A Doom és a Quake című nagyszerű sorozatok megálmodója, John Carmack ma éjszaka bejelentette legújabb poszt-apokaliptikus FPS-ét, a Rage-t.
A Doom és a Quake című nagyszerű sorozatok megálmodója, John Carmack ma éjszaka bejelentette legújabb poszt-apokaliptikus FPS-ét, a Rage-t.
A Rage végre felhagy a fényesen izzó plasztikemberekkel teli Doom 3 motorral, és az új, alig egy hónapja bejelentett Tech5 Engine-t fogja használni. A játék részleteiről egyelőre nem sokat tudni, a fejlesztők csak annyit árultak el, hogy felhagy a jól megszokott "nyírjuk ki a rosszfiúkat" stílussal, és egy teljesen új irányvonalat nyit az FPS-ek műfajában. Az új motor a Doom 3 Engine-nel ellentétben a nyílt, szabad tereket támogatja leginkább, de a korábbi id Software termékekhez hasonlóan licenszelhető, és könnyen moddolható lesz. A játék PC-re, Mac-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra fog megjelenni, a kiadásról az Activision gondoskodik. Reméljük legközelebb nem lesznek ilyen szűkszavúak, és megtudjuk végre, mi a fenét is takar a Rage név!
A Rage végre felhagy a fényesen izzó plasztikemberekkel teli Doom 3 motorral, és az új, alig egy hónapja bejelentett Tech5 Engine-t fogja használni. A játék részleteiről egyelőre nem sokat tudni, a fejlesztők csak annyit árultak el, hogy felhagy a jól megszokott "nyírjuk ki a rosszfiúkat" stílussal, és egy teljesen új irányvonalat nyit az FPS-ek műfajában. Az új motor a Doom 3 Engine-nel ellentétben a nyílt, szabad tereket támogatja leginkább, de a korábbi id Software termékekhez hasonlóan licenszelhető, és könnyen moddolható lesz. A játék PC-re, Mac-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra fog megjelenni, a kiadásról az Activision gondoskodik. Reméljük legközelebb nem lesznek ilyen szűkszavúak, és megtudjuk végre, mi a fenét is takar a Rage név!
http://www.gamekapocs.hu/cikk/1368/600/1/Homo+Nobilis+Extra+cikk
amugy tudomásom szerint Carmack azt a Ferrárit felajánlotta az első q2 multi győztesének, nem elvesztette
Ha utána olvasol az id történek, láthatod hogy valamikor a quake2 elkészülte előtt volt egy nagyobb átszervezés. Akkor elhagyták a csapatot azok, akik tudták hogyan kell játékot készíteni. Tehát fantasztikus 3d effekteket ma is tudnak készíteni, de a quake2 maga is szenvedett pár hibától, a 3 -at pedig - az eredeti tervekkel ellentétben - kizárólag multiplayer módra készítették el. Vajon miért? Kérdezhetné a játékos, aki nem találkozott a doom3 -al. Mivel carmack is érezte hogy baj van, a quake 4 összepakolására inkább másokat kért meg, (ő csak az engine -t adta) akik bár jobb munkát végeztek mint az id a doom3 -al, ám ők sem voltak képesek igazán jó munkát kiadni a kezeik közül... sajnos. Akkor ezekután mit várjunk az azóta is változatlan id -től? Egyértelmű nem?
Látod, még a google-ben is titeket dob ki elsőnek a kereső, ha keresek vmit ;)
manontheedge: Igazán nincs mit :)
http://www.jatekok.hu/index.php?kategoria=hir&tabla=hirek_200708&id=92
"oan szar tuti nem lesz J.C. nem hülyegyerek :)"
John C. Egy programozó. A maga területén remek szakember, rengeteg úttörő megoldással áll elő évről évre. Viszont nem játékos. Nem tudja mitől lesz igazán jó egy fps. Sajnos az id -él nem is nagyon dolgoznak olyanok, akik értenének ehhez, ezért nem kaptunk értelmes programot már a doom3 óta. Én ettől a programtól sem várok sokat. Az id lassan már csak grafikus engine -eket gyárt.
(de örültem volna egy RPG-nek)
hehe :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.