SnowRunner teszt

A Spintires és a MudRunner rétegjáték mivolta ellenére rengeteg rajongót szerzett, a havas pályákkal (is) operáló folytatásban pedig próbálták újdonságokkal feldobni a dagonyázós alapkoncepciót. Lássuk, hogyan sikerült!

A pár évvel ezelőtt megjelent Spintires tipikusan az Euro Truck Simulator és a Farming Simulator által képviselt „tök unalmasan hangzik, amit csinálni kell a játékban, de amúgy órák óta képtelen vagyok kilépni belőle” stílusba tartozott. Miután a fejlesztő összerúgta a port a kiadóval, MudRunner néven újra megjelentették a játékukat, idén pedig a folytatást is összehozták SnowRunner néven. A sorozat védjegye az elképesztően részletes fizikai motor, aminek segítségével a környezet és a járművek is realisztikusan reagálnak cselekedeteinkre. Ettől függetlenül nem sorolnám a játékot a halálkomoly szimulátorok közé, ugyanis a kezelésbe könnyű beletanulni, a fizikai motor által elénk állított kihívásokat pedig rendkívül szórakoztató megoldani, még akkor is, ha nem vagyunk fogékonyak az offroad témára.

Az előző rész legnagyobb hibája az üres környezet és az unalmas feladatok voltak. Hiába volt el a játékos akár órákat a hatalmas gépszörnyekkel, a céltalan sárdagasztást előbb-utóbb megunta. A SnowRunner ezen a téren lépett előre egy nagyot, ugyanis a játékba került egy egészen részletes küldetésrendszer. Azért komoly történetre továbbra sem érdemes számítani, de már a bevezetőküldetés is érdekesebb, mint az elődök kihívásai.

Kapunk több, a mai open world játékokhoz mérten közepesen nagy térképet, amit szabadon bejárhatunk. Ellátogathatunk például az árvíz által sújtotta Michiganbe, de a sorozatban először havas környezetben is kipróbálhatjuk magunkat az alaszkai helyszínnek köszönhetően. A pályákat a Ubisoft-játékokból ismerős tornyok aktiválásával fedezhetjük fel, így nyílik lehetőségünk küldetéseket vállalni. Ezek a missziók a játék témájához mérten egész változatosra sikerültek, még ha végül a cél általában mindig az, hogy átküzdjük magunkat a cudar terep nyújtotta kihívásokon. A fentebb említett oktatóküldetésben például nyersanyagokat kell szállítanunk egy épülő hídhoz, melyeket több helyről kell begyűjten: futhatunk több kört, de beszerezhetünk egy utánfutót is, ha nem férnének el a cuccok. Most elidőzhetnénk azon, hogy ezek a feladatok mennyire érdekesek vagy önismétlőek, de a témára fogékonyak számára ez éppen elég lesz ahhoz, hogy valamilyen értelmet kapjon a pályák bejárása.

Mivel a játék tempója meglehetősen lassú, küldetésből pedig rengeteg van, a tartalom mennyiségére nem lehet panasz. Eljutni A-ból B pontba a játékban tapasztalható mostoha körülmények mellett nem egyszerű feladat, az óvatos, de biztos haladás pedig általában mindig kifizetődőbb. Így az elsőnek egyszerű küldetések is tarthatnak akár két órán át, amiben szinte minden egyes méterért meg kell szenvednünk. Az elődökhöz hasonlóan többféle járművet kipróbálhatunk, melyeket ezúttal a küldetésekért kapott pénzből vásárolhatunk meg. Mivel vannak missziók, amiket csak bizonyos gépekkel kezdhetünk meg, a pénzszerzés elengedhetetlen lesz az továbbjutáshoz.

A játéknak három társunkkal is nekivághatunk, hogy kooperatív módban, egymást segítve a bajban oldjuk meg a küldetéseket. Rengeteget hozzádob a hangulathoz, hogy nem egyedül kell bolyongani az amúgy elég élettelen pályákon, ráadásul ha elakadunk, azonnal a segítségünkre siethetnek.

