SnowRunner teszt

A Spintires és a MudRunner rétegjáték mivolta ellenére rengeteg rajongót szerzett, a havas pályákkal (is) operáló folytatásban pedig próbálták újdonságokkal feldobni a dagonyázós alapkoncepciót. Lássuk, hogyan sikerült!

A pár évvel ezelőtt megjelent Spintires tipikusan az Euro Truck Simulator és a Farming Simulator által képviselt „tök unalmasan hangzik, amit csinálni kell a játékban, de amúgy órák óta képtelen vagyok kilépni belőle” stílusba tartozott. Miután a fejlesztő összerúgta a port a kiadóval, MudRunner néven újra megjelentették a játékukat, idén pedig a folytatást is összehozták SnowRunner néven. A sorozat védjegye az elképesztően részletes fizikai motor, aminek segítségével a környezet és a járművek is realisztikusan reagálnak cselekedeteinkre. Ettől függetlenül nem sorolnám a játékot a halálkomoly szimulátorok közé, ugyanis a kezelésbe könnyű beletanulni, a fizikai motor által elénk állított kihívásokat pedig rendkívül szórakoztató megoldani, még akkor is, ha nem vagyunk fogékonyak az offroad témára.

Az előző rész legnagyobb hibája az üres környezet és az unalmas feladatok voltak. Hiába volt el a játékos akár órákat a hatalmas gépszörnyekkel, a céltalan sárdagasztást előbb-utóbb megunta. A SnowRunner ezen a téren lépett előre egy nagyot, ugyanis a játékba került egy egészen részletes küldetésrendszer. Azért komoly történetre továbbra sem érdemes számítani, de már a bevezetőküldetés is érdekesebb, mint az elődök kihívásai.

Kapunk több, a mai open world játékokhoz mérten közepesen nagy térképet, amit szabadon bejárhatunk. Ellátogathatunk például az árvíz által sújtotta Michiganbe, de a sorozatban először havas környezetben is kipróbálhatjuk magunkat az alaszkai helyszínnek köszönhetően. A pályákat a Ubisoft-játékokból ismerős tornyok aktiválásával fedezhetjük fel, így nyílik lehetőségünk küldetéseket vállalni. Ezek a missziók a játék témájához mérten egész változatosra sikerültek, még ha végül a cél általában mindig az, hogy átküzdjük magunkat a cudar terep nyújtotta kihívásokon. A fentebb említett oktatóküldetésben például nyersanyagokat kell szállítanunk egy épülő hídhoz, melyeket több helyről kell begyűjten: futhatunk több kört, de beszerezhetünk egy utánfutót is, ha nem férnének el a cuccok. Most elidőzhetnénk azon, hogy ezek a feladatok mennyire érdekesek vagy önismétlőek, de a témára fogékonyak számára ez éppen elég lesz ahhoz, hogy valamilyen értelmet kapjon a pályák bejárása.

Mivel a játék tempója meglehetősen lassú, küldetésből pedig rengeteg van, a tartalom mennyiségére nem lehet panasz. Eljutni A-ból B pontba a játékban tapasztalható mostoha körülmények mellett nem egyszerű feladat, az óvatos, de biztos haladás pedig általában mindig kifizetődőbb. Így az elsőnek egyszerű küldetések is tarthatnak akár két órán át, amiben szinte minden egyes méterért meg kell szenvednünk. Az elődökhöz hasonlóan többféle járművet kipróbálhatunk, melyeket ezúttal a küldetésekért kapott pénzből vásárolhatunk meg. Mivel vannak missziók, amiket csak bizonyos gépekkel kezdhetünk meg, a pénzszerzés elengedhetetlen lesz az továbbjutáshoz.

A játéknak három társunkkal is nekivághatunk, hogy kooperatív módban, egymást segítve a bajban oldjuk meg a küldetéseket. Rengeteget hozzádob a hangulathoz, hogy nem egyedül kell bolyongani az amúgy elég élettelen pályákon, ráadásul ha elakadunk, azonnal a segítségünkre siethetnek.

A fizikai motor ezúttal is kiválóan teljesít, hatalmas élmény kipróbálni a járműveket a különféle tereptípusokon. A játék már az oktatómódban arra biztatja a játékost, hogy hagyja el a biztonságot jelentő aszfaltozott utakat, és keressen rövidebb, de kihívásokban bővelkedő útvonalat.  Az irányítás még mindig macerás, továbbra is érdemes PC-n felváltva használni az egér/billentyűzet kombót, valamint a kontrollert, mert a menü továbbra is picit túl van bonyolítva.

