Epic: sok a buta felvásárlás a játékiparban

  • Írta: InGen
  • 2011. július 16.
  • Érdekesség
Link másolása
Az Epic Games európai főnöke úgy gondolja, hogy rengeteg az idióta felvásárlás a játékiparban, amikor nagy cégek olyan fejlesztőket vesznek meg, melyekkel igazából semmit nem tudnak kezdeni. Ugyanakkor ez néha jól is elsülhet, mert új ötletekhez vezethet.

Mike Gamble, az Epic európai nagyfőnöke példaként a Black Rock Studiost hozta fel, melyet ugyebár felvásárolt a Disney: "Én személyesen úgy gondolom, hogy voltak a kiadóknak olyan felvásárlásaik, melyekhez egyszerűen nem volt joguk. Nos, tulajdonképpen joguk volt rá, mert volt pénzük, de miért akarná megvenni egy gyerekeknek játékokat készítő kiadó az egyik hardcore autós fejlesztőt?"


Gamble ezen kívül úgy gondolja, hogy sajnos nem csak a buta felvásárlások, de az utóbbi 18 hónapban erősen megváltozott gazdasági helyzet sem kedvez sok kisebb stúdiónak, így ezért is több bezárást élhettünk meg az utóbbi másfél évben.

Habár mindez szomorú, Gamble szerint vannak pozitív tulajdonságai: az indie fejlesztők szerinte például fantasztikus munkát végeznek, és olyan játékokkal töltik fel a piacot, melyeket korábban nem tapasztalhattunk meg. A bezárásokkal tehát sokszor új ötletek és ötletes fejlesztések jönnek.

7.
7.
A Black Rock csinálta a Split/Second Velocity-t. Meg is lepődtem, hogy a játék elején Disney logó jött be. De hol itt a gond? Ez ugyanaz az eset, mint az EA és a popcap. Csinálják ugyanazt a fejlesztők, csak a Disney szedi be a nagy lét, ennyi.
6.
6.
Raam989
+1 az Epic-nek. Legalább valaki látja a nagyok közül is, hogy mi megy itt mostanság...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...