A Marathon nem fog tartalmazni közelségi csevegést

  • Írta: JesusHun
  • 2025. április 14.
  • Hír
Link másolása
A játék rendezője a PC Gamernek adott interjújában beszélt a döntésről, ezek szerint pedig ne számítsunk egyhamar az említett funkció implementálására, máshogy jelenleg nem tudnák kiszűrni a toxikus játékosokat.

A proximity chat, mint funkció több nagyobb mai kimenekítős lövöldében is köszöni szépen jól van, a DayZ, az Escape From Tarkov és a Hunt: Showdown játékokban maradéktalanul élvezhetjük a helyalapú csevegés adta örömöket, de ebből adódóan bármikor belefuthatunk a dolog negatív oldalába is.

A Bungie úgy látszik inkább a megelőzést részesíti előnyben a Marathon esetében, a toxikus játékosok kiszűrésére megoldásként a proximity chat nélkülözését választották. Joe Ziegler, a játék rendezője a PC Gamernek ezzel kapcsolatban is válaszolt pár kérdésre, szerinte az egyik legnagyobb kihívás megteremteni a játékosok számára a megfelelő mértékű biztonságos környezetet.

"Szerintem nincs jelenleg olyan ember, aki elő tudna állni ehhez egy megoldással." A rendező azt is megemlítette, hogy elkötelezettek a játékosok megóvását illetően, nem akarják, hogy a flame-elés és a borzalmas viselkedés árassza el a játékukat, így sajnos addig nem lesz közelségi csevegés a Marathonban amíg nem lesz erre megoldás.

Ziegler elfelejti, hogy egy nagyon egyszerű megoldás amúgy létezik erre a problémára, ugyanis az Escape From Tarkov és a Hunt: Showdown esetében is van lehetőségünk kikapcsolni a mumusként beállított csevegést. A Marathon megjelenésére amúgy már nem kell olyan sokat várni, szeptember 23-án érkezik PlayStation 5, Xbox Series X/S, és PC platformokra, ráadásul cross-play és cross-save funkciót is terveznek hozzá.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...