A játék grafikája egy átlagos szintet képvisel, de rondának azért semmiképpen sem nevezném. A saras, havas terepeket szépen lemodellezték, a járművek mozgása pedig elsőrangú. A tereptárgyak, házak, városok, azonban már elég ingerszegények, amin az unalmas színpaletta és a nem éppen változatos térkép sem segít. Szintén rontja az összképet a teljes mértékben élettelen környezet, amitől olyan érzése van az embernek, mintha egy makett-térképen mászkálna.

A SnowRunner egy abszolút rétegjáték, de ettől függetlenül érdemes megpróbálkozni vele, ha picit is érdekelnek a járművek. A továbbra is kivételes fizikai motornak köszönhetően a kevésbé elkötelezett játékosok is eltölthetnek jó pár kellemes órát vele. A témából kihozták a fejlesztők a maximumot, valamint az előző epizódok hibáit is sikerült nagyrészt kijavítani, így ha azok tetszettek, bátran tehetsz egy próbát a SnowRunnerrel is.

A SnowRunner Xbox One-ra, PS4-re és PC-re jelent meg. Mi az utóbbi platformon teszteltük.

16.
Aborg
#14: En is igy terveztem: kimaxolni az elso terkepet es tovabblepni. De ez nem nagyon jarhato ut (szo szerint :) . Mert nem tudod megcsinalni az osszes feladatot az addig megszerzett (gyengebb teljesitmenyu es gumiju) autokkal. Ahhoz meg hogy tuningolhasd oket, XP-t kell szerezned, persze a feladatok teljesitesevel. 22-es csapdaja. Ezert inkabb majd at kell menni masik terkepre (igen, az alaguton) es ott is a konnyeb feladatokkal foglalkozni, XP-t szerezni, erosebb verdakat talalni, aztan azokkal majd vissza a korabbi terkepek nehezebb feladataihoz.
15.
Oldman
Szia FrankBlack!
Nem nézted be, valóban sok térkép van, összesen 12 db. 3×4 db
Viszont a pályák nagysága változó, nem mindegyik akkora mint a Michigan-é. Az orosz pálya kegyetlen, hatalmas, erdős, lekváros állagú. :) Hogyan lehet átmenni más térképre a Michigan-en belül? Passz, nem tudom. Azt hiszem meg kell találni valamit hozzá a placcon. Nem akartam spoilerezni, nem néztem utána. Ha nem jövök rá, puskázni fogok. :)
Igen, szeretem a Schevi 1500-öt felpöckölt állapotában valóban csodákra képes. Vontatom a kicsi platót felpakolva, azt meg összekötöttem a benzines vontatmánnyal, olyan vagyok mint egy tehervagon. :)
14.
FrankBlack
#13: Szia Oldman. Egyetértek. Nekem is az elején volt nagyon szívás. Volt valami hátsókerék hajtású teherautó aszfalt gumikkal…. nem volt nagy öröm szállítani vele a cuccokat. Aztán többek között a te tanácsodat is követve inkább elmentem a chevy-vel először a tornyokat aktiválni (a térképet felfedni) majd minden upgrade alkatrészért, amit jelzett, és járművekért. Így a chevy-re először komolyabb offroad gumi került, és máris sokkal jobban lehetett haladni, aztán erősebb motor, és így meg már szinte álom, ahogy megy :) Teherautóból is találtam egy négykerék meghajtásút, és hozzá erősebb motort, azóta azzal is öröm menni. Michigan első térképén kezdenek fogyni a teendők. Van valami alagút, ami talán a másik térképre visz át? Nem tudom, még nem mentem át rajta. Sorba szeretnék haladni. De ugye úgy van, hogy Michigan vagy 4 térképből áll? Akkor csak itt még lesz 3 map, ami akkora mint az első, amivel már én is elvagyok vagy 8 órája? És még két ország, ami szintén egyenként 3-4 map? Tényleg ilyen durva a tartalom, vagy valamit benéztem?
13.
Oldman
Talán nekem amiatt tetszik a játék, mert az előző részekkel nem játszottam, emiatt nincs összehasonlítási alapom. Ha volna, lehet nem ajnároznám ennyire a SnowRunnert. Tény, ez a mostani rész árkádosabb jellegű. A betonon való haladás valóban nem realisztikus, még szerencse, hogy nem sok ilyen útszakasz van a játékban. Én nem minden talált járművet tudtam teleportálni a garázsba, van amelyikbe beszállni sem lehet, ezek ugye olyan kocsik/teherautók, melyek küldetésekhez kapcsolódnak, ki kell őket menteni innen-onnan, majd pl egy farmra szállítani. Utána huss, eltűnnek a képernyőről. A teleportot nem használom, az számomra csalás! A muszáj az egy másik történet...
