SnowRunner teszt

A Spintires és a MudRunner rétegjáték mivolta ellenére rengeteg rajongót szerzett, a havas pályákkal (is) operáló folytatásban pedig próbálták újdonságokkal feldobni a dagonyázós alapkoncepciót. Lássuk, hogyan sikerült!

A pár évvel ezelőtt megjelent Spintires tipikusan az Euro Truck Simulator és a Farming Simulator által képviselt „tök unalmasan hangzik, amit csinálni kell a játékban, de amúgy órák óta képtelen vagyok kilépni belőle” stílusba tartozott. Miután a fejlesztő összerúgta a port a kiadóval, MudRunner néven újra megjelentették a játékukat, idén pedig a folytatást is összehozták SnowRunner néven. A sorozat védjegye az elképesztően részletes fizikai motor, aminek segítségével a környezet és a járművek is realisztikusan reagálnak cselekedeteinkre. Ettől függetlenül nem sorolnám a játékot a halálkomoly szimulátorok közé, ugyanis a kezelésbe könnyű beletanulni, a fizikai motor által elénk állított kihívásokat pedig rendkívül szórakoztató megoldani, még akkor is, ha nem vagyunk fogékonyak az offroad témára.

Az előző rész legnagyobb hibája az üres környezet és az unalmas feladatok voltak. Hiába volt el a játékos akár órákat a hatalmas gépszörnyekkel, a céltalan sárdagasztást előbb-utóbb megunta. A SnowRunner ezen a téren lépett előre egy nagyot, ugyanis a játékba került egy egészen részletes küldetésrendszer. Azért komoly történetre továbbra sem érdemes számítani, de már a bevezetőküldetés is érdekesebb, mint az elődök kihívásai.

Kapunk több, a mai open world játékokhoz mérten közepesen nagy térképet, amit szabadon bejárhatunk. Ellátogathatunk például az árvíz által sújtotta Michiganbe, de a sorozatban először havas környezetben is kipróbálhatjuk magunkat az alaszkai helyszínnek köszönhetően. A pályákat a Ubisoft-játékokból ismerős tornyok aktiválásával fedezhetjük fel, így nyílik lehetőségünk küldetéseket vállalni. Ezek a missziók a játék témájához mérten egész változatosra sikerültek, még ha végül a cél általában mindig az, hogy átküzdjük magunkat a cudar terep nyújtotta kihívásokon. A fentebb említett oktatóküldetésben például nyersanyagokat kell szállítanunk egy épülő hídhoz, melyeket több helyről kell begyűjten: futhatunk több kört, de beszerezhetünk egy utánfutót is, ha nem férnének el a cuccok. Most elidőzhetnénk azon, hogy ezek a feladatok mennyire érdekesek vagy önismétlőek, de a témára fogékonyak számára ez éppen elég lesz ahhoz, hogy valamilyen értelmet kapjon a pályák bejárása.

Mivel a játék tempója meglehetősen lassú, küldetésből pedig rengeteg van, a tartalom mennyiségére nem lehet panasz. Eljutni A-ból B pontba a játékban tapasztalható mostoha körülmények mellett nem egyszerű feladat, az óvatos, de biztos haladás pedig általában mindig kifizetődőbb. Így az elsőnek egyszerű küldetések is tarthatnak akár két órán át, amiben szinte minden egyes méterért meg kell szenvednünk. Az elődökhöz hasonlóan többféle járművet kipróbálhatunk, melyeket ezúttal a küldetésekért kapott pénzből vásárolhatunk meg. Mivel vannak missziók, amiket csak bizonyos gépekkel kezdhetünk meg, a pénzszerzés elengedhetetlen lesz az továbbjutáshoz.

A játéknak három társunkkal is nekivághatunk, hogy kooperatív módban, egymást segítve a bajban oldjuk meg a küldetéseket. Rengeteget hozzádob a hangulathoz, hogy nem egyedül kell bolyongani az amúgy elég élettelen pályákon, ráadásul ha elakadunk, azonnal a segítségünkre siethetnek.

A fizikai motor ezúttal is kiválóan teljesít, hatalmas élmény kipróbálni a járműveket a különféle tereptípusokon. A játék már az oktatómódban arra biztatja a játékost, hogy hagyja el a biztonságot jelentő aszfaltozott utakat, és keressen rövidebb, de kihívásokban bővelkedő útvonalat.  Az irányítás még mindig macerás, továbbra is érdemes PC-n felváltva használni az egér/billentyűzet kombót, valamint a kontrollert, mert a menü továbbra is picit túl van bonyolítva.

