Az egy héten belül érkező demó a valóságban nem éppen újdonság, csak eddig mindössze PC-re jelent meg két hónappal ezelőtt. Aztán furcsamódon egyébként el is tűnt Steamről június 24-én, amit nem igazán részleteztek, de hát ez csak afféle „limitált” próbaverzió volt.
A Hell Is Us egy kifejezetten különlegesnek ígérkező játék, egy darkos feelingű akció-RPG – a közhiedelemmel ellentétben nem soulslike –, amiben háborús övezeteken és természetfeletti jelenségek által sújtott vidékeken kell bolyonganunk. A főhős (vagyis a játékos) egy Rémi névre hallgató ENSZ-békefenntartó, aki az alaposan lepusztított hazájába tér épp vissza, hogy megkeresse a szüleit, miután hosszú időre nyoma veszett. Csakhogy szülők helyett a „Calamity” nevű fertőzés nyomaira és borzasztó, fura lényekre bukkan.
A játékosok ezekkel a rémekkel fognak majd megküzdeni, amiben segítségükre lesznek különféle közelharci fegyverek (például kardok, rúdfegyverek és balták) és egy menő drón, amivel el lehet terelni a szörnyek figyelmét. Emellett figyelni kell majd Rémi életerejére és állóképességére. Utóbbi magától regenerálódik egy idő után, de az életerő nem, sőt, befolyásolja az állóképesség milyenségét. Kimerülten pedig sokkal bénábban fogunk harcolni.
A fejlesztőcsapat Hadeát "félig nyitott világként" írta körül, ahol a harcon kívül fontos játékelem lesz a nyomozás is, mivel Rémi nem adja fel a szülei megkeresését. Viszont ehhez semmiféle könnyítő segítséget nem kapunk, tehát nem lesz térképjelölő, küldetésnapló, meg ilyesmik. Cserébe lesz egy csomó interakció az npc-kkel.
A teljes játék szeptember 4-én érkezik – ebben az esetben egyszerre mindhárom platformra, vagyis PC-re (Steam), Playstation 5-re és Xbox Series konzolokra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.