Tegnap a garázsból nem tudtam kiállni, a SELECT nem működött, ez valami bug lehetett. Az újraindítás segített. De ha egyszer mégsem? Akkor bukom az addigi elért eredményemet!? Mert ugye sem auto, sem manual save sincs a játékban, ez nagy hiba szerintem. A game első térképe szívás, mert hosszú ideig nem férek hozzá a megfelelő tuningokhoz/járművekhez, ez azt jelenti, hogy sáros terepre teljesen alkalmatlan autóval tudok ténykedni. Pár napja szerencsére már a Schevim viszonylag izmossá vált, de a komolyabb teherautók még mindig elérhetetlenek a számomra. 1-hét és 12-óra játékidő után... Ahogy Frank is írja, vannak gondok, de maga a játék még így is szerethető/élvezhető! Egyébként hiába az előző részek állítólagos jobb fizikai hatásának a megléte, ha ehhez anno olyan gyatra grafika párosult, melyet emiatt ki sem próbáltam. ( színek hiánya, kicsi látótáv ) Engem a kerekek benyomódás hiánya nem zavar, ez nem motor-trial verseny. :) Később a ballonos nagyobb kerekek beszerzésével megvalósul a benyomódás valamilyen szinten, legalábbis ezt a videókon fel lehet fedezni.
Amit én mindenképpen megváltoztattam volna a készítők helyében az az, hogy a gyengébb teljesítményű/tudású járművekkel végrehajtott sikeres feladatok végrehajtása nagyobb krediteket adhatna. Mert ( idővel ) egy izmos gépsárkánnyal végigtolni a játékot nem nagy kunszt. Èn Michiganban a Schevi 1500-el szállítok mindent egy nyitott plató segítségével. Meg húzom magam után a benzintartályt is, mert sokat eszik szegény járgányom... nagy gumi szereti a mammát. :)
12.
FrankBlack
#11: Igen, megy. Én egyszer próbáltam, és simán lehetett teleportálni a garázsba a lepukkant, lerobbant, mocsárba ragadt teherautót, csak mellé álltam… Nem baj, én se használom a teleportot, de már van rá mod is, ami letiltja. Érkeznek szépen a modok. Vannak már külön fizikára, beállításokra, motorra, gumikra vonatkozó modok is. Trailer, járművek, stb. Jó lesz ez :)
11.
Aborg
#10: Igen, a teleport... egyszer kiprobaltam, de en azota nem hasznalom. Tonkrevagja alaposan a jatekot. Habar nem probaltam, de a jatek meg talan azt is megengedne hogy ha talasz egy felig elsullyedt lerobbant teherautot, odarongyolsz melle a kisautoddal. Nem baj ha te is beragadsz. Kicsit feljavitod peldaul a tetocsomagtarto cuccaival, majd ugyis hazateleportalsz, visszajosz ujabb szervizcuccal, azzal mar feljavitod a tehert hasznalhato allapotba hogy beroffenjen es azt is hazateleoprtalod. Mondom, nem probaltam, de talan menne. De szamomra pont ezek a kimentesi "kinlodasok" a legjobb reszei a jateknak!
10.
FrankBlack
#9: Örülök, hogy nem csak én látom így. És akkor gondolj bele, hogy a Mudrunner is sok mindenben butított verziója a Spintires-nek. Ez meg akkor egy butított verziónak a még tovább butított verziója :)

Sajnálom, hogy pont a játék azon részét butítják szénné, ami a lényege volt az alap koncepciónak. Látszik, hogy az original game még Pavel eredeti elképzelései szerint készült, a többi meg már gondolom kiadói nyomásra egyre inkább casual irányba tolódott, hogy minél többeknek el lehessen adni.

Még mindig úgy vélem, hogy tartották volna meg inkább az original élethű fizikáját, és cserébe más módon nehezíthettek volna. Pl. mi az, hogy ingyen teleportálok a garázsba, ahol ingyen megtankolnak,és megjavítják a járművet? Ezek kerülhettek volna pénzbe pl. Még egy Forza Horizon 4-ben is pénzbe kerül a teleport, itt meg nem.