A fizikai motor ezúttal is kiválóan teljesít, hatalmas élmény kipróbálni a járműveket a különféle tereptípusokon. A játék már az oktatómódban arra biztatja a játékost, hogy hagyja el a biztonságot jelentő aszfaltozott utakat, és keressen rövidebb, de kihívásokban bővelkedő útvonalat.  Az irányítás még mindig macerás, továbbra is érdemes PC-n felváltva használni az egér/billentyűzet kombót, valamint a kontrollert, mert a menü továbbra is picit túl van bonyolítva.

A játék grafikája egy átlagos szintet képvisel, de rondának azért semmiképpen sem nevezném. A saras, havas terepeket szépen lemodellezték, a járművek mozgása pedig elsőrangú. A tereptárgyak, házak, városok, azonban már elég ingerszegények, amin az unalmas színpaletta és a nem éppen változatos térkép sem segít. Szintén rontja az összképet a teljes mértékben élettelen környezet, amitől olyan érzése van az embernek, mintha egy makett-térképen mászkálna.

A SnowRunner egy abszolút rétegjáték, de ettől függetlenül érdemes megpróbálkozni vele, ha picit is érdekelnek a járművek. A továbbra is kivételes fizikai motornak köszönhetően a kevésbé elkötelezett játékosok is eltölthetnek jó pár kellemes órát vele. A témából kihozták a fejlesztők a maximumot, valamint az előző epizódok hibáit is sikerült nagyrészt kijavítani, így ha azok tetszettek, bátran tehetsz egy próbát a SnowRunnerrel is.

A SnowRunner Xbox One-ra, PS4-re és PC-re jelent meg. Mi az utóbbi platformon teszteltük.

464.
Oldman
Szia Aborg, üdv a többieknek is!
Köszi a biztatást meg a videót, valóban a mozgások meg a fizika jobban muzsikál a mint a SR-ben, a kerekek benyomódása jól lekövethető, igaz néha talán mintha túl is tolták volna a készítők, de határozottan tetszik. A traktor nagyon komoly, meg ahogy mozgolódnak az utánfutójában a hordók meg a többi szállított tárgyak. Idővel szerintem kipróbálom a MR-t, egyelőre nem akarom keverni a mostanit az előző részekkel.
SR: egy kis érdekesség: a tegnapi napon kipróbáltam a michigan-i térképen a Freightliner M 916 -ot, eddig nem is volt elérhető, meg valahogy èszre semm vettem a nagy választékban. Hát gyerekek, az a jármű egy csoda! Egy valóságos izomgolyó! Dupla hátsó rücsis kerekekkel felvèrtezve, magas rugózást adva neki, ( egyelőre ) középerős motorral szinte nincsen akadály a számára. Rettentő gyors és fürge, olyan fordulékony, hogy öröm vezetni, a hangja is rendben van. Abszolút nem borulékony. Hogy mennyire hasznos jármű? Itt egy kis tegnapi példa:
Drummond island térképén van egy "tourist" task feladat. Fel kell jutni egy hegytetőn lévő obszervatóriumba. Meredek, keskeny, kanyargós, saras, oldalról lejtő sziklás utakon kell feljutni az adott helyre, melyre a játék terepjárót ( scout ) javasol. Nos, én ezt a feladatot ezzel a nem is kicsiny méretű " jószággal " teljesítettem. :) Más teherautónak szerintemmesélye sem lett volna még a feléig sem feljutni. Próbáljátok ki ezt az izomgolyót, tetszeni fog!
Azért van valamennyi hátránya: nem lehet saját platóval felszerelni, plusz nagyobb sebességnél nagyon észnél kell lenni mikor kormányozzuk, kissé lomha a kerékelfordítási idő, van némi késedelem.
463.
Aborg
Udv Oldman! Mivel nem gyoztelek meg hogy probald ki a MR-t, csinaltam legalabb egy kis videot. A minosege sajnos eleg mosott, nehogy a nagy TVden nezd meg :) Bar biztos lattal mar egy csomo MR videot, ezt en magam vettem fel, az en jatekstilusommal jatszva :)
Ez egy MOD terkep, de nagyon jo (Quarry). A film kb 20 perces, igyekeztem nem nagyon rangatni a kamerat. Egy kis tortenete is van: a kobanya alljarol vontatom a lakokocsit a felszinre de kiurul a tank, a traktorral viszek bele kakaot. Nem tudom hogy igy a videobol le e jon hogy mennyire mas felfogasu ez a jatek a SRhez kepest. Bar az se gyors, ez sokkal lassubb (de precizebb). Mas erzes jatszani. Remelem lathato lesz a gumik fizikaja is, meg a lakokocsinak is tokeletesen megfelelo a sulya, viselkedese.
https://www.youtube.com/watch?v=EB4cKbOUMwU&feature=youtu.be

