a játék, ha nekünk kedves dolgokat tönkreteszik, például harvest, aura stacker, lightning strike stb... Sose lett jobb a játék, de képesek csinálni, olyan ligákat ahol nem tudsz megölni egy random generált elit mobot, mert konkrétan olyan képességeket kap, hogy halhatatlan.
Mi jó benne, rengeteg lehetőség. Úgy min maxolhatod a karaktered, ahogy szeretnéd, igaz itemet nem nagyon fogsz csinálni nem meta karakterre, de van rá lehetőséged ha szeretsz pénzt kidobni az ablakon.
Diablo 4 a legfőbb gond az ,hogy egy hörcsög is eljátszik vele. Minimális lehetőségeid vannak más karaktert csinálni mint a többiek. Az ereje a karakternek csak számokban nyilvánul meg a poe-val ellentétben, miután meg vannak az itemek utána soha nem lesz más a karaktered mechanikája, hiába lesz egyre erősebb. Ez a poe sokkal jobban csinálja. Ellenben van lehetőséged ki maxolni a karaktert különösebb nagyobb szenvedés nélkül, igaz a játék nem jutalmaz érte új karakter mechanikával.
Ethernal difficulty leveling, ezt a semmit érő unalmas rendszert ki kellene dobni az ilyen játékokból, semmi hasznot nem termel. Nagyon unalmas lesz tőle a játék, előjönnek a balance problémák, nem csinálhatod minden karakterrel ugyan azt a 130 Pitet.
Abban az esetben, ha a két játék pozitív dolgait teszik össze és nem lesz pofátlan pénz lehúzás mint a poe és diablo 4. Poe 60 - 80 dollár egy 3 éves normálisan kinézetű skin, az éves ultimate pack 400 dollár. Diablo 4 40 dollár egy skin és ez egy teljes árú játék.
Na igen, ez két külön tábor és ha úgy csinálják meg a játékot, hogy mindenkinek jó legyen, akkor már most könyvelhetik is a bukást. Ha olyan lesz, mint a dió meg a poe, akkor számomra nem is létezik. Majd meglátjuk, hogy mit mondanak a playerek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.