Na mind1. Nem akarok ezen csámcsogni tovább, mert bármilyen hihetetlennek is tűnik ennyi fanyalgás után, de baromira élvezem a játékot így is. Jó kis lassú, relax játék, pont nekem való :)
9.
Aborg
#8: En is foleg a gumik gyongebb szimulaciojara figyeltem fel a Mudrunnerhez kepest. De en remenykedek benne hogy ha majd kesobb megnyilnak a terepes autok, azokon mar puhabbak lesznek a gumik mint a jatek elejen hasznalhato orszaguti gumik.
Habar... mar hasznalhatom legalabb az univerzalis gumit a kis Chevrolet 1500-on. Probalgatok vele lassan a padkara is felhajtani, nem teljesen kemeny, de alig eszreveheto, messze van a Mudrunner gumik puhasagatol. A Mudrunnerban mar a kis UAZ gumijai is sokkal jobban deformalodtak a terepen.
Lehet hogy azert lettek ilyenek hogy jobb legyen a gyorshajtas fizika? En erre tippelek. Mert a Mudrunnerban gyorshajtasnal kemeny feluleten eleg furcsan kezdtek viselkedni az autok, elkezdtek farolgatni meg hasonlok. Persze ott ritkasag is volt a kemeny felulet...
En annak orulnek a legjobban ha megengedne a jatek a gumik nyomasanak beallitasat.
Meg az se nagyon tetszik hogy a SR-ben allandoan egyenesbe tekeri a sofor magatol a kerekeket ha megall az auto.
De a jatek osszessegeben tenyleg remek, meg igy bugosan is.
Varjuk bele a hardcore modot szeretettel :)
8.
FrankBlack
Ezt a játékot 11 évvel ez előtt kezdte el egyetlen ember (Pavel) fejleszteni hobbiból. Aztán 2014-től early access, sok konfliktus a kiadóval, de még mindig egyetlen ember munkájáról van szó. Én 2016-ban neveztem be a Spintires-re, majd a Mudrunner-re is, és most erre. Ezt már persze nem egyedül készítette Pavel, ami meg is látszik rajta.

Egyetértek az előttem szólókkal. Egyszerre öröm, és kicsit szomorúság is látnom, hova fejlődött a játék. Elsőként azt hittem ez csak egy amolyan nagyobb dlc lesz a mudrunner-hez, csupa havas pályákkal.

Öröm látni, hogy mennyire megtöltötték tartalommal. Hatalmas jól felépített map-ek, változatos feladatok, rakományok, sok jármű, tuning, stb. Ezeken a területeken és grafikában túlszárnyalja a Spintires-t. Jobb lett az irányítás, kamerakezelés, és sok minden más is.

Még én is csak Michigan-ben szöszmötölök, és nem mondom, hogy ez nem tud elég nehéz lenni, vagy hogy nincs benne kihívás, de a fizika azért kicsit visszafele fejlődött sztem. Amikor nem süppedős sárban megyek, hanem kicsit szilárdabb talajon, akkor néha olyan érzésem van, mintha pillekönnyű műanyag járművel mennék, ami vagy pattog, mint egy gumilabda, vagy szinte siklik, és átsiklik a talaj egyenetlenségein, apró tereptárgyain. Sokszor tetten értem ezt a jelenséget, hogy a jármű kerekei ahogy érintkeznek a talajjal annak fizikája nincs olyan jó, mint az eredetiben (Spintires). Pedig annak a játéknak pont ez volt a lényege. Itt pedig sokszor van, hogy tereptárgyakon egyszerűen átmegy, mintha csak szellem lenne. Legyen az egy vastagabb faág, kő, telephelyen raklap, stb. Az eredetiben pont az volt a lényeg, hogy a legapróbb gallyak is élethűen reagálták ahogy átmentem rajtuk. Arról nem is beszélve ahogy a gumiabroncs találkozott a talajjal, aminek hatására mindkettő elképesztő realizmussal deformálódott.

