A lengyel stúdió szerint a játék parkour-rendszerét sikerült gatyába rázniuk úgy, hogy a hangsúly a földhözragadtabb és realisztikus kunsztokon van. Ennek érdekében a játékbeli fizikát is módosították a megfelelő ugrási magasság és távolság érdekében. A játékosok szinte bármire felkapaszkodhatnak, ahová csak akarnak.
Ebből következik, hogy a felfedezés is nagyot fejlődött, a környezet sokkal megengedőbb és az állóképesség sem korlátozz majd bennünket. Az eszünkre és megfigyelőképességeinkre hagyatkozva bármilyen magas épületre felmászhatunk.
Ami a harcot illeti, a Dying Light: The Beast brutális összecsapásokat kínál, ahol minden kreativitásunkat kibontakoztathatjuk. A csapásokat újrakalibrálták, hogy megfelelő lendítési és megállítási időzítéssel rendelkezzenek a maximális hatás érdekében. Az új fizikai motor pedig realisztikus reakciókat vált ki a zombikból. Néhány ellenfél azonban összetettebb taktikákat is alkalmaz majd ellenünk.
Dying Light: The Beast szeptember 19-én érkezik PC-re és konzolokra, a gépigényért erre fáradj.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.