Unreal Engine 3.0

Az Unreal motor 3.0-ás verziója, eddig még sosem látott fizikai és grafikai képességekkel!
Típus: Akció

Tim Sweeney: aggódom a Microsoft jövőjéért

Az Epic Games alapítója szerint aggasztó, hogy a Microsoft gyakorlatilag lezárta a Windows 8-at, míg a VR-szemüvegekről azt mondta, hogy megváltoztathatják majd a világot.

Böngészőben is fut az Epic Citadel

A Mozilla és az Epic Games barátságának köszönhetően minden Firefox-felhasználó megcsodálhatja az Epic Citadel techdemót. Az idei GDC óta tudjuk, hogy az Unreal Engine 3 már webböngészőben is fut.

Távozik az Epic Games marketingfelelőse

Valami baj lehet az Epic Games falain belül, hiszen újabb magas beosztású személy hagyja ott a céget. Cliff Bleszinski és Mike Capps után a globális marketingért felelős Kendall Boyd mondott fel.

GDC 2013: Unreal Engine 3 a böngésződben

A Mozilla és az Epic Games GDC-s bemutatójában a Firefox mindennemű beépülő nélkül, gyönyörűen futtatta az Epic Citadel techdemót. A cél, hogy a webes játékok látványra is felvehessék a versenyt a natív programokkal.

Mike Capps végleg otthagyja az Epicet

Mike Capps még decemberben jelentette be, hogy lemond az Epic Games elnöki posztjáról, akkor viszont úgy határozott, hogy az igazgatótanács tagjaként jelen marad a fejlesztőcég életben.

Visszavonul az Epic Games elnöke

A magyar Game Developers Forumot is megjárt Mike Capps a családja miatt mond le az Epic Games elnöki pozíciójáról. Nemrég Cliff Bleszinski hagyta el a fejlesztőcéget.

Az FBI is licencelte az Unreal Engine 3-at

Nem semmi ügyfélkört alakított ki az Epic Games, az egyszer biztos, főleg ha a legutóbbi vásárlóját, az FBI-t nézzük. Az amerikai hadseregnek egyre több különböző szimulátorra és virtuális gyakorlótérre van szüksége, ezek pedig Unreal Engine-re fognak épülni.

GDC 2012: Üssön a nextgen, vagy jön az Apple

Egyre többször halljuk, hogy a konzolgyártók nem akarnak annyit hardveres fejlesztésre költeni, mint tették azt a korábbi generációnál. Csökkenteni akarják a kezdeti veszteséget, és olcsóbb, elérhetőbb hardvert akarnak. Az Epic szerint ez azonban nem fog jóra vezetni.

GDC 2012: DX11-gyel és Flashsel villant az Epic

Nem telhet el Game Developers Conference anélkül, hogy az Epic villantson valami technológiai újdonságot, habár idén inkább a hordozható eszközökre és a Flashre helyezték a hangsúlyt. Ettől függetlenül azért a DirectX 11-gyel megtámogatott Unreal Engine 3.0 még mindig durva dolgokra képes.

Közeledünk a grafikai határokhoz

Legalábbis Tim Sweeney, napjaink egyik legnagyobb programozóguruja úgy gondolja, hogy hamarosan már a valóságot képezhetjük le a játékokban, amihez körülbelül a mai hardverek erősségének a kétezerszeresére van szükség. De arra már nem kell sokat várni.