A The Darkness első része nem feltétlenül a brutalitásról és a totális akcióról szólt, a fejlesztőváltással azonban némileg változik a játék stílusa is: a Digital Extremes jó sok ketchupot és a végletekig cool képességeink maximális kihasználását ígéri, amihez mellesleg az első rész volt az inspiráció.
Az első The Darkness végigjátszása során egyre csak szerezzük meg az újabb és újabb képességeket, majd a játék végén jön egy átvezető jelenet, ahol főhősünk démoni végtagjai elkezdik felkapdosni, dobálni és darabokra szedni a jónépet. Na, Seth Olshfski most elmondta, hogy a második részhez ez nyújtotta az inspirációt, így a Digital Extremes kicsit más irányba viszi el a játékot.
"Úgy gondoltuk, hogy amit abban az átvezetőben láttunk, a folytatásban a játékosnak kell tudnia megcsinálni, saját kontroll alatt" - mondta Olshfski, majd diszkréten hozzátette: "Úgy voltunk vele, hogy b*ssza meg, szabaduljon el a pokol!"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.