Majd valamikor veszek fel mas videot is, peldaul a farakodasrol.
462.
Aborg
#461: Koszi a tippet. Kiprobaltam, de tenyleg eleg nagy meretu a film ebbol is. Nem jottem ra arra se hogy lehet atiranyitani a celmappat.

De talaltam egy masik progit, OBS Studio. Ez mkv-ben is tud felvenni, allithato benne sok minden. Nem is lassitja annyira a gepem mint az Nvidias. De meg eleg zavaros, van sok menuja, nem vilagos mit es hogy, ra kell meg jonnom.
461.
endypapp
#460: Ha NVidia kártyád van annak van beépített felvevője és képkészítője.
Én azt használom pedig nekem 3 moncsiról kell felvennie ,de azzal is működik.
Arra itt is számíthatsz hogy nagy terjedelmű minden vidi de cserébe hd a felbontás
Jobbat nem tudok.
460.
Aborg
#459: Oldman, a szetgyurt emelkedohoz: itt lenne jo ha pl. a kobanyaban meg lehetne pakolni egy markoloval az egyik teherautot, el lehetne hozni egy fuvar vagott kovet az emelkedohoz, kiszorni, eldozerolni... de mar magam se hiszem hogy ebbe az iranyba fejlesztik majd a jatekot. Foleg most, hogy radobbentem merre "fejlodott" fizikailag a MR ota.

Nem tudtok ajanlani valami jo kis progit amivel videot tudok felvenni jatekokbol? Probaltam a FRAPSot, de egy egy perces video tobb mint 600MB lett, meg ugy is hogy 30FPS-t es feles kepmeretet valasztottam.

Nekem eleg lenne SD minoseg, nem kell HD. Es be tudjam allitani a celmappat, nem az SSDre akarom menteni ahol a Win10 rendszer van.
459.
Oldman
Üdv Aborg!
De igen, ez az, itt kaptam kisebb agyérgörcsöt ezen az emelkedőn! Nagyon tudsz hallod, gondolatolvasó vagy. :)
Ezek szerint másokkal is előfordult az itteni kínlódás. Ma mèg egyszer megpróbálom a feladatot teljesíteni úgy, hogy a hosszú szerelvényt fentről megsegítem a Pacific-al, mert a lenti tilitoli nem hozott eredményt. Ja de, elakadásokat... Igen, a talaj kigyúrása reális veszély, más indokot nem tudok, hogy miért nem sikerült az utolsó konténert felvinni az adott emelkedőn. Az általad feltett kérdésre nem tudom érdemben válaszolni.
458.
Aborg
#457: Oldman, nem ez volt az a hely? En itt borultam (vagyis en nem borultam... ki, csak az autom fel:) Aztan ebben a keresztezodesben mar csak jobbra mentem a hosszu szerelvenyekkel (meg ha kerulo is), balra fordulaskor nagy a borulasveszely.
http://kepkezelo.com/images/xdysn81oywkt6awjms9z.jpg
Nekem valahogy sikerult osszeszednem a szetszorodott technikat, de aztan maga a daruskocsi nem nagyon akart kijonni onnan a domb alol. Odamentem a P16-al es addig rangattam, huztam, toltam, taszigaltam amig valahogy sikerult.
De abban igazad van hogy szetturkalhato a talaj, egyre roszabb lesz az ut minosege, de mondjuk ez realis.