Persze így is nagyon jó, és akiknek kimaradt az eredeti annak különösen, de én látok némi visszalépést az eredetihez képest, amibe anno több száz órát tettem bele. A szintlépésnek sem örülök annyira, mert pl. egy ilyen sáros offroad terepen a teherautómra csak azért is aszfalt gumit raknak, hogy szívjál ezzel paraszt, és nem tudok rárakni a garázsban terep gumit, mert még nem vagyok 8-as szintű. Na ezt feleslegesen erőltetett nehezítésnek (szívatásnak) gondolom. E helyett inkább lehetett volna olyan komoly a fizika, mint az eredetiben, vagy büntethetnének jobban a sérüléspontokkal. Az eredetiben egy kicsit nekikoccantam oldalról egy földön fekvő vastagabb faágnak, máris kaptam a sérüléspontokat. Egyenetlen terepen kicsit is nagyobbat zakkant az autó, csak úgy záporoztak a sérüléspontok. Egyszer mentem neki nagyobb sebességgel egy fának, és kész volt, tönkrement az autó. Itt a Snowrunner-ben ehhez képest olyan kevés sérüléspontokat osztogat, hogy szinte semmi jelentősége nincs. Nem érzem azt, hogy vigyázni kell az autóra, üthetem, vághatom, mert nevetségesen kevés a sérülésponttal büntet csak. Illetve egy csomó dologért nem is büntet semmivel, amiért az eredeti már osztotta keményen a pontokat. Ez pedig talán a járművel súlyával hozható összefüggésbe sztem. Mint említettem az eredetihez képest itt mintha műanyag autók lennének, fele súllyal, mint az eredetiben, talán ezért nem is zakkan akkorákat.

Vannak még benne dolgok, amik szerintem is elvitték egy kicsit casual irányba, ahogy joshfeed is mondja. Legalább tettek volna külön hardcore módot bele, mint az eredetiben.

Ennek ellenére én amúgy összességében örülök, hogy ilyen lett a játék. Az eredeti Spintires-t pont azért tettem le egy jó ideje, mert nem volt már hozzá türelmem, annyira túl nehéz. Hogy mindig csak lépésben haladok, illetve nem haladok, mert 5 méterenként elakadok, és sokszor csak fától fáig húzom magam a csörlővel úgy kínlódok. Ez már nem volt öröm számomra.

Ez az új rész nagyon tetszik, hogy sokszor könnyebben lehet haladni, nem állandóan, végig rohadt nehéz szívás az egész játék. Persze ez is tud nagyon nehéz is lenni, és nyilván sok izzasztó kihívás vár még rám, de tény, hogy az eredetihez képest casual irányba ment, mint sok más játék ami pc kezdte. Nem véletlen hogy sokan játszanak manapság is még mindig inkább az eredetivel, és azért az is kap még frissítéseket.

Összességében nekem tetszik ez így, mert nem vágyom már én sem a nagyon hardcore nehézségű játékokra.

7.
Oldman
Szia Darksiders!
Bezony, finnyás az Oldman bácsi! :)
De tényleg alig tudok belekötni ebbe a részbe, viszont mint minden játéknál itt is azért vannak gyenge pontok, ezek viszont nem cseszik fel az ember agyát szerencsére. Mindenképpen próbáld ki! FrankBlack fórumozó is megvette, nagyon tetszik neki szintén, sokat diskuráltunk ez ügyben privátban.

Morzsi1!
Nos, ez nem lett unalmas, tartalom meg hegyekben ( szó szerint )
a Michigan-i részt tolom 5-napja, de az egyharmadát teljesítettem ezidáig. Igaz, sok esetben az elakadt járműveimet mentem folyamatosan, ez sok időt elvisz. :) Van további 11-pályaszakasz ( térkép ) úgyhogy lesz mit csinálni pár hónapig.

