Dying Light: The Beast - terítéken a harc és a parkour

  • Írta: zoenn
  • 1 napja
  • Videó
Link másolása
Már irtó közel van a Dying Light: The Beast megjelenése, a Techland pedig semmit nem bíz a véletlenre. Ezúttal egy olyan fejlesztői naplót kapunk, amiben a közelharcról és a parkourról árulnak el számos érdekességet.

A lengyel stúdió szerint a játék parkour-rendszerét sikerült gatyába rázniuk úgy, hogy a hangsúly a földhözragadtabb és realisztikus kunsztokon van. Ennek érdekében a játékbeli fizikát is módosították a megfelelő ugrási magasság és távolság érdekében. A játékosok szinte bármire felkapaszkodhatnak, ahová csak akarnak. 

Ebből következik, hogy a felfedezés is nagyot fejlődött, a környezet sokkal megengedőbb és az állóképesség sem korlátozz majd bennünket. Az eszünkre és megfigyelőképességeinkre hagyatkozva bármilyen magas épületre felmászhatunk. 

Ami a harcot illeti, a Dying Light: The Beast brutális összecsapásokat kínál, ahol minden kreativitásunkat kibontakoztathatjuk. A csapásokat újrakalibrálták, hogy megfelelő lendítési és megállítási időzítéssel rendelkezzenek a maximális hatás érdekében. Az új fizikai motor pedig realisztikus reakciókat vált ki a zombikból. Néhány ellenfél azonban összetettebb taktikákat is alkalmaz majd ellenünk. 

Dying Light: The Beast szeptember 19-én érkezik PC-re és konzolokra, a gépigényért erre fáradj

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...