A játék grafikája egy átlagos szintet képvisel, de rondának azért semmiképpen sem nevezném. A saras, havas terepeket szépen lemodellezték, a járművek mozgása pedig elsőrangú. A tereptárgyak, házak, városok, azonban már elég ingerszegények, amin az unalmas színpaletta és a nem éppen változatos térkép sem segít. Szintén rontja az összképet a teljes mértékben élettelen környezet, amitől olyan érzése van az embernek, mintha egy makett-térképen mászkálna.

A SnowRunner egy abszolút rétegjáték, de ettől függetlenül érdemes megpróbálkozni vele, ha picit is érdekelnek a járművek. A továbbra is kivételes fizikai motornak köszönhetően a kevésbé elkötelezett játékosok is eltölthetnek jó pár kellemes órát vele. A témából kihozták a fejlesztők a maximumot, valamint az előző epizódok hibáit is sikerült nagyrészt kijavítani, így ha azok tetszettek, bátran tehetsz egy próbát a SnowRunnerrel is.

A SnowRunner Xbox One-ra, PS4-re és PC-re jelent meg. Mi az utóbbi platformon teszteltük.

354.
Neotechtr
#353: Elmondok neked egy régi trükköt. Emlékszem, hogy te tiszteletből vetted meg ezt a játékot és utána kínlódtál a gépeddel is, hogy fusson. Viszont, ha ennyire jobbnak tartod a tört verziót, akkor fogd meg magad és egyszerűen nyomjad azt. A játék megvásárlásával megvetted a jogot, hogy játsszál vele. Ha rádrontanak a gyilkos kommandós rendőrök játék közben, akkor sem tudnak veled mit csinálni, mert ott van eredetiben és van jogod hozzá.