Annak mi lehet az oka hogy eddig nem nagyon "jarnak at" az autok a SR es a MR kozott? Marmint MOD formajaban. Nehany MR autot lattam a SR modok kozott, de forditva nem. Pedig a MR modok kozott latok kesobbi Spintires autokat is, meg neha a modell forrasanak megjelolesenel ott latom a farmingsimulatort stb.
457.
Oldman
Tegnap nagyon mérges voltam, 2.4-hónap elteltével teleportálni kellett a járműveimet, egyszerre 4 db-ot!! Michigan Island lake térképén a Twinstar-al kellett elszállítani 3 db-hatamas méretű konténert. Kettőt sikerült is letenni az adott helyen... A 3-ik szállítmány egy emelkedős részen ( uganott ahol a másik kettőt is felcipeltem nagy nehezen ) viszont kifogott rajtam. LEHETSÉGES, HOGY NAGYON SZÉTGYÚRTAM AZ UTAT!? Egyszerűen nem bírt felmenni az emelkedőn a Twin! Sőt elakadt. Utána a két db Paystar meg két db Pacific is is pórul járt, ezek mind felborultak...pedig nem most kezdtem ezt a játékot. Szerintem bugok is lehettek ezen placcon, mert a feldőlt járművek átestek kisebb fákon, de kihúzni onnan őket nem lehetett, isten igazából még megmozdítani sem tudtam őket. Be bezuhantak, vissza már nem lehetett kihúzni őket. A mentésükre érkezett teherautók is így jártak. A Twinstar lényegében meg egy helyben elkapart, még egyenes részen is. 2-napig szenvedtem ezekkel a mentésekkel, de már nem bírtam idegekkel. Most egy kicsit lelombozódtam, mert eddig úgy játszottam ezt a szimulátort, hogy ne kelljen " csalnom " :/ Picit meghaltam a kocsijaimmal együtt tegnap éjfél felé félúton... :(
456.
Aborg
#455: Hogy magyarazkodik a fizetos sevi miatt :)

Az egyik uj Phase2 auto villas targoncas, ez legalabb majd egy kis fizikai ujdonsag lesz!

Az a "rogzitett kocsis" kep meg remelem csak valami tesztverzio :)

H-valto: mivel tenyleg szepek a kabinbelsok, erthetetlen miert nem raktak bele. Foleg ugy hogy a MR-ben a fapados grafikaju kabinokban volt (bar en nem hasznaltam de olvastam rola Endy szovegeiben). En most kulso nezetbol valahogy megorroltam a SR-re a kerekei es gumijai miatt, visszacsabultam a MR-hez (de mar modmapokkal, mivel az alap terkepeken mar vagy 6x athajtottam keresztul-kasul). Persze belso nezetbol jatszva ez a SR kerekdolog targytalan, ugy remek a jatek.
455.
endypapp
Nos itt egy előzetes a következő 2 Phaseból Season Pass-ból.
https://forums.focus-home.com/topic/54347/september-community-update-24-09-2020?page=1
Végre lehet rögzítve szállítani kocsikat,igaz ezzel a funkcióval mire megjelenik és használható lesz kb fél évet késnek...de legalább lesz...
Szerintem ez 2 Phase mire működő képes lesz simán Karácsonynál tartunk.
De lesz új régió két nagy térképpel új funkciókkal hogy ne csak a negatívumokról essen szó....
Ha bekerülne a Hard mod manuál H váltó támogatással kuplunggal ahogy a MR-ben volt már elégedett és boldog lennék.
De asszem ez majd egyszer talán egy távoli jövőben és egy távoli galaxisban fog csak bekövetkezni így továbbra is részemről marad a parkoló pálya...
Az ígéretes hogy a mod mapoknál (ha jól fordítottam) össze lehet kapcsolni a régió egyes térképeit.
Így idővel a modderektől még kaphatunk valami igazán jó összetett nagy mapot.
De erre is sokat kell még várni.
454.
Aborg
#453: Ami a SR jobb eladasi szamait illeti: szerintem foleg a grafika + a szabadabb feladatvallalas lehetosege huzta meg, talan ha a fizika maradt volna a MR szintjen nem lett volna baj. Vagy a tuti megoldas: lett volna benne ket mod: arcade meg szimulacio.

