F1 2010 - interjú Stephen Hood vezető designerrel

  • Írta: zoenn
  • 2010. november 29.
  • Hír
A F1 Game Hungary csapata hosszas előkészítést követően, első kézből készíthetett interjút az F1 2010 atyjával, Stephen Hooddal, aki hűen állta a magyar rajongókat foglalkoztató kínos kérdéseket; megtudjuk többek között, miért nem lett szimulátorosabb a játék, és mit várhatunk a folytatástól.

Hazai viszonylatokban is kiemelkedő hűséggel kezeli az F1 2010 rajongói bázisa a Száguldó Cirkusz hivatalos játékát, nem hagyta őket nyugodni a gondolat, hogy a számtalan megosztott véleményt egyenesen a Codies oszlopos fejlesztőjének, Stephen Hoodnak szegezzék - nem kis utánjárás eredményeképpen. Át is adnánk a szót a F1 Game Hungarynak:

Jó ideje már, hogy először felvetődött annak a lehetősége, hogy közvetlenül a játék készítőinek tegyünk fel bizonyos kérdéseket az F1 2010-zel kapcsolatosan. A folyamat bizonyos okokból néha elakadt, de végső soron a végeredmény a lényeg, ami pedig végre megszületett: az F1 Game Hungary stábja feltehetett néhány kérdést Stephen Hoodnak – közkeletűbb nevén T4RG4 -, és ő készségesen is válaszolt – a legtöbbre. Persze voltunk olyan szemtelenek, hogy megpróbáltunk néhány, a jövő évre időzített folytatással (F1 2011) kapcsolatosan is kihúzni belőle némi információt, de Steve résen volt és az erre irányuló kérdéseinket bocsánatkéréssel ugyan, de kihúzta az interjúból, mondván, hogy most még nincs itt az ideje ezzel a projecttel kapcsolatban semmiféle komolyabb nyilatkozatnak.

Minden esetre azért a legfontosabb az, hogy Magyarországról egyedül mi és először tudtunk összehozni egy jó kis interjút a fejlesztők egyik vezetőjével. A beszélgetés során nem voltunk szemérmesek, kényelmetlen, vagy annak tűnő kérdéseket is feltettünk, például azzal kapcsolatban, vajon szerintük mennyire árkád vagy mennyire szimuláció az F1 2010, de kitértünk azokra a felvetésekre is, melyek – tapasztalataink szerint – a legtöbb játékost a játék megjelenése óta élénken foglalkoztatnak.

Olvasd el a teljes interjút az F1GH-n!

Köszönjük, SityiSXT!

Ezek is érdekelhetnek

7.
#5: utoljára talán a c64-es revs-ben, bár az nem tudom mennyire forma-1 :)))))))))))))))))
5.
Fetto
Melyik forma 1 ben nem lehetett álítani a kerekek dőlésszögét??
4.
shatterhand
azért az mindent elárul,hogy "köszönet a játékot megvásárlóknak, a hibák jelzéséért"
na ezt régebben a tesztelők dolga volt akiket fizettek (gondolom)
most a vásárló fizet ezért és ha rossz a játék majd javítják

Már csak 1 gond. Mi van azokkal akiknek nincs net a gépükhöz. (az usaban is asszem 30%os a konzoloknál akiknél van online)
3.
Ez olyan gyönyörű, rózsaszín és tömjénszagú, teljesen elérzékenyültem :)
Amúgy a legjobban az a rész tetszett, ahol konkrétan kijelenti, hogy fingjuk sincs sem úgy általában a fizikájáról, annak leprogramozásához sincs emberük és különben is szarnak rá, jó lesz ez árkádnak is, mert így is hülyére keresik magukat rajta :)
Egyébként annak tökéletes!
2.
Kriccs
#1: Nekik kell szeretni, nekünk nem. Ma pl egy nagyon jó versenyt futottam Malajziában, de ez elég nagy részben köszönhető a modoknak. Ami szept. 24.én megjelent az egy béta volt..
1.
Elegost
az nagyon komoly hogy a Forma 1-es pilótáknak tetszik a játék de norbnak nem XDXDXD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...