2013-ban jöhet a Warhammer 40K MMO

  • Írta: fojesz
  • 2011. október 14.
  • Pletyka
Link másolása
A napokban egy nagy rakás infó látott napvilágot a Warhammer 40.000: Dark Millenium Online kapcsán, s bár a THQ cáfolta, hogy az értesülések hitelesek lennének, mi mindenesetre érdekesnek tartottuk őket: állítólag a harcrendszer a Space Marine-re emlékeztet majd, az engine-t pedig a Darksiderstől vették át.

A Warhammer 40.000: Dark Millenium Online-t még 2007-ben mutatták be, azóta viszont sem a THQ, sem pedig a játékot fejlesztő Vigil Games nem adagolta túl bőszen az infókat a projekttel kapcsolatban. Pedig nem kétséges: az egyik legjobban várt MMO-ról van szó, már ha nem számítjuk az új Blizzard-címet és a Star Wars: The Old Republicot.

Az infók a Warseer fórumain láttak napvilágot, s bár érdekesnek érdekesek, találgatni is lehet velük kapcsolatban, érdemes fenntartásokkal kezelni őket, a THQ ugyanis utólag cáfolta, hogy az értesülések hitelesek lennének: a kiadó szerint mindez csupán spekuláció, az első részleteket és a végleges megjelenési dátumot ők fogják bejelenteni, majd valamivel később.

Mit hallottunk? Először is a lényeg, a játékra még sokat kell várni, a pletykák szerint 2013. március 13-án bőghetnek fel a szerverei. Ha azt vesszük, a THQ-nak ezzel rendkívül durva éve lenne, hiszen akkor jön a Del Toro-féle inSane című horrorjátéka és a Homefront Crytek által fejlesztett folytatása is. Persze az Old Republic a legjobb példa rá, hogy MMO esetében sosem biztos semmi, pláne ilyen időtávlatban - a fejünket tennénk rá, hogy a kiadó nem tudja majd tartani a határidőt.

Még érdekesebb, hogy a játék bizonyos tekintetben nem a hagyományos MMO-kra emlékeztet majd, a játékmenet például a nemrég megjelent Space Marine-t idézi, vagyis a lövöldözéseknél Gears of Warra hajazó, fedezékes akciót kapunk, a közelharcnál pedig darksiderses vagdalás vár ránk - természetesen kombózni is lehet majd. Az MMO-ban több frakció közül választhatunk, kezdetben az Impérium, az eldák, az orkok és a Káosz lesznek elérhetők, de a kiegészítőkkel megkaphatjuk a sötét eldákat, a taukat, a nekronokat és a tyrandiákat is. A kasztokról szintén nem kell lemondanunk, és természetesen a PvP területek és az instance-ok sem maradnak majd ki.

A játék a Darksiders (a fejlesztők előző játéka) motorját használja, erre építette egyébként a Relic is a Space Marine Phoenix engine-jét, de azt hangsúlyozni kell, hogy a játék külsőre nem a Space Marine stílusát követi, annál kevésbé lesz realisztikus. Ha már Relic, a Dawn of War-sorozat fejlesztői is közreműködnek a munkálatokban, sőt a Vigil egy kínai brigáddal is lepaktált, az ő szerepük viszont nem ismert egyelőre - annyi tuti, hogy a srácok főleg grafikai munkálatokat szerveznek ki a többieknek, a meló 90 százalékát ők csinálják.

Mint írtuk, mindez csupán pletyka, a THQ nem is vállalta őket. Danny Bilson fejes eddig mindössze a játék árazásáról beszélt, de konkrétumot ott sem árult el: mint mondta, több üzleti modellel is szemeznek, és majd a tartalom dönti el, hogy megéri-e havidíjat kérni érte. Állítása szerint persze jelen állapotában a Warhammerért bőven megéri fizetni havonta.

Köszi, Terawatt!

5.
5.
Cooper911
#1: Mert akkor 2023-ig kéne rá várni...
Egyébként meg jajj de jó,hogy lesz.
4.
4.
attila4545
Az a gond ,hogy ha történet szerint mennének akkor 500 Space Marine hazavágná az összes Dark Eldart eyütt véve(csak ,hogy tiszta legyen:a történet szerint egy chapterben maximum 1000 Space Marine lehet egy ch-ban mert ha több lenne akkor egy organizációnak túl nagy hatalma lenne mindezt egy olyan világban ahol a 32,000,000,000 fős bolygók nem ritkák.).A másik dolog ,hogy a Space Marine-ok annyira eltérőek ch-nként ,hogy fúú.És a warhammer 40k univerzum olyan nagy ,hogy azt el sem lehet mondani.(ha valaki azt hiszi ,hogy a Star Wars mindennnel együtt akár fele akkora mint ez akkor téved).
3.
3.
Cyberpunk
A warhammer világa annyira komplex hogy nem lehet mindenkinek megfelelni. A realisztikust úgy érthetik sztem hogy , 1 káosz eretnek is hazatud vágni 1 Space Marine-t PvP területen . pedig Ian Watson eredetileg megálmodott világában félisteni lények a több éves kiképzések, beültetések , Erőpáncél miatt.
2.
2.
Xtime62
http://www.youtube.com/watch?v=hHu4Na0lsd0&feature=player_embedded

Talán itt látszik kb milyen.
1.
1.
Mortis
Már most tervezik a kiegészítőket. Kérdem én: Akkor miért nem képesek az alapjátékba is beleimplantálni ezeket? A lehúzáson felül, persze...

Kevésbé realisztikus? Akkor mit kapunk? Képregényes-stílust?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...