Ami a MR kifakult szineit illeti, nekem meg az is tetszik: illik a jatek temajahoz, helyszinehez. A nagy orosz semmi kellos kozepen hordanod kell a fat a vegtelen erdokbol, eleg depis gondolat :)
453.
Oldman
Aborg!
Köszi az infókat! Igen, egyébként olvastam a MR-ről, hogy sokkal alaposabb a fizika benne, mint a SR-er esetében. Az utóbbi árkádosabb elkészítése tudatos volt szerintem, ez az eladási számokból is jól látható, többet el tudnak adni belőle, nem kimondottan rétegjáték emiatt ugye. Azok szívtak, akik vérbeli off-road gamerek, hiszen számukra a fizikai tökéletesség elengedhetetlen hasonló játékok esetében. Anno a MR-t azért nem vettem meg, mert számomra nagyon sokat jelent a grafikai szép megjelenítés, szó szerint idegesít, ha színtelen, fakó kidolgozatlan a környezet, a túlzásba vitt párásságról nem is beszélve. Tehát hiába jó a fizika, ha kifolyik közben a szemem. Mudrunner Snowrunner minőségben és tartalommal, nos ez lenne számunkra a digitális orgazmus. Talán majd egyszer ps5-ön. Pc-sek már most is " élvezkedhetnek" ez ügyben szerencsére. :)
452.
Aborg
#451: Hat az arnyekok hianya se segit. De ha jo lenne a fizika akkor az drotvazas grafikan is hihetoen nezne ki.
Igazad van, szerencsere keves a sziklamaszas a SRben. A MR-ben meg kevesebb. Akar meg is kerulheto. Ez a szimulacios motor nem is arra volt kitalalva. De:
tegnap jatszottam a MR-al, es bar a SR le se tagadhatna hogy a MR orokose, ooo.. egesz mas erzest ad a ket jatek. Oldman, ha nem jatszottad erdemes lenne kiprobalnod. Fizikailag nagyon ott van. Szerintem az alvazmunka precizebb benne mint a SR-ben. Bevallom lattam ott is nehol egy kis kerek/talaj erintkezesi pontatlansagot, de atlagban veve sokkal jobb. A talajon levo minden ag, ko hat a kerekekre, semmi holobetegseg mint a SR-ben. A menetsebesseg meg lassubb mint a SR-an, egyszeruen nincs mod gyorsan menni. Ez a fizika a lassu menetre lett kitalalva (szerintem a SR-ben kicsit megeroszakolta a gyorsmenettel.)
Az autok lemodellezese semmivel se gyengebb, raadasul a MR tartalmazza a szovjet geppark szine-javat. A hangok remekek. A kornyezeti grafika se veszes, sot a viz szimulacioja es latvanya nalam a MR-ben a nyero. Van par grafikai megoldas ami nagyon tetszik de kimaradt a SR-bol (kerekkiporgeskor mozgaselmosodas, sarragadas a kerekekre, melysegelesseg). Ejszaka sincs annyira sotet hogy ne latszananak a porgo kerekek, ez is fontos (a SR-ben ezzel gondom van).
A hangulat osszehasonlitasa miatt a SR-ben is elkezdtem az orosz terkepet. Szep meg minden, de az autok a MR-ban valahogy olyan oroszosabbnak tunnek. Az meg kimondottan lehangolt a SR-ban hogy peldaul a Lada Niva alap (orszaguti) gumijait lecserelve a felniket is lecserelte, ugyanaz a felni mint az amerikai scout-okon. A gumivalasztek is ugyanaz. Az Uralt meg alapbol amerikai kromozott felnikkel kaptam miutan megvettem, no ne mar. Ez a MR-ben mind rendben van, ott az autohoz illo egyedi kerekek vannak rajta (es azt se banom hogy nem lehet cserelgetni).
Szoval: ha le kellene mondanom az egyik jatekrol, nem sokat gondolkoznak, en a MR-t tartanam meg. De azert a SR-t se dobom ki :)
451.
Oldman
Aborg! 450 #
