HWSW: Virtuális pénzforgalom a flashjáték-iparban

  • Írta: Daks
  • 2009. július 23.
  • Biznisz
Link másolása
A Flash-játékokat eredetileg hobbiból kezdték gyártani lelkes programozók, manapság viszont már több tízezer darab kering az interneten, s elfogadható bevételt is termelnek.
A Flash-játékokat eredetileg hobbiból kezdték gyártani lelkes programozók, manapság viszont már több tízezer darab kering az interneten, s elfogadható bevételt is termelnek.

A mintegy 15 ezer Flash-játék terjesztéséért felelős Mochi Media Seattle-ben, a jelenleg is folyó Casual Connect Summit rendezvényen, az alkalmi játékokkal foglalkozó legnagyobb konferencián jelentette be, hogy virtuális fizetőeszközt vezet be, s reményei szerint ezzel elindít egy folyamatot, aminek révén a Flash-játékok piaca továbbfejlődhet.

A virtuális pénz leginkább a weben terjedő, ingyenesen elérhető játékok területén lehet áldásos hatású. A mobiltelefonos, főleg iPhone-os piac egyre nagyobb fejlesztői bázist szív el onnan, az Apple App Store-ban kutató felhasználók hajlandóak fizetni a programokért, míg a weben kattingató embereket nehezen lehetne rávenni, hogy pénz adjanak az ötperces szórakozásért, ezért a fejlesztők egyre szívesebben fejlesztenek mobilokra. A webes játékok szakértői szerint a Flash-játékok készítőit újabb bevételekhez kell juttatni ahhoz, hogy a fejlesztők elvándorlása megálljon, s ne csak a kiszámíthatatlan hirdetési bevételekre kelljen alapoznia az egyébként egyre nagyobb költségvetésű játékok fejlesztőinek.

Érdekel milyen lesz a flashjáték-ipar virtuális fizetőeszköze?
Irány Nagytestvérünk, a HWSW magazin!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...