A Sloclap fejlesztőit nem kell félteni, ha a karaktereik látványos mozgáskultúrájáról van szó. Azonban a Rematch multis játék lévén többet is kell, hogy adjon. Például crossplayt, főleg akkor, ha meg is ígérték. A csalódott játékosok azonban már jelentik, ez a beígért funkció nem elérhető a megjelenés napján.
Ez azért is szomorú, mert a Sloclap nem jelezte előre, hogy nem sikerült a crossplayt implementálni, így a lehetséges rajongóknak a matchmakingek alatt kellett erre rájönniük. Az Insider Gaming is lehozta a fejlesztők nyilatkozatát: ,,Tudjuk, hogy sokan vártatok arra, hogy különböző platformok között játsszátok a Rematch-et, már első nap. Megtettünk minden tőlünk telhetőt, hogy beépítsük a crossplayt megjelenésre, de a Rematch a stúdiónk első crossplay címe, és olyan elsőre nem látott technikai akadályokba ütköztünk, amik megállítottak minket abban, hogy elkészüljön ez a funkció időben."
Hozzáteszik: ,,Abban a pillanatban jeleznünk kellett volna, amint kiderült, hogy a crossplay nem lesz elérhető induláskor, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért és a frusztrációért, amit ez okozott néhány játékosunknál." A fejlesztők közölték, hogy jelenleg a crossplay bevezetése a top prioritásuk, azonban nem adtak lehetséges időablakot, hogy mikorra készülhetnek el vele, de már van egy ,,működő alapverziójuk technikai szempontból".
A Rematch ma, június 19-én jelent meg PC-re, Xbox Series X/S-re és PklayStation 4-re és 5-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.