Joshfeed!
Itt le fogsz izzadni azt garantálom! Egyes játékosok az plorosz részeket szinte teljesíthetetlennek tartják, csak a speciális " nagyvadakkal" lehet mit kezdeni a kegyetlen terepeken. Jó ez így.
6.
Morzsi1
Mudrunnert szerettem, de azt azért bőven ki lehetett játszani annyira, hogy már ne nagyon vegyem elő. Itt (ez most dicséret lesz) annyira sok tennivaló van, hogy szinte már riasztó. szóval ezt nem lesz egyszerű kipörgetni. Season pass-os kiadást vettem meg, állítólag majd jön még egy rakás tartalom, és én még Michigennel sem végeztem, jaj-jaj:-) Tök jó nyugis játék, az ember csak bóklászik, nem kell gyorsnak lenni, nem kell jobbnak lenni, nem kell legyőzni senkit és semmit, részemről csillagos ötös. Fortinte fanok kerüljék!
5.
joshfeed
Még én is hezitálok rajta, mert bizony az előző rész (Mudrunner) annyira könnyű lett a Spintires-hez képest, hogy elment tőle a kedvem. Ott azt éreztem, hogy elment abba az irányba, hogy a casual player is leüljön vele játszani így ezáltal feláldozták a kemény kihívásokat. A Spintires szerényebb javításokat és DLC-ket kap, de ott tényleg fel kell kötni a gatyát.
4.
Darksiders84
#1: Na ezt jó olvasni pedig részedről azt hittem csalódás lesz amilyen részletesen finnyás vagy de mivel mélyen már vágytál egy ilyenre és ezek szerint szerencsére jól is sikerült ez a folytatás. Valamikor majd később én is beszerzem. Amúgy érdekes a réteg játékok eladásai számomra is meglepő hogy mennyit eladtak ebből vagy másból pl dögnehéz Sekiro vagy DS sorozatra mennyien voltak kíváncsiak.
3.
Oldman
Íme a lehetőségek tárháza. :)
https://youtu.be/OcexI5618CY
2.
Oldman
Ja igen: akkora a sikere ennek a " rétegjátéknak" hogy még a készítőket ( SABER ) is meglepték az eladási számok, két hét alatt túllépték az 1.000.000 -t!! Azért ez komoly! Mostanra a youtube-on számos gameplay video látható, így azok akik nem tudják eldönteni megvegyék e egyszer vagy sem, azoknak segítségükre lehet ezen videók nézegetése.
https://youtu.be/L_CVl9Bdk_c
1.
Oldman
Én egy hete vásároltam meg ezt a szimulátort, és őszinte leszek, nem tudom letenni a kontrollert még 2.5-óra után sem! Ilyet ritkán tapasztaltam eddig játékok terén, nagyon leköt ez a sárdagasztás, azzal persze egyetértek, hogy bizony ez egy rétegjáték, ami szűk játékosi kört érinthet. Én közéjük tartozom, kiskorom óta imádom a nagy kerekű munkagépeket, traktorokat, illetve terepjárókat, ahogy gyűrik a talajt haladásuk közben. :)
A játék grafikájában kellemesen csalódtam, ps4 pro-n pl nagyon szép a környezet, a bevilágítás, a színekkel is meg vagyok elégedve, pedig aki ismer mostanra az tudhatja, ezekben a témákban irtó bogaras tudok lenni. A stabil 30 fps, a minimális képelmosódás meg csak dob a renomén. A távoli tájak/fák kidolgozásába tudnék csupán belekötni, viszont a közeli táj, a talajtextura ki van rèszletesen dolgozva. A járművek kegyetlen szépen kidolgozottak, használt külsőt kaptak, nem csillivilli művi designt! A belső nézet is rendben van, csak a kéz mozgása ami zavaró. A Days Gone csúnyább játék és szìntelenebb, egyhangúbb, kicsi látótávolsággal.... gondoltam megjegyzem.
Pc-n meg olyan gyönyörű a grafi, hogy elképesztő, ezt sokan meg is jegyezték egyébként!
Tetszik, hogy a napszakok azonnal megváltoztathatóak, így aki utálja a sötétséget, az válthat nappalra. A fizika betonon nem tökéletes, de a saras részek elképesztőek. Talán kissé borulékony egyes jármű, de inkább csak a nagyobb teleszkópok felszerelése után érezhető ez...mert minden variálható egy idő elteltével, azaz megvásárolható. 40 gépszörnyhöz lehet hozzáférni, természetesen nem egyből, sok feladat teljesítése szükséges hozzá, igaz párat meg is lehet spontán találni szerencsére, amit eladhatunk akár. A hangok nálam 8 pont a tízből, összességében élethűek. Npc-k nincsenek a játékban, ez nem az a játék amibe kellenének, max a filing miatt esetleg. Zene, kopácsolások, környezeti zajok vannak, állati üvöltések is, igaz fizikálisan csak madarak repkednek néha. A feladatok teljesítéséhez logisztika szükséges, illeve józan paraszti ész is, széles a megoldási tárház.
A bugok jelen vannak, de gyomlálják őket, egyelőre durva hibába még nem futottam bele. A garázs-menüt sajnos viszont túlbonyolították a készítők, sokáig nem értettem alap dolgokat, mások is így vannak vele, olvasom egyes fórumokon. Nekem 4-nap kellett, mire rájöttem erre-arra. Ha ez a játék egy újabb résszel kijön ps5-re egyszer azonnal beszerzem, ajánlom sokaknak, hogy próbálják ki ezt a game-t, mert egy élmény lesz számukra! Nyílván azok akik a pörgős rallyi-t szeretik csalòdni fognak, ez a játék nem a sebességről szól, szó szerint időrabló program...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...