Nálam a Bayonetta PC megjelenésnél volt ez. Leszedtem ncore-ról megnézni, hogy milyen. Lenyomtam 2-3 pályát, belejöttem, aztán takarodtam megvenni, mert megérte a 20€-t Steam-en. A gépemen 270 FPS-el ment a tört V-Sync nélkül, az eredeti meg akadt, mint a rongy és játszhatatlan volt. Kb minden második, harmadik másodpercben egy fél másodpercre állóra merevedett a kép, közötte meg ment ezerrel. Kínlódtam minden beállítással, Steam overlay tiltással, nem volt jó. Csak a tört ment gond nélkül. Benne voltam a 2 órában, refundoltam és indoklásnak leírtam őszintén, hogy a tört verzió, amit próba céljából szedtem le jól megy, ez meg játszhatatlan. Elfogadták a refundot és leszedték a könyvtáramból. Isten az atyám, soha többé egy fillért nem kaptam vissza. Egész egyszerűen elvették a játékot és soha nem kaptam vissza a pénzt. Én meg úgy töltögetem ncore-ról a cuccot, amikor játszani akarok vele, mint ha a Steam lenne. Rendes pörgős winnyón megvannak hozzá a mentések, minden megoldható. Mai napig nem tudom, hogy az eredeti kapott-e patch-et erre, vagy nem, de már nem is érdekel.
353.
Gumi70
#352: Köszi a válaszodat, rendes tőled! Hát mivel konzolon játszol, valóban nem tudsz segíteni az illyesféle beállításokban. Valószínűleg valamilyen formában ez az eredeti játék le van védve az állításokkal szemben. És a kézi módolásokkal szemben is. A kalóz verzió, ebből a szempontból könnyebben kezelhető , beállítható, módolható volt. Itt hiába húzom a "Média" mappába az ingyenesen letöltött módokat, nem jelenik meg a játékban. De most végül is az automata telepítésű módolás bejönni látszik. Így sikerült szert tennem egy Vazov típusú teherautóra, ami jónak tűnik, ugyanis a számomra kedvező hosszú, akkus csörlővel is rendelkezik. Ez nagyon megkönnyíti példul a mocsárban haladást, mert anélkül csak a beragadás lenne. És mivel magasabb a felfüggesztése, még a motor sem ér a mélyebb vízbe. Nos kérdésedre, hogy hol tartok, elmondanám, hogy a minap léptem át a Michigan térkép 4-ik részébe, ahova egy fuvar vitt át és éppen ma reggel mentem át a határon egy kis terepjáróval, hogy először felfedezzem, kinyissam a látóteret. Az Alaszka térképen 3 rész van felfedezve és az Orosz térképen még csak látogatóban voltam, de nincsen felfedezve még semmi.
Gratulálok a trófeádhoz, lehet, hogy a PC-én nincsen ilyen jutalmazás, mert én is elég sokat mentem, bár az említett részeken még csak a küldetések teljesítésével vagyok elfoglalva és a feladatok közül még csak azokat csináltam meg, amik kellettek a hidak építéséhez vagy az út akadályok , szikla torlaszok megszüntetéséhez. Erre törekszem először mindenhol, hogy jól bejárhatóak legyenek a térképek. Azt azért kicsit rosszallom, hogy még sok jármű nem vásárolható meg , ezért vagy azért, de gondolom, hogy ezzel akarják a készítők ösztönözni a játékosokat, hogy küzdjenek valamiért. Ha most megszerezhető lenne minden , én akkor is csak ezt a játékot nyomnám, mert annyira tetszik. Szerencsére még nagyon sok küldetés és feladat van, amit meg kell, lehet csinálni, nekem legalább is hónapokba telik. Hiába vagyok nyugdíjas azért egész nap nem ülök a gépnél, mert van más dolog is, példul a ház körül. Nem régen hozták meg a 10 köbméter tűzifát és már neki kezdtem felaprítani, ami szintén eltart szeptemberig legalább, mert teljesen egyedül csinálom és csak délelőtt. Így a játék csak délutánra marad és persze hétvégére, mert akkor nem dolgozok kint a kertben semmit, legalább is zajjal járó tevékenységet nem csinálok. Bár így tartaná be a többi ember is azt, hogy hétvégén nem zajongunk, nem zavarjuk a szomszédok nyugalmát. De ez egy másik történet. Csak a játék szempontjából említettem meg.. Szóval nekem változatlanul ez a játék tetszik a legjobban, pedig jó sok játékom van a steam-ről megvásárolva. Főleg szimulátorok. Kamionos, buszos, hajós és különféle rakodós, pakolós szimók. De ez fogott meg a legjobban, mert szerintem ennek van a legjobb, legszebb, legélethűbb grafikája és hiába kicsit erős a gépigénye, még az én gyengébb gépemen is szépen megy. Szerintem jól van optimalizálva , ami nem mondható el sok más szimóra. Hát most ennyit a játékokról, akkor nyomjuk tovább ezt a dagonyázós szuper játékot, amíg tart! Neked is és mindenkinek további jó játékot kívánok! Üdv!
352.
Oldman
Üdv Gumi70!
Elnézést, hogy érdemben nem tudok segíteni az általad megemlített dologban, én konzolon játszom, ott alapból kisebb az beállítási lehetőség. Valóban kicsi a nézet variálási lehetőség belső nézetben, ezt én is tapasztalom. Igaz, 90%-ban külső ( árkádos ) nézetet használok.
A játék megjelenése után közel 2-hónappal már kevesebb a hozzászólás, eléggé kiveséztük a játékot előzőleg, talán emiatt van a mostani viszonylagos passzivitás a részünkről. Endy írta múltkor, hogy várja a további javításokat, addig nem játszik. Aztán valóban, páran nyaralgatnak, Aborg meg lehet elsűllyedt a mocsárban... :) Én minden nap tolom 1-2-órában már vagy 50-ik napja, abszolút nem unom, mostanra erős járgányaim vannak. Tegnap kaptam egy trófeát, mely " rendkívül titka " titulussal bír. Túlszárnyaltam az 1000 km-t. :) Én is csak passogtam mikor olvastam.
Ami zavar a játékban kicsit, hogy az előzőleg beállított kameraállás sok esetben elállítódik ha fordul a jármű, folyamatosan utána kell állítgatni, ez kényelmetlen sok esetben. Ahogy néztem a menüben, nincsen erre állítási lehetőség.
Egyébként hol tartasz a játékban? Tetszik továbbra is a filing? :)
351.
Gumi70
#349: Esetleg tudnál segíteni abban, hogy a járművek fülkéjében még egy kicsit távolabb kerüljek a szélvédőtől, mert a zoom lehetőség nekem kevés. Többet szeretnék látni például a műszerfalból, ha lehet. Ha jól tudom átlehet írni valahol az értéket, amivel távolabb kerülnék kicsit. Vagy esetleg bárki , aki nem nyaral és jártas ebben a dologban. Régebben az Omsi buszos játékban be lehetett állítani a távolságot, de itt az SR-ben máshogy vannak a fájlok, ezért nem találom az állítási helyet. Köszi, ha kapok segítséget.
350.
Gumi70
#349: Köszi a választ, jó tudni, hogy már a 7.0 verziónál tartunk.
349.
Usagi
#347: https://spintires.fandom.com/wiki/SnowRunner/Patch_Notes
348.
Gumi70
#347: Elmentetek nyaralni? Igaz, ki kell használni a nyarat, mert ki tudja , hogy mi jön még.
347.
Gumi70
Sziasztok! Azt honnan lehet tudni, hogy mostanság, milyen verziószám alatt van a játék? Előre is köszi! Üdv!
346.
Oldman
Üdv endy!
Nem igazán mélyedtem el abban eddig, hogy mely plusz tartalmak részei a season pack-nak. A Rift map ugye ingyenes volt, a Cola peninsula már viszont utólag egyértelműen a drágább verzió része. Ettől függetlenül később lehet mindenki megkapja, más játékoknál elő szokott fordulni. ( Ghost recon wildlands )
Szóval most szünetet tartasz... nem is baj, ha az ember kicsit másfelé tekint, a befásultságnál nincsen rosszabb, plusz a te esetedben vársz is új funkciókat. Én tolom továbbra is, napi másfél óra elég is esténként, az érdeklődésem továbbra is töretlen a játék irányába értve, igaz kisebb hullámvölgyek azért elő szoktak fordulni.
345.
endypapp
#344: Azt hittem ez neked egyértelmű volt eddig is.....
Ez már a season pass 1 része.
Csak azoknak lesz elérhető a későbbiekben is akik megvásárolják.
Kicsit "érdekes lenne ha nem így lenne.....
Igazából a Tayga a legjobb ,és a Yar 87,de kellenek is a terep miatt az új mapon is jól jönnek majd....
Én már hetek óta nem tolom,asszem megvárom a következő frissítést hátha benn lesz a manuál váltó támogatás ,esetleg "hard mod".
De az is lehet hogy egyik sem fog érkezni.
Na mind egy is,nyáron nekem pihi van mindig a szimezés terén,(júni.-júli.-aug.) majd ősszel folytatom,addig csak lesz valami...az előbbiekből.
Ha nem akkor ,majd kitalálom ,merre induljak el.
Igazából ismerem már ,mire számíthatok minden mapon (nagyjából) a többi már csak kedv kérdése...
344.
Oldman
Aborg!
Ravasz, ötletes megoldás! :)

