The Witcher 2 - friss információk landoltak

  • Írta: zoenn
  • 2011. szeptember 23.
  • Hír
Ahogy azt a CD Projekt RED megígérte, újabb tudnivalók érkeztek a 2.0-s PC-s frissítésről, illetve a közelgő Xbox 360-as verzióról. A tegnapi konferencián lehullt a lepel a Dark és az Arena módról, valamint arról, hogy a konzolosok hosszabb CG-átvezetőknek örülhetnek. Képeink is vannak!

Adam Badowski, a stúdió vezetője felhívta a figyelmünket arra, hogy a számítógépekre érkező 2.0-s patch valójában sokkal nagyobb frissítés, mint ami az első részhez érkezett Enhanced Edition néven. Mindazon rajongóknak jól fog jönni, akik elsőként vetették bele magukat a The Witcher világába, illetve akik újra szeretnék játszani a játék. A PC-s verzió stabil pénzügyi eredményeket mutatott fel - körülbelül egymillió példány talált gazdára, s a helyes hozzállás az, hogy a további frissítésekért nem kérnek pénzt.

Az új Tutorial rendszer lehetővé teszi, hogy a tanulás könnyebbé váljon, ne legyen olyan meredek, mint a kezdetekben. Aki pedig a kihívást keresi, annak ott a Dark nehézségi szint, melyben a The Witcher 2 majdnem olyan kihívást nyújt, mint a korábbi Insane, de lehetővé teszi, hogy elmentsük a játékot. A Dark Mode egyben sokkal sötétebb atmosztférát teremt Geralt kalandja során az ehhez kapcsolódó tárgyakkal, úgymint a 3 szett Dark páncéllal (könnyű, közepes és nehéz), a 6 új Dark karddal (3 ezüst és 3 acél) és egyéb finomságokkal.

Az Arena mód teljesen új, arcade stílusú kihívást nyújt a játékosoknak, fokozatosan nagyobb szakértelmet kíván tőlünk. Ezzel finomíthatjuk harci stílusunkat, valamint egy új típusú ellenséget is találunk benne: a vérfarkast. Az ellenségek újabb hullámait visszaverve a képességeinket is fejleszthetjük, három karaktert hívhatunk meg szövetségesként (mágus, lovag és törpe). Két küzdelem között a boltokban vásárolhatunk utánpótlást, az elért eredményeinket megoszthatjuk barátainkkal Facebookon is.

Ezen felül új helyszín is került a játékba, Keadwen királyságának egyik elfeledett erődje. Új párbeszédek, új háttérzenék és több, mint 40 technikai és játékmeneti finomítás vár a rajongókra. A 2.0-s tapasz szeptember 29-én érkezik.

Essen szó az Xbox 360-as verzióról is. Mivel nyújt többet, mint a PC-s változat? Gyakorlatilag semmivel, ha azt nem vesszük, hogy kemény négy perccel hosszabb CG-átvezető lesz benne. Az Oscar-díjra jelölt animátor, Tomasz Baginski készítette az intrót egyébként. Hamarosan gameplay felvétellel is szolgálhatunk, addig álljon itt fentebb két kép a nevezetes átvezetőből.

9.
Vendy01
hosszú 4 nap elé nézünk... ._.
8.
adamsfamily
Remélem ebből is kiadják majd az első részt xboxra úgy ahogy most a crysis-szel is teszik.
6.
The Lone Drow
#5: A páncélokat és a kardokat a dark mode alatt egy küldetés alatt tudjuk majd fölszedni, szóval küldetés az lesz új, csak ehhez a páncélhoz kötött.

Zoenn, lehet én értettem félre, de szerintem az aréna mód játszódik a kaedweni elfeledett erődben.
5.
drat576
jobban örültem volna egy újabb mellékküldetésnek, a dark mód egy sima hardcore nehézségi szint ami egyáltalán nem érdekel és az aréna se hoz lázba, persze lesznek javítások stb, és teljesen ingyen szóval egy rossz szavam nem lehet
4.
hedzsooo
#3: ...Bocs, nem frissitett az oldal valamiert ! ^^
3.
hedzsooo
Zsiiir, nagyon varom mar ezt a 2.0-as patch-t, THX az infot rola ! ;-) :D
2.
hedzsooo
Zsiiir, nagyon varom most mar tenyleg ezt a 2.0-as patch-t, THX az infot ! ;-) :D
1.
Thane
Fasza, csak olyan rossz grafikán amilyenen az én gépemen fut nem fogok játszani vele. Nem vagyok grafika buzi, csak nagyon rosszul fut(error, lefagyás stb...).
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...