„A fejlesztés korai szakaszában olyan részletekkel is terveztünk, mint például a főszereplő átöltözésének oka a történetben. Azonban, ahogy a produkció haladt előre, az átvezető jelenetek elkészítésének költségei túl magasra rúgtak” – nyilatkozta Kim. „A költséghatékonyság érdekében nem volt más választásunk, mint csökkenteni azokat az átvezető jeleneteket, amelyek a fő cselekményen kívül kiegészítették a történetet. Így spóroltunk annyit, hogy be tudtuk fejezni a játékot.”
A rendező azt is megerősítette, hogy a Stellar Blade 2-t eredetileg a Stellar Blade DLC-kiegészítőjeként tervezték, de a terjedelme miatt egy teljes értékű folytatássá vált.
„A DLC előkészítése során a tartalom a tervezettnél jobban nőtt, ezért váltottunk, és folytatást készítünk” – magyarázta Kim. „Azóta azonban sok változás történt.”
„Jelenleg minden emberi erőforrást a PC-s verzióba fektettünk, így nehéz megmondani, hogy a folytatás jelenleg hogyan áll. Kutatási időszakban vagyunk, és sokat gondolkodunk azon, hogy „hogyan mutathatjuk meg ezt a következő generációs víziót”.”
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.