endypapp!
Úgy néz ki, hogy azon ps4 tulajok kapták meg a frissítésben az új ( Cola peninsula ) térképet, akik a Season pass verziót vásárolták meg. Ez így logikus is. Elképzelhető, hogy a későbbiekben a többiek részére is elérhető lesz, de hetekkel/hónapokkal később. Csak legyen, még úgyis sok pálya van felfedezetlenül nálam.
Ja, a Taymyr-ben nyomulok mostanság, nagyon tetszik a terep, egyhangú, de van valami varázsa. A Tayga hatalmas ballonos kerekei csodákra képesek, imádok vele haladni, kiegészülve a háromtengelyes felfedező " jószággal " Alig van legyőzhetetlen placc, igaz 3-térkép még hátravan, lehet lesz még meglepetés haladás tekintetében.
343.
Aborg
#342: Koszi, de ha melo lett volna nem csinalom. Szamomra szorakozas volt :)
A jatekban lerakok minden terkepen egy markert bizonyos tavolsagra az automtol (lehetoleg pontosan 1000m-re). Aztan a kepszerkeszto progiban osszehangolom a meretaranyokat.
342.
Oldman
Aborg!
Komoly meló lehetett ezt így összerakni, gratulálok!
341.
Aborg
Osszeraktam egy terkepre az alaszkai regiot, akit erdekel:
https://sg.hu/forum/uzenet/1277475767/1833
339.
endypapp
#338: A Focus hivatalos SR fórumok egyikében írnak róla mit is kell a konzolosoknak tennni hogy megjelenjen és tudják használni.
Ott nézz körül.
PC vagyok így nem tudom ,jegyeztem meg ,de írtak róla.
Még anno a frissítés megjelenése után ,mivel többen is hasonló problémákkal küszködtek.
338.
Oldman
Vajon nekem ps4-en miért nincsen új régióm, a Cola peninsula?
Úgy tudom nem csak pc-n érkezett, hanem konzolokra is. Minden frissítést leszedtem pedig, a múlt helyi nagyobbat is. Vagy valamit nagyon félreértelmeztem?
337.
Oldman
Aborg!
Nem próbáltam meg resetelni, hagytam a feladatot, mert ezen kívül van/ volt elég amit teljesíteni kell. Viszont másnap visszamentem a helyszínre, majd aktiváltam a küldetést, de a tartály továbbra sincsen sehol. Nem nagy ügy, inkább csak furcsàllom ezt a dolgot. Más súlyosan zavaró bugba eddig nem futottam bele, legalábbis ami egy aktivált feladatot akadályozott volna a teljesítésben. Összességében nem mérgelődöm, jól elvagyok ezzel a játékkal.
336.
Aborg
Oldman, ha eltunt a tartaly: nem lehet restartolni a kuldetest? Gondolom az visszarak mindent oda ahol volt.

