A Sony szerint jövő év áprilisáig tutira megjelenik a Marathon
- Írta: zoenn
- 2025. augusztus 8.
Noha a legutóbbi csúszás és megalapozott plágiumvádak után a Bungie egyelőre mélyen hallgat a Marathon megjelenési dátumáról, a Sony mégis arra számít, hogy még az aktuális pénzügyi évben a boltokba kerülhet az extraction shooter. Ez azt jelenti, hogy 2026. március 31. előtt biztosan, de ez még igen tág intervallum.
Lin Tao, a Sony pénzügyi vezetője beszélt erről a befektetőknek, ám ő is hangsúlyozta, hogy jelenleg semmilyen hivatalos bejelentés nem történt. Csupán annyit árult el ő is, hogy idén ősszel fognak új premierdátumot megjelölni.
"Jelentős módosításokat végzünk a fejlesztésben, és az előrehaladás alapján úgy gondoljuk, hogy az ősz időszakban bejelenthetjük a Marathon megjelenési dátumát, akár a Bungie, akár a PlayStation égisze alatt." - fogalmazott Tao.
A Bungie a PlayStation Studios részévé válik
Ugyanebben a beszélgetésben erősítette meg a pénzügyi igazgató, hogy a Bungie hamarosan a PlayStation Studios részévé válik - legalábbis ez a folyamat most alakulóban van. A stúdió tehát már nem teljesen független, a "strukturális reform" miatt. Ez egy mélyülő integráció, amely már tavaly elkezdődött, de még nem fejeződött be.
A sorozatos kudarcok ellenére a Sony továbbra is elkötelezett a live service címek mellett
Nem titok, hogy a japán vállalat élő szolgáltatású játékainak bővítésére tett kísérletei nagyrészt kudarcot vallottak, az egyetlen igazi sikertörténet a Helldiver II-é. Ám hiába a Concord kudarca, a Sony továbbra is úgy gondolja, hogy végső soron érdemes kitartani a modell mellett.
"Tavaly a Concord leállt, idén pedig a Marathont halasztották el, így nemileg negatív hírek érkeztek. De ha visszatekintünk az elmúlt öt évre, a PlayStation Studiosnak nem volt live service címe. Most itt van a Helldivers II, az MLB The Show és a Gran Turismo 7, valamint a Bungie Destiny 2-je, így ez a négy élő szolgáltatás stabil módon járult hozzá az eladásokhoz és a profithoz." - mondta Tao.
A vezető kiemelte, hogy a live service címek a legutóbbi negyedév bevételeinek 40 százalékát produkálták, egész évre nézve pedig ez a szám 20 és 30 százalék közé tehető. Hosszabb távon tehát, figyelembe véve az elmúlt öt év adatait, mindenképp pozitív változás történt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.