Nem csak a fizika furcsa a sziklás terepeken haladva, hanem figyeld csak meg, sok esetben nincsen árnyéka a kerekeknek, magának a járműnek, ez még fel is nagyítja optikailag a rosszabb fizikai hatások érvényesülésének a hiányát.
Még szerencse, hogy sziklás terep jó ha 5%-ban tapasztalható a játékban, a saras részek viszont tűrhetően el vannak készítve.
450.
Aborg
#448: Ez egy laza kis pofon mindenkinek aki megvette a season pass-t. Amig nem lesz kesz minden beigert "phase", addig eleg pofatlansagnak tunik penzt kerni toluk barmiert. Es meg rairjak hogy EXKLUZIV. Az a nagykereku khan-uaz volt amit csak ok kaptak meg, de ebben mi az exkluziv ha barki megveheti?
Ahogy multkor a sziklakon, ebben a videoban is valahogy pattog az auto a kemenyebb (most jegtablas) terepen. Par napra visszaterek a MR-hez, berakok valami sziklasabb mod-terkepet es meglatom hogy csak rosszul e emlekszek vagy ott tenyleg jobb volt a sulyerzet?
449.
Oldman
Endypapp!
Sajna a pénz beszél...
Egyébként érdemes feliratkozni erre a csatornára, sok ötletet és egyéb videós anyagokat lehet nézni/megtudni a játékkal kapcsolatban.
https://youtu.be/HyV0cj-tmEY
448.
endypapp
Jó lenne a játékot befejezni ,nem fizetős DLC-et tolni kifelé...
Elmennek a búsba....
https://forums.focus-home.com/topic/54283/dlc-the-chevrolet-apache-38-is-here
447.
endypapp
Ha ezt még nem próbáltátok érdemes...
Én 2x toltam végig....
Magyar nyelven is megy.
Nyilván nem a fizikát kell keresni benn,több mint100 órát toltam bele...
Nekem nagyon szórakoztató volt,még a hibái ellenére is,mert vannak megmosolyogtató részek benn ,na de ennyiért...
https://store.steampowered.com/app/704850/Thief_Simulator/?l=hungarian
445.
Gumi70
#443: Köszi, és azt külön le kell tölteni, nem települ be automatikusan? Igen , megvan nekem az építős szimulátor is még a 2015-ös Gold Edition. Nem rossz játékok azok, persze nem olyan grafikával és fizikával, mint a dagonyászósak. Én szerettem vele játszani, mert lekötött rendesen. Sokat kell ügyeskedni és van történet benne, ahogy az alapoktól kezdve fejlődik a vállalkozás. Szerintem értelmesebb játékok voltak, mint sajnos ez a MR/SR játékok, de abban is , ha elfogynak a feladatok, akkor annyi, vége. Én már nagyon a vége felé jártam , hidakat, toronyházakat és rengeteg más dolgot építettem fel. Nagyon tetszett a betonoszlop gyártás a rotációs fúróval és aztán beönteni betonnal stb... a toronydaruzás igazi darus élményt nyújtott. Amúgy nagyon szép letisztult a grafikája , jól optimalizálva. Nagyon komplex kis játékok az építős szimók. De valahogy a 2015-östől újabbak már nem olyan jók. Tetszett még a bontós szimó is, mert ott lehetett egy kicsit duhajkodni. Jó lett az is megcsinálva. De amikor először találkoztam a MR-rel, akkor eltátottam a szám, ahogy a sárban kellett menni. De a tennivalók miatt elég silánynak éreztem a játékot. A grafikája sem olyan mint ennek az SR-nek Én eddig úgy ítélem meg, hogy mint szimulátor eléggé megállja a helyét, nem nevezném gagyinak, mint más egyéb, szimónak becézett vackokat. Csak példának: Kecske simogató szimó, Fa szimó, Wc szimó, Takarító szimó stb....
444.
Oldman
Mekkora poén! Ez hogy tetszik srácok!? :) ( Snowrunner )
https://youtu.be/1fczYEEgiUA
443.
Aborg
#442: A patchhoz azt irjak hogy a Snowrunner – Imandra update -re valo es minden platformra jo.

