Brothers In Arms: HH - 11 percnyi gameplay móka

  • Írta: Ghost
  • 2008. július 12.
  • Videó
Link másolása
Nem kevesebb, mint 11 perces gameplay videót nézhetünk meg a Gearbox által fejlesztett játék, a Brothers in Arms: Hells Highway kapcsán.
Nem kevesebb, mint 11 perces gameplay videót nézhetünk meg a Gearbox által fejlesztett játék, a Brothers in Arms: Hells Highway kapcsán.


Az első két epizód kiemelkedő volt a tucatszám kapható második világháborús játékok között. A Brothers in Arms sorozat remekül ötvözi a kőkemény harci ütközetek és az okosan kivitelezett taktikai megoldásokat, amelyek egyedivé teszik a játékot.  A videó alapján úgy tűnik, hogy a grafikára nem lehet panaszunk, a játékmenet pedig megőrizte az eddigi összes jó tulajdonságát. A harmadik rész megjelenése szeptember 12-én várható PC, Playstation 3 és Xbox 360 platformokra.
32.
32.
axor
Sztetek ATI raedon x1050 videókarinval meni fog a bia 3?
31.
31.
kancsoka
Ez igen durva lesz!!!!Sokkal jobb lesz szt mint az összes eddigi COD rész!Különben szt nagyon jó ötlet volt h ugy csinálták meg a fedezékredszert mint a RSV2-be nem csak ilyen begugolok a fal mögébe!!!
30.
30.
torolaci
28: igen már javítani akartam csak te megelőztél ;)
28.
28.
Vincenzo
27: nem kötekedésből de a Carbine is M1 volt az M4 az egy ma használatos gépkarabély(M4A1) és az carbine-nak az M1A1 változatát(a behajtható válltámaszos) ejtőernyősöknek is adták(lásd BiA EiB) amúgy a többi tökéletes:P (kis info http://world.guns.ru/rifle/rfl08-e.htm )
27.
27.
torolaci
a vidi jó

a fegyverekre visszatérve: vincenzo a bar-t tökéletesen jellemezte. a carbine-t (ami igazából M4 nem M1 mert az a garand volt) bővíteném ki: ezt olyanoknak tervezték akiknek a thompson-nál nagyobb lőtávű fegyó kellett de a garand-nál könnyeb. magyarul olyanok akik nehéz terhet pl aknevetőt cipeltek azok kapták. még használták tiszti fegyverként is de köztük volt garand-os és thompson-os is inkább a magas rangúak kapták akik annyira már nem is harcoltak.

télleg nem kaptak 2 fegyót annak idején még 2 könnyűt se. max 1 colt .45-öt kaptak a tisztek és azok a közkatonák akik vhonnan tudtak maguknak szerezni. (de más játékba is 2 fegyóval küldenek minket szal...)

én az EiB-et toltam nekem nagyon bejött. a BiA mindig is marha realistikus volt (sőt a legrealisztikusabb ebbe a kateg.-ba) de a gránát télleg kicsit elnagyolt.

VÁRJUK
26.
26.
Vincenzo
21: "Data for M1918A2 BAR:

Weight: 8.8 kg empty(8,8kg üresen)"

De amúgy meg tényleg nem adtak két különféle fegyvert egy embernek...a BAR egy támogató géppuska volt(könnyűgéppuskaként használták, később az M60 váltotta le, tehát ugyanolyan funkciót látott el mint az M60 vietnamban) az M1 Carbine meg egy karabély...egy egyszerű gyalogsági fegyver ami sok egységnél volt rendszeresítve
25.
25.
Aramisz93
#9: Az a moráljuk. :) Már az előző részekben is volt. Ha folyamatosan tűz alatt tartod a fedezéküket az a morál lemegy nullára és a fejüket sem merik kidugni...te meg addig szépen mögéjük osonhatsz :)
24.
24.
axor
Am FPS ből akkor megy át külső nézetbem ikor legugolunk 1 barikádhoz vagy ha közel megyün kaz ajtóhoz?stb..vagy megkell nyomni 1 gombot és csak akkor lesz külső nézet....1 szóval automatikusan megy át külsőbe vagy nem?
23.
23.
McDuff
21: maga a BAR 8 kg,ne mondjál már hülyeséget...
22.
22.
axor
Az FPS kamera még nem is lene nagy baj de sztem is a gránát-ra kéne a hangsúlyt tenni...Mert pl:az kissé elég fura,hogy gugolva dobsz 20 métert a gránátal...És ami a lőszereket illieti azzal mi ne foglalkozzunk..elég volt az UBI nak megcsinálni ezt a UNERAL 3 MOTORAL(készitett grafikát..)+még egyéb ujjitások örüljünk inkább hogy végre kiagyák én aztmondom:D
21.
21.
felegyi
James, dióhéjban leírva az a szmötyi a fejük fölött a moráljuk! És hidd el jó hasznát fogod venni, az előzőrészekben egy csomó taktikai támadás ezeken múlt.