Endy, szerintem is az lenne a legjobb ha eloszor alaposan helyrepofoznak a jatekot, es csak azutan dolgoznanak az uj tartalmakon. Ok mashogy gondoljak. De ha mar ekkora csinnadrattaval hirdettek elore ezeket a "phase"okat, kicsit tobbet vartam egy arva terkepnel es ket autonal. Habar maga a fazis szo talan pont ezert van kitalalva: hogy majd a vegen lesz belole egy kerek egesz. Az mar aranyosabb lenne, ha igy adagoljak akkor lesz 8 auto es (talan egy regioban) negy terkep. Ez mar elfogadhato lenne egy SR DLCnek, mert ez a phase1 onmagaban DLCnek keves lenne: a MR-ben voltak ekkorkak a DLCk (1-2 terkep, 2-3 auto), de ott az alapjatek is kisebb volt.

En ugyan meg nem probaltam az uj terkepet (akkor ezen meg nincsenek nagy feladatok, mivel nincs meg hova atmenni) es verdakat, van boven tennivalom meg michiganban, es kozbe fedezgetem fel alaszkat. Oldman irta hogy nem jo csapongani: en se akartam, de ra vagyok kenyszeritve: a micsigeni autokhoz alaszkaban kell megtalalni bizonyos fejleszteseket. Ezt mondjuk en nem kevertem volna regiok kozott, de hat ez van, nem akkora baj.

