Thomas Andersson, a Battlefield Studios kreatív direktora az Edge magazinnak adott interjút a minap, melyben elárulta, hogy a játékosok meg fognak lepődni a Battlefield 6 kasztjain, hiszen azok rengeteget változtak a nyílt bétateszt óra.
Sajnos Andersson nem árult el sok részletet erről, azon kívül, hogy "az osztályrendszer már túllépett a nyílt bétában látottaktól". Pár utalást azért elejtett az egyensúlyváltozásokról, például akik az Assault kasztot részesítették előnyben, "bizonyos területeken csökkent hatékonyságot" fognak tapasztalni. Az egyik kulcsfontosságú részlet, hogy a deploy becon kütyü átkerült a Recontől az Assault kasztba, hogy ezzel is erősítsék.
Tehát a csapattársak rá fognak majd spawnolni a meccsek során, ami logikus, hiszen szerencsés esetben ők az ellenséges vonalak mögé tudnak jutni. Persze a további konkrétumok majd az október 10-én esedékes végleges verzió megjelenésekor derülnek ki, vagy kicsivel előtte.
Az Xbox Series S-verzió miatt kapott memóriaoptimalizálást a BF6
Christian Buhl technikai igazgató a Kotakunak árulta el, hogy milyen nagy kihívást jelentett a fejlesztőknek az Xbox Series S-re portolni a játékot a konzol korlátozott hardvere miatt. Főként a kevés memória a kritikus pont, hiszen a gyengébb Xboxnak kevesebb RAM-ja van, mint egy középkategóriás PC-nek. Ezért 6-12 hónappal ezelőtt azzal szembesültek, hogy sok pálya egyszerűen összeomlik Xbox Series S alatt. Ez viszont arra késztette a csapatot, hogy elkezdjen a játék memóriahasználatának optimalizálására összpontosítani, ami végső soron, "az egész játékot jobbá és stabilabbá tette".
Számos tesztelés és összegyűjtött adat során egy-két hónap alatt megoldották a memóriaproblémákat a gyengébb konzolon, amin így a BF6 már remekül és masszívan fut, sima 60 fps sebességgel.
"Deploy Beacon"
Figyeljetek már oda egy kicsit.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.