A Remedy már dolgozik az FBC gyengeségein

Link másolása
Úgy tűnik, hogy a Remedy első multiplayer játékának indulása nem sikerült valami fényesre. Szerencsére azonban a fejlesztők ezt tudomásul vették, és már dolgoznak az élmény fokozásán.

A hír írásának pillanatában a játék Vegyes értékelésen áll Steamen, 1210 felhasználóból 64% adott rá pozitív jelzőt. A leggyakrabban említett hibák között olyanok szerepelnek, mint a kellemetlenül hosszú grind, a nem túl szórakoztató első óra, a nehezen követhető célok, és összességében a korai hozzáférésű hangulat.

Az amerikai IGN lehozta, hogy a Remedynél elismerték, ,,nem minden sikerült jól" az indulásnál. A játékosok panaszait pedig hallják, így már most tervezik, hogyan lehetne fokozni a játékélményt. Ahogy közölték, nem egyszerre fog javulni minden: ,,Már most fejlesztünk pár funkciót. Bár néhányat tudunk javítani ma és a közeljövőben, a többi tovább fog tartani és több megfontolást igényel a részünkről. Minden lépésről értesíteni fogunk benneteket."

Első lépésként már dolgoznak is a játék kezelőfelületén, hogy könnyebb és egyértelműbb legyen a küldetések (Jobs) elérése. Ezen kívül jobban el fogják magyarázni az alapvető feladatokat és az eszközöket, amik a rendelkezésünkre állnak egy-egy Munka során.

Az FBC: Firebreak július 17-én jelent meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re. A játék elérhető a Game Passben és a PS Plus szolgáltatásban is.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...