Ghost Recon: Future Soldier - az első részletek

  • Írta: fojesz
  • 2010. április 2.
  • Hír
Link másolása
Az Official Xbox Magazine májusi számából napvilágra kerültek az első részletek a Ghost Recon legújabb részéről, a Future Soldierről - kemény játék lesz, ez már most látszik.
Az Official Xbox Magazine májusi számából napvilágra kerültek az első részletek a Ghost Recon legújabb részéről, a Future Soldierről - kemény játék lesz, ez már most látszik.



A Future Soldier sokban különbözik elődeitől, ami példásan alátámasztja azt a felismerést a Ubisoft részéről, hogy az Advanced Warfighter után is van élet. Az új rész már nem Mexikóban fog játszódni, a jövő katonái világkörüli turnéra indulnak, ahol számos kütyü segíti majd tevékenységüket.

A Ubisoft ezeket a katonákat csak két lábon járó F-15-ösökként emlegeti. A játékban négy kaszt fog szerepelni, mindegyikük más-más eszközökkel indul harcba, s mindegyikük máshogy veszi majd ki a részét a csatából. A kommandós például szemből ront az ellenfélnek, a mérnök pilótanélküli robotrepülőt vezethet majd, a mesterlövész hátulról, tisztes távolságból tizedeli a rosszfiúkat, a felderítő pedig láthatatlanná tevő "köpenyt" fog kapni, ami majdnem olyan, mint Harry Potteré, csak kikapcsolható.

Szuperkatonáink sokkal tovább bírják majd az iramot, nehezebb terheket képesek cipelni, a fedezékig sprintelnek és csúsznak, sőt a kisebb akadályokat még át is ugorják. Komoly szerepet kap majd a közelharc is: embereink Sam Fisherhez hasonlóan védik meg magukat.

A multiban fontos szerepet kapnak az eltérő képességek, a fegyverek és módosítások korlátozás nélkül lesznek mozgathatók az egy- és a többjátékos mód között. Embereink automatikusan követnek majd bennünket és utasításainkat, de egy gombnyomásra azonnal megszakítják addigi cselekvésüket. A kooperatív játékmód négy főnek nyújt szórakozási lehetőséget egyszerre, multiban pedig akár tizenhatan is összemérhetjük tehetségünk CTF és domination játékmódokban.

A Future Soldier az év végén jelenik majd meg PC-re, PS3-ra és X360-ra, de lesz Wii-s, DS-es és PSP-s átirat is. Kedvcsinálóként újra betettük az élőszereplős előzetest, érdemes megnézni!
37.
37.
Giga0509
De sok helyen azt írják lesz split-screen is.Pl. itt

http://www.konsolekingz.com/blog/?p=5442
36.
36.
Giga0509
#35: Jaaaaajjj FAIL.Rossz játékra kerestem rá :D
34.
34.
klemid
#33: Szerintem ezt még senki sem tudja. :)
33.
33.
wildláma
kérdés: annyi van csak, hogy co-opban 4-en lehet, vagy külön van véve hogy (xboxon pl) Live-on lehet csak, vagy split screenben is lehet?
31.
31.
klemid
#30: Igen, nincs is ezzel baj csak azt mondtam, hogy tökre ugyan úgy néz ki, erre jött 1-2 okos aki meg megakarta magyarázni, hogy más jétkba előbb volt de persze annak semmi köze nem volt ehhez.
29.
29.
klemid
Most nézzétek meg a videó közepénél a köpenyes faszit meg ezt a képet:http://farm3.static.flickr.com/2651/3725267469_1e65c00289.jpg


Sorry a sok postért.
29.
29.
megalonagyix
Jó, de a Killzone 2 is a jövőbe játsszódik, nem? Ez is ott fog, ebbe is beleteszik. A jelen játékaiban még nincs bent.
28.
28.
Mortician
#27: Érteni értem, de most az, hogy köpeny vagy power-up lényegtelen. Hiába volt a KZ2-ben ők se maguktól találták ki. Azzal a köpennyel már a valóságban is kísérletezik a hadiipar.
27.
27.
klemid
#25: Igen igen de az nem köpeny. Komolyan belinkelek egy videót, hogy értsétek miről beszélek.
26.
26.
klemid
#24: Én nem a láthatatlanságról beszélek hanem a köpenyről. És most csak azt csinálom amit "ti" szoktatok.
25.
25.
Mortician
#20: Volt ilyen piramis alakú power up, amit ha felveszel egy ideig áttetsző vagy.
24.
24.
Maxxer
#23: de mitvéded ,igy a KZ-t? ,nemmindegy ,hogy honnan emelték átt a láthatatlanságot?
23.
23.
klemid
#22: Én meg arra gondolok, hogyha megnézik a videót látják azt a karaktert ami fullra úgy néz ki mint a KZ-ben a Sniper a köpennyel.
22.
22.
Batri
#20: a Covenantok tudnak láthatatlanná válni, csak ők köpeny nélkül
21.
21.
klemid
20.
20.
klemid
#18: Halo 1ben és sehol nem láttam ien köpenyt. :)
19.
19.
Dani999
Szasztok tudom hogy nem ide tartozik amit most irni fogok de nagyon fontos nekem...az a problemam hogy jatszom most a Gears of war 2-ot es mostanaban alandoan ba....szik a karom majdnem minden 2 percben kikapcsol pedig uj elemek vannak benne csak az a gond vele hogy kikapcsol van ugy hogy neha kibir 5 percet is es csak utanna kapcsol ki ....akinek volt hasonlo problemaja az irjon nagyon fontos
18.
18.
Mortician
#17: Felesleges ezen így fennakadni. Camouflage már rengeteg játékban jelent volt. (pl. már a Halo első részében is, sőt a Doom II-ben is volt.)
17.
17.
klemid
#16: Kösz, nem értik meg 2 kommentből sem.



15: Igen volt a HP-ben is de ez a 2 játék közelebb áll egymáshoz mint egy HP ezért azzal hasonlítottam össze.
16.
16.
Batri
#15: őőő... nem irta, hogy a killzone volt előbb, hanem hogy a KZ2-ben is volt már ilyen köpeny.
15.
15.
Maxxer
#12: nincs,de mitkell így berágni .. amúgy meg aztírtad hogy killzone volt ,elöbb ,arra írtam hogy nem,mert a Ghost Recon ..Amúgymeg Harry Potterbe mégelöbb volt láthatatlan köpeny.. remélem van benned annyi hogy válaszolsz, Bocs MENŐ ,te mindent jobban tudsz ,mindenkinél..
14.
14.
amd33
Nem azért de tetszik a feeling szerintem jó lesz...
13.
13.
mnmn1
#3: olvasd el az utolso bekezdest
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...