Nem kerülnek be a Larian játékai egyik előfizetésbe sem

  • Írta: pandaril
  • 2024. január 17.
  • Biznisz
Link másolása
Swen Vincke az X-en foglalt állást az előfizetéses modellel kapcsolatos aggályait illetően, kijelentette, hogy sem a Baldur's Gate 3, sem pedig későbbi játékaik nem kerülnek bele egyik szolgáltatásba sem.

A Lariant vezető Swen Vincke már tett olyan kijelentést a közelmúltban, miszerint nem kerül bele a Baldur's Gate 3 a Game Pass kínálatába, amire számos pozitív és negatív reakció is érkezett a játékosok részéről. Most viszont egy friss X-posztban, és a hozzá kapcsolódó kommentekben reagált a Ubisoft vezetőjének friss nyilatkozatára, miszerint hozzá kell szoknunk, hogy nem birtokoljuk majd a játékokat, hanem egy előfizetéses szolgáltatás keretein belül juthatunk csak hozzájuk.

Bár ez a modell biztonságosnak tűnik a játékosok és a fejlesztők és kiadók számára is, Vincke meglátása szerint így a játékokat lezüllesztjük a tartalom szintjére. Az előfizetéses szolgáltatásoknak ugyanis tartalomra van szüksége, minőség helyett mennyiségre. Véleménye szerint azok a játékok, amelyek nem illenek majd bele ebbe a modellbe, egyszerűen nem kapnak zöld utat a kiadóknál, hisz nem fognak megfelelő bevételt termelni.

Természetesen nem ítéli el azokat a fejlesztőket, akik igent mondanak a Game Pass vagy a PlayStation Plus ajánlatára, hisz sok indie játékkészítő számára az így biztosított fix bevétel jelenti annak lehetőségét, hogy elkészítsék saját szerelemprojektjüket, viszont a Larian nem fogja ezt az utat követni. Sem a Baldur's Gate 3, sem pedig a stúdió többi, régebbi vagy még fejlesztés alatt álló játéka nem fog bekerülni egyetlen ilyen szolgáltatásba sem.

Hogy egyet értünk-e Vincke-vel vagy sem, az egyéni meglátás kérdése, viszont az tény, hogy a Larian egyik játéka sem található meg jelenleg egyik szolgáltatás kínálatában sem. Hogy ez valóban így marad, és a "fejlesztőtől a játékosig" filozófia Vincke-t és csapatát fogja igazolni, vagy pedig pár év múlva pironkodva fogadják el a Microsoft és/vagy a Sony ajánlatát, egyelőre nehéz megmondani.

10.
10.
Robilluma
#2: Azért nem "értelmes" a játék, mert körökre osztott? Ez volna a te szakértő véleményed?
Ami biztos, az az hogy te nem vagy értelmes.
Hosszú játék nem való GPba?
Azért csak rápróbáltál a Sz@rfieldre, nem ;)
GPba a bukott játékok valók és ahol a fejlesztők félnek a bukástól.
9.
9.
BrockSamson
Igazabol jobb erv, hogy nem szorulnak ra. A kulonbozo passok egy biztos osszeget jelentenek egy kiadonak/fejlesztonek, ami a tulelesuk szempontjabol fontos lehet, foleg indie fejlesztok eseteben, ahol nagy a domping, de itt ez nem all fenn.
8.
8.
crytek
#7: És akkor már elvárás hogy mindenkinek tetsszen? Kritikusok.. ezeken mindig szakadok.. filmes fronton főleg látni ezek mekkora okos emberek
7.
7.
MikeHock
#5: Nem nekem tetszik, hanem a kritikusoknak és a játékosok 99.999%-ának is.

Az írás minősége nagyon nem tizenéves szint és a zene sem monoton kicsit sem, tökéletesen illik a DnD környezetbe, a vizuális design pedig messze a legjobb, amit ilyen stílusú játékban valaha láthattunk.

A többi szubjektív vélemény a kommentben, tényleg nem hülyeség.
6.
6.
crytek
#5: Ó hát hol élsz te? Ma ez a menő mindenkit gyalázni ,alázni csak mert más a véleménye valamiről. Ez a trendi ezt kell követni csordákba verődve..
5.
5.
DragonBleacPiece
#4: egyáltalán nem lesz hülyeség a véleménye, mert neked tetszik a game
4.
4.
MikeHock
#1: Mindenkinek joga van a véleményéhez, még neked is, még ha komplett hülyeség is. :)
3.
3.
Kamukaze
Nagyon szerettem az 1. részt, a 2. meg úgymond elment. Az Icewind dale is bejött, Jeremy Soule muzsikájával. Viszont ez a 3. nagyon nem jött àt. Azért sajnálom..
2.
2.
crytek
Hosszú játékok amúgy se ide valóak
Mivel körökre osztott így bottal se szóval ne is vegye el más értelmes game elől a helyet
1.
1.
Seraph
Ez a Baldur's gate 3 valami mocskosul túl van értékelve... Az írás minősége és stílusa többnyire ilyen tizenéves szint.
Mellé bugos, instabil, es vizuálisan is többnyire meh a dizájn. Act 2 után nekem köszönöm elég is volt belőle.
Ja és a zene, ugyanazt a motívumot újra és újra mindenhol felhasználni ilyen hosszú játékban egy idő után már az ember könyökén jön ki.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...