Buknak a feltámasztott klasszikusok

  • Írta: ifi5i
  • 2024. május 24.
  • Biznisz
Link másolása
Az Embracer Group közleménye szerint mind az Alone in the Dark mind pedig az Outcast: A New Beginning "gyengébbek teljesített az elvártnál". Ezzel magyarázzák az egy hónappal ezelőtti leépítéseket.

Egy hónappal ezelőtt az Alone in the Dark 2024-es rebootjának fejlesztője, a Pieces Interactive komoly leépítések áldozata lett a tulajdonos, az Embracer Group által, és a cég most adott magyarázatot az akkor történtekre. Mint kiderült, a többnyire közepes kritikákat kapott kultikus és műfajteremtő túlélő-horror eladásai "gyengébbek az elvártnál" és "a menedzsment sem elégedett az eladásokkal".

Ez pedig azt is jelenti, hogy feltehetően nem lesz folytatása a programnak. Ahogy sajnos egy másik klasszikus, az Outcast folytatása, az Outcast: A New Beginning is pont a fent olvasható kommentet kapta a kiadótól és így ezt is bukásnak tekinti a cég.

Az Alone in the Dark bukása nem lehet kérdéses a SteamDB böngészői számára, hiszen a megjelenéskor 1.628 játékos volt aktív. Ma pedig már csak 38. Az Outcast még rosszabbul áll, hiszen 1.116 volt a rekord játékosszám, jelenleg 26-an töltik az idejüket a címmel.

9.
9.
GAMEROD
Ha egy klasszikus sikeres cím hangulatát, sztoriját és játékmenetét megváltoztatják akkor az esetleg csak akkor lehet sikeres ha véletlenül jobbra sikerül, de az Alone In The Dark-nál erről szó sincs. Mindenbe belenyúltak, és csak egynek elmegy kategória lett belőle. Komolyan mondom a noname indie kísértetházas horrorok jobban hoznak egy Alone hangulatot mint ez a mostani. És a grafikájuk is elég jó.
8.
8.
Nothing
Mondjuk a cím kissé félrevezető, tekintve, hogy összesen 2 játékról szól a fáma...
7.
7.
Spazz Maticus
Egyáltalán nem rossz játék sem az Alone in the Dark, sem pedig az Outcast.
Más néven kiadva, még akár szerény sikert is elérhettek volna, a szimpla "egyszer játszható, de egész jó kis game" kategória mindkettő.
Az nem az ő hibájuk, hogy a nagy elődeikhez hasonló hatást a mai piacon esélyük nem volt elérni, mert azokhoz képest ma csak a szimpla középmezőnybe tartoznak.

Szerintem is mint ahogy az első hozzászóló írja : Ez a kiadók hibája, akik azt hitték hogy középszerű, kreativitástól mentes munkát csak elég egy nagy "brand"-nevével meghirdetni.

Mint Kiderült,(már negint)nem elég...
6.
6.
Extol
Outcast egyértelműen megérdemel egy próbát de nem ennyiért. Válságos időszakban vagyunk és látni kell hogy egy átlag játékos megválogatja hogy mire ruház be ezért az összegért sőt kevesebbért lehet olyan címeket kapni amelyek befutottak és közönségkedvencek.
5.
5.
Doomsayer
#4: Örülök, hogy egy kis pozitívat is lehet hallani az Alone-ról, mert igazából nem akarom elhinni, hogy egy semmire sem való és kifejezetten rossz játék, mint ahogy nagyon sokan beállítják.
4.
4.
delphijos
#2: Egyetértek, szerintem is egész jó lett a NB, de amúgy én élveztem az az Alone-t is. Bejöttek a puzzle dolgok is.
3.
3.
crytek
Kár. Aloneból pedig jöhetett volna több rész.
Abban biztos vagyok ha a capcom nyúlt volna hozzá kaptuk volna szinte ugyanazt a játékot más nézetben szebb grafikával mint a resikben láthattuk és akkor nem lenne senkinek semmi gondja.
Pont ez is a baj vele (sokak szerint- én szerintem jó lett nekem tetszik) hogy ez nem remake lett hanem reboot..

Ezzel a pénzügyi bukással erről a két ipről mint létező címek el is lehet feledkezni ezekből már nem igen lesz soha új rész vagy bármi :(
2.
2.
Doomsayer
Az Outcast-et nagyon sajnálom, mert az az AitD-al szemben nem egy rossz játék, hanem igenis eléggé jó - csak egy kis csiszolás kellett volna még azon, ahogy az átvehető videók csatlakoznak. Amúgy ezen kívül egy tok jó minőségű és egész jó játék. Mivel így hamar gamepass, plus és egyéb töltelék lesz, majd akkor fogják meglátni a gamernek, hogy jó az outcast.

Az AitD meg nálam úgy van, hogy 10 eurónál többet nem adnék érte (de jelen pillanatban 10-et sem, mert jól elvagyok más játékokkal), de ha gp-be, vagy epic ajándékba bekerül, akkor szívesen futok vele egy kört.

Inkább a Tormented Souls 2-t várom, mert az biztos király lesz, de a rezident gonosz 1 remake remasterének a remakejében sem bízok, mert az tuti shoot'em up lesz.
1.
1.
Merőkanál
Azért bukott mert nyomokban sem tartalmazza a “ Feltámasztott “ klasszikust . Fel nem tudom fogni , hogy programozók - játékért felelős szakemberek nem látták hogy ez egy kupac @ ar ??? Egy játékos kezében aki játszott anno az Alone In The Dark -al azonnal azt mondja: ez tesó Kuka lesz ! Ők “hozzáértő “ “ Szakemberek ezt hogy nem ???? A válasz a következő ! El van iparosodva a szakma ! Olyanok csinálnak játékot , akiknek ez munka . Bent ülnek várják elteljen a műszak menjenek haza . Régen érződött a játékokon , hogy hozzáértő kezek alkottak címeket akik imádták a munkájukat . A legtöbb játékkal ez a baj , hogy az IPAR érződik rajta el kellett készüljön így vagy úgy lásd UBIFOST Copy / Paste 15 éve
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...