Oldman KOLOBos csalodasa: ehhez nem tudok meg hozzaszolni, de en is kicsit furcsanak talalom az autok besorolasat. Peldaul eddig egyetlen TEREP kategorias teherautom van, a Royal. De NEM LEHET ra zarhato difit szerelni! Egy terepes verdara? Akkor mitol terepes? Azt gondoltam hogy a terepkategoriaban mindhez lesz osszkerek es difizar.
335.
Oldman
Sziasztok!
Nem szoktam csapongani a régiók között alapból, meg ugye ha nincsen megfelelő szintem, kreditem, akkor sok értelme nincs is. Nincs, mert pl az orosz régió olyan terep, ahol egy átlagos járművel haladni sem lehet. Tegnap behatoltam végre Taymyr-be, elértem azt a szintet, ahol meg tudtam venni a KOLOB-ot. Gondoltam ezzel hasítani fogok, hiszen nagy és erős jármű, böszme kerekekkel, összkerék hajtással stb. Nos csalódtam a vasban, mert az, hogy csigalassú még érthető is, de nem értem miért akad el olyan sáros terepen, ahol a Voron vígan elmegy, vagy akár a YAR! Konkrétan nem tudok a Kolob-al elvontatni egy kimentett teherautót sima emelkedőmentes erdei úton, mert elforognak a nem kicsit rücsis kerekei. Talán nagy a súlya erre a talajra emiatt? Tényleg nem értem.. A YAR viszont tetszik, nagyon jól manőverezhető, durva terepen is teszi a dolgát, kevésbé borulékony mint a terepjáró társai, tipikus felfedezős jármű. A nagyon párás homályos táj megjelenítése viszont számomra zavaró, kevésbé lehet nézelődni mint Michigan-ben, vagy a havas régióban. Kihívás lesz itt minden ahogy elnézem.
334.
endypapp
#329: Ami a térképeket és a régiót illeti ,ez az új régió lesz tovább bővítve újabb térképekkel,(még 3-al) gondolom.
Szerintem,ha letelik az 1 év és kifogy a pass-ra szánt tartalom,akkor is várható új térkép akár régió ,de az már kemény pénzért DLC-lesz.
Én arra tippelek hogy inkább kiadnak egy 2. SR 2 verziót 2-3 év múlva ,mivel az nagyobb hasznot hoz nekik ,mint ezt tovább bővítsék,de ezek csak az én tippjeim,bármi elképzelhető.
Persze jók lennének újabb régiók amiket írsz is ,de szerintem ebben a SR első kiadásban már ilyenekre nagyon nem érdemes várni,de nem tudhatjuk mi zajlik a háttérben és később hogy döntenek a készítők.
Nem mellesleg jó lenne ha ezt fejeznék be és alap funkciókat tennének bele ami már az elődökben bene volt ,mint bővítgetnék ezt.
De ugye a kapzsiság nagy úr.....
333.
endypapp
#332: Üdv .
Az is egy bug a sok közül amit már hetekkel ezelőtt jeleztek a fórumon ,de mint tudjuk ezek a dolgok a készítőknek nem fontosak....ahogy a többi is ami még gyomlálásra vár....
De lehet hogy csak konzolon van Pc-n nincs ,ennél a játéknál akármi megtörténhet.
332.
Oldman
Aborg!
Elnézést, rosszul írtam! Tehát nem trailer volt amit hurcibáltam ( feladat volt ) hanem egy vízben lévő tartály, melynek nem voltak kerekei, csak egy vastagított rácsos alja. Magyarul csakis platóra lehetett tenni ( egy hosszú platóra ) de nem ezt tettem. Kiemeltem daruval, majd csörlővel magam után húztam a megadott helyre. Nem fogadta el a program, helyette pukkant egyet a tartály, majd semmivé vált, mint mikor autókat/trailereket kell a megadott területre vinni. Hogy nem lett érvényes a feladat az ok, de ugye eltűnt a tartály, sehol nem találni a térképen. Újra, szabályosan a megfelelő platón elszállítanám, de nincsen már mit. Nem nagy ügy, csak csodálkoztam, hogy nem találni sehol.
Be tudtam állítani a kontroller kormányt, hogy visszaáljon automatice. Megnyugodtam. ;)
331.
Aborg
#330: En is kontrollerrel jatszom. Kormannyal nem merem kiprobalni (T150), hatha annyira megtetszene :) Igy kontrollerrel kulso nezetbol keznel van a kamera forgatasa amit rengeteget hasznalok. Kicsit hianyzik is a direkt elsofeloldalas/hatsofeloldalas nezet atkapcsolasa ami a MRben a kontroller keresztkapcsolojan volt, a SR-ben most mar korbe kell manualisan frogatni a karral.

Erdekes dolog az a platos eseted, nem is ertem. Irod hogy tartalykocsi? Kerekekkel, kocsiruddal? Vagy "kamionos"treler? De ezeket hogy tudod a platon szallitani, es miert?
330.
Oldman
Aborg!
Köszi a tippet! Igen, nekem kontrollerrel könnyebb volt az előző megszokott kormányzási mód, jó ha visszaállítható! Mindjárt kezdem is a játékot. :) Kormánynál egyértelmű, hogy jobb az általad említett verzió.
Valóban vannak örvendetes változások! A kisebb (?) pályák frissítésekként engem megleptek, persze jó volna több régiót kapni, de ne legyünk telhetetlenek. :)
Egyik nap egy tartálykocsit kellett kiemelnem a vízből a jeges területen, majd elszállítani az adott helyre. Nem platón hurcibáltam oda ahová kellett, hanem vontatókötéllel. Nagy volt a tartály, nem fért el a platón, lusta voltam visszamenni a trailer store-hoz. Nos, becibáltam a tartályt a jelzett sárga területre, egyszer csak eltűnt a tartály. Feladat nem lett teljesítve, a tartályt sem találom sehol, huss, eltűnt. Hm...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...