Sztem augusztus végén egy baromi jó játékot tarthatunk a kezünkben! Bár van ami nem tetszik, pl.: túl közel van az FPS kamera , a csávó keze akkora mint egy Yetié!



17# Egy katona simán elbírt vinni anno egy BAR-t meg egy Carbin-et egyszerre! A kettő fegyver össz súlya nem haladja meg a 10kg-ot, sőtt még a 8kg-ot se! De a töltények hát, az más tészta! Azoknak volt súlyuk...
19.
19.
axor
jah,semmixD megvanmár..
18.
18.
axor
Ettől a szar Warningtól nembirom megnézni a videót....nektek is bejött?
17.
17.
McDuff
nah az előbb vmiért nem tudtam megnézni,de most sikerült.hát ez a játék(igaz háttal nem kezdünk mondatot csak szemből)ez rohadt jo!miket mondok?!kikurt JÓ!látom szépen kijavították az eddigi hibákat amikbe anno belekötöttem,most csak talán annyiba tudnék bele kötni,h a fegyver nem reagál a fényre,teszem azt amikor elmegy a tűz mellett,meg ugy semmien fényre nem reagál csak árnyékra.viszont a gránáttol még mindig tul nagyot repülnek szerencsétlen fritzek,pedig ez a régi részekben nem volt így.tulságosan irreális...ami még feltűnt,h ha már átmentek ien Rainbow Six Vegas külsőnézetes stílusba(ami sztem szokhato)akkor legalább azt csinálták vna meg h fegyver váltáskor látod h a vállára akasztja a másik stukit és az végig ott is marad amíg nem cseréled(bár már abba is beleköthetnénk h 2. vh-ban nehezen volt olyan h 1 katona BAR-al is meg Carbine-nel is rohangászik,mert hát valljuk be nem bírná el a 2 fegyvert+még a hozzá tartozó lőszert)de azak már a régiekben is meg voltak és nem zavart...az év játéka nálam!naon szeressük a BIA-t!
16.
16.
McDuff
12: ne aggodj,kiszedhető.a régiekben is ki lehetett
15.
15.
josydoom17
ezt a gammát bill+egér nélkül hangulatosan NEM LEHET JÁTSZANI, remélem kitalálnak már végre v.mi normális dolgot konzolra hogy lehessen bill+egér nem csak azt a hülyen átalakítót x360-re mert azzalsok a gond
13.
13.
Vincenzo
12: azért hogy tudd, hogy mikortól mehetsz az oldalukba és küldheted meg őket anélkül, hogy útközben leaprítanánakXD
12.
12.
tjames
#10 és #11: Akkor ezt félregondoltam. De ezzel a magyarázattal sem tetszik. Minek van ott???? Sztem kár ...
11.
11.
Vincenzo
9: az nem az ellenség életereje hanem azt jelzi, hogy mennyire van tűz alá véve...ha az a kör teljesen piros, akkor az ellenfél nincs tűz alá véve szal ki fog bújni a fedezék mögül és lőni...de ha elkezded a géppuskásoddal lövetni, akkor a kör szürkévé változik és az ellenség nem jön ki a fedezék mögül így te megkerülheted és kilőheted oldalról...
10.
10.
K.G.
9: Az nem az életereje. Minnél nagyobb része fehér annak a piros körnek, annál inkább "le van kötve" az ellen a társak, vagy a te lövéseidtől, vagyis nem merik kidugni az orrukat és tüzelni sem mernek rád. Az első 2 részben is ez volt.
9.
9.
tjames
Az egyetlen ami nem tetszik benne hogy az ellenség életereját egy olyan óraszerű valami mutatja a fejük fölött. Amit akkor is látsz ha magát az ellent nem is. Mi a töknek az???? Tiszta árkád lesz így :( Remélem az le lehet majd venni!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...