South Park: The Game - az első részletek

  • Írta: fojesz
  • 2011. december 4.
  • Hír
Egy lelkes olvasó máris kijegyzetelte a Game Informer legújabb számának leleplező előzetesét, befutottak a South Park: The Game első részletei. A játékban egy ismeretlen South Park-i srácot alakítunk, aki szerepjátékot játszik Cartmanékkel - ja, és jön PC-re is, meg lehet nyugodni.

Miután a Game Informer leleplezte legújabb számának címlapját, a THQ hivatalosan is bejelentette a South Park: The Game-et, igaz, a sajtóközlemény nem árult el túl sok újdonságot: mint az korábban is kiszivárgott, az új adaptációt az Obsidian fejleszti a South Park Digital Studios közreműködésével, megjelenése pedig a jövő év második felében várható PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re.

A lényegi információözönt a Game Informertől vártuk, és annak rendje-módja szerint meg is kaptuk a NeoGAF egyik felhasználójának jóvoltából - lássuk a részleteket!

Dióhéjban:

  • Ez az első játék, aminek munkálataiban a South Park atyjai, Matt Stone és Trey Parker közvetlenül, aktívan részt vesznek - ők írják a forgatókönyvet és a párbeszédeket is.
  • Parker mindig is a néma hősöket kedvelte a szerepjátékokban, ezért a mi karakterünk sem fog beszélni.
  • A főszereplőt teljesen személyre szabhatjuk.
  • Kapunk egy okostelefont, ez szolgál majd elsődleges menüként, sőt egy közösségi oldalon a barátainkat és a városka gyerekbandáival szembeni viszonyunkat is szemügyre vehetjük.
  • Öt kaszt lesz a játékban: lehetünk varázslók, paladinok, kalandorok és zsiványok - az ötödik osztály ismeretlen egyelőre.
  • A játék alatt a Dungeon Siege III motorja dübörög.
  • Egy új fejlesztés révén az animációkban a szöveg változásától függően mozog majd a srácok szája.
  • Parker és Stone 15 évnyi anyagot biztosított az Obsidiannak, azt is meghagyták nekik, milyen textúrákat és színeket használhatnak a grafikához.
  • A szokásos szerepjátékos elemek nem hiányoznak majd: lesz critical hit, pénzjutalom, XP, meg mindenféle potion.
  • Az átvezető animációkat valószínűleg át lehet ugorni, mert Parker utálja őket.
  • A viccek központjában sokszor más játékok lesznek, de a készítők nem feltétlenül más címek kigúnyolására mennek rá, mert szerintük erre már több próbálkozás született korábban.


A sztori:

  • A játékos egy új srácot alakít, a cél, hogy beilleszkedjünk South Parkban.
  • A történet úgy kezdődik, hogy emberünk beáll a Cartmanékhez szerepjátékot játszani, ami végül valódi kalanddá fajul - tudjátok, olyan ez, mint mikor a kis pöcsök Gyűrűk urásat játszottak, de jó kiinduló alap ehhez a Game Informer borítóján látható grafika is.
  • Az újoncokat Cartman üdvözli majd, ő segít a kasztválasztásban is.
  • A játék teljesen a South Park epizódjait idézi majd.


A harc, a szerepjáték, a gyűjtenivalók:

  • A harcrendszer a Paper Mario és a Mario & Luigi játékokat idézi majd.
  • Ha a játékos kezdeményezi a harcot, ő is támadhat először.
  • Az "X" gombbal támadhatunk, megfelelően időzített nyomkodással többszörös találat lehet a jutalmunk.
  • Ugyanígy működik a rendszer védekezésnél: ha megfelelő ütemben csapkodjuk a védekezés gombját, kevésbé sérülünk.
  • A harc közben dinamikusan változik a kameranézet, például a Ro-Sham Bo támadás közben szöget vált a kamera.
  • Minden ellenfél látható a térképen.
  • A szódavíz életerőt ad, a Tweak-kávé felpörget.
  • Közelharci és távolsági fegyverek egyaránt lesznek, közéjük tartozik az Okama Gameshpere is.
  • A fegyvereket a Final Fantasy Materia rendszeréhez hasonlóan fejleszthetjük, elektromossággal, tűzzel, méreggel turbózhatjuk fel őket.
  • Meg is idézhetünk majd ezt-azt, de erről egyelőre semmit nem hajlandók mondani a srácok.
  • Lesznek gyűjthető cuccok, például magazinok és Chinpokomon bábúk után is kutathatunk majd - ezek egyébként mind különbözni fognak egymástól.


Miegymás:

  • Érdekesség, hogy az Obsidian eredetileg olyan questeket akart, amiben például a srácoknak Ike és egy hatalmas denevér ellen kellett volna megküzdeniük, Parkerék viszont azt mondták: ez nem South Park, olyan feladatok kellenének inkább, amiknek mondjuk az a célja, hogy csirkét szerezzünk a City Wokból. Érezhető a különbség, nem igaz?
  • A játékban nem lesznek platformrészek, bár eredetileg terveztek ilyeneket a fejlesztők.
  • A kétdimenziós grafikák és animációk kézzel készülnek, ahogy a rajzfilm esetében is.
  • Parkerék egyébként maguk is nagy gamerek.
20.
Veldspar
"A kétdimenziós grafikák és animációk kézzel készülnek, ahogy a rajzfilm esetében is."

Mármint a derék grafikus kézzel fogja az egeret/stylust, miközben Mayázik...
17.
Kyuubi
16.
elfdefender
Azért kiváncsi lennék milyen játékkokal is játszanak Parkerék, hogy ilyen elborult ötlet pattant ki az agyukból. Másrészről meg minek ide DS3 motor, ha egyszer 2d-s animok lesznek.
15.
savior10
A medvedisznóember is ott van a képen XD ez mekkora játék lesz.
14.
Wizard8
Ez kell!! :D Nagyon komoly lesz.
13.
giga321
A jön pc re mondattal mindjárt más szemmel látom a világot XD.
11.
Elyas
khm wowos rész xD

amugy ezt a harcrendszert elmagyarázná nekem valaki mert nem nagyon értem hogy miez a nyomogatos dolog
10.
SSJ Gábriel
És akkor ez most mmorpg lesz vagy csak sima rpg?
8.
M.A.L.D.I.T.O
remélem bármi lehet majd csinálni ha nem küldetés folyik ..
6.
KillZZZzonee
Hát ez nagyon nagy lesz, már alig várom. Szeretem a mesét is.
4.
Hubert Cumberdale
Most akkor PC-re is jön??? *.* Azt hittem csak konzolra. Ez kurva jó lesz. Év játéka!!! XDXDXD
3.
dante92
Simán el tudom képzelni :). Nagyon jó lesz!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...