A construction simulator-okat nem probaltad? En mar a Spintires utan kezdtem probalgatni ezeket a mindenfele szimeket, de az osszesnek nagyon gyenge fizikaja van a spintireshez kepes, ezert nem tudtak lekotni. De jo is lenne ha a MR/SR-ben mindenfele mukodo gepet lehetne kezelni, nem csak egy darukart.
442.
Gumi70
#440: Aborg, nekem is jó pár szimulátorom van, azok is, amit említettél, de hiába szép és jó játék, már nem igazán motivál a játékra. Egy nagyon picit uncsik lettek. Amivel még játszok az SR melett, az a Tourist busz szimó. Az még leköt valamennyire , de mivel rettentő rossz az optimalizálása, borzalmasan fut. És ráadásul a gépem is gyengébb mint kellene, akkor el tudod képzelni a kínlódást vele. Reaktor erősségű gép kell hozzá. Az SR annyival jobb, hogy igaz nem teljesen feltolva a grafika, de nálam szép , élethű a kép és a mozgás is. Most jelen pillanatban ez a legjobb, legjátszhatóbb játékom. Még a 17-es farmer szimó volt meg nekem, de elhagytam a buszos játékok miatt. 16-os, 18-as busz szimók jöttek helyette. Meg persze az Omsi-k voltak előtte. Most a 21-es busz szumót várom, mert elég ígéretesnek látszik, de aztán majd a gépemen derül ki, hogy mekkorát fogok csalódni. Amúgy az SR-ben ez az Alaszka rész a Pedro Bay klassz kis pálya. Több befagyott tó van benne és tök jó, hogy amikor átmegyek rajta, főleg jól megpakolva, pótkocsival, mintha recsegne a jég alatta. És nagyon szép kékes színe van a tónak, Szóval nagyon klassz. Húzom a nyakam , amikor átkolbászolok rajta. Ha egyszer beszakadna, szerintem bajba lennék, mert jó mély lehet. A frissítést, amit írtál, az nálam is van a PC-én? Vagy csak a konzolokra , térképekre vonatkozik. Mert nekem csak az alapjáték van meg.
441.
Oldman
Újabb patch: 1.11 version
Főleg hibajavításokat tartalmaz.
https://games-guides.com/snowrunner-update-1-10-on-september-16-patch-notes/
440.
Aborg
Gumi70: en az autosak kozul a Pure Rock Crawling-ot varom nagyon. Erdekes hogy az is egyemberes jatek tudtommal, ugy mint a Spintires is volt. Vagyis egy emberke programozgatja. Az meg meg erdekesebb hogy pont az egyemberes jatekok fizikaja allitja a lecet legmagasabbra.
Szoktam jatszani az ETS2/ATS-vel is eleg sokat, de azt most egy ideje nem nyomom. Azt kormannyal szerettem terelgetni, de mar kezdtem kicsit elavultnak erezni a vilag abrazolasat, a rovid latotavokat, foleg hogy egy varost soha nem lehet messzirol latni. Ezt az engine nem tudja. Amiota meg lattam mit tud az uj MS flight sim, allandoan azon abrandozok hogy majd idovel autozni is fog lehetni az egesz vilag elethu terkepen :)

Oldman: igen persze, sajat magunknak nehezithetjuk, de jo erzes lenne ugy jatszani hogy hardcore modba van kapcsolva a jatek :) Tudom, a MR ra a pelda.
Ami a terkepet illeti, nekem se nagyon tetszik ez az elnagyolt makettszeru abrazolas. Pedig ez mar a Spintires ota ilyen. En jobban orulnek egy Google Earth szeru terkepnek, atkapcsolhato muholdkep/rajzolt, esetleg szintvonalas. Es dontve ott is lathato a domborzat.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...