Így fest a Final Fantasy VII az Unreal Engine-nel

  • Írta: fojesz
  • 2011. december 6.
  • Érdekesség
Link másolása
A Sony annak idején úgy demózta a még megjelenés előtt álló PlayStation 3 teljesítményét, hogy rövid bemutatót vetített le a Final Fantasy VII felújított változatából - nagyjából ez az a pont, amióta a rajongók sírva könyörögnek a Square Enixnek, hogy csináljon végre remake-et az 1997-es szerepjátékból.

A Square Enix erre nem igazán hajlandó, bár a remake lehetőségét "sosem zárja ki": általában arra hivatkozik, hogy ennek technikai akadályai vannak, ha a Final Fantasy VII játékvilágát átültetnék valamilyen korszerű motorra, az óriási teljesítményigényt jelentene. Sebaj, a rajongók figyelnek egymásra: most egy kolléga az Unreal Development Kit segítségével újította fel a játék első jelenetét, igaz, csak techdemóról van szó (itt tudjátok letölteni), semmilyen interakcióra és harcra nem nyílik lehetőség benne. Akinek a gépe nem bírná el, vagy nem akar töltögetni, most bele is nézhet, íme:

12.
12.
Motörhead
Ekkora csöcsökkel mint ami a csajnak van,hogy-hogy nem esik orra?Ennyit a fizikáról.
11.
11.
Rion
A játékmenet jó, nincs baj az ATB-rendszerrel, a Square-Enix-nek össz-vissz annyi lenne a dolga, hogy feljavítja a grafikát és az effekteket, azt cső.
10.
10.
daenath
#3: Hack'n'Slash arra ott a Diablo, ez Turn-Based RPG, es ez igy szuper ahogy van, de hat mostansag csak a "FullHDReal3D" kaszabolok agyatlanul jatek meno, foleg a fiatalabb koruak kozt.
9.
9.
gegory
Igazából a körökre osztott harcirendszer programozásán szórakozok UDKban és meg kell, hogy mondjam azt tisztelem aki ezt teljesen átlátja, pedig ez egy cél szerszám nem egy visual Basic :(
8.
8.
gegory
Modellezni és programozni nem nehéz. Jól modellezni és jól optimalizálni, na az igazi kihívás. Meg van a fejlesztő eszköz ingyen van publikálás is ingyen van. De a projectek egy dolgon buknak el. Az egyik fontos embernek fontosabb dolga akad (állam vizsga, összevesznek vagy csak szimplán más fele kezd érdeklődni (nők)) Itt bukik el a project ha nem pénzért dolgozik az embert. DE ha van egy jó összetartó ember egy relatíve karakán csapat vezető akkor egy kisebb csapat is alkothat nagyot.
7.
7.
zola2000
#4: Csak egy FF7 rajongó szórakozott az UDKban.
6.
6.
_Tappancs_
Sajnos ez nagyon gyenge.. A karakter modellek szinte megegyeznek a _FF VII újabb karaktermodelljeivel, ami szintén gyenge ,de persze jobb mint az eredeti modellek. Pár napja sőt régebben is azon gondolkoztam, hogy valójában egyesített erővel meglehetne csinálni a játékot vagy annak egy részét olyan minőségben, mint a híres ps3-mas techdemon látjuk, csak 1 -2 vezető emberre lenne szükség, aki átlátja a dolgokat és hozzá futnak be a szálak. Egy részletes leírással, követelmény szint megfogalmazásával, modellezés terén megoldható lenne, csak sok apró részre kellene lebontani a dolgokat. Sajnos én nem tudok angolul és nem is értek hozzá, de hozzáértő biztos megtudná szervezni a logisztikai részét és 1 csapatnyi ember megtudná csinálni.. Nem tom miért nem próbálják meg ezt az utat ahelyet ,hogy pár ember akarja megcsinálni "silány" minőségben.
5.
5.
Raziel88
Ez nagyon béna volt, inkább játszok az eredetivel. :(
4.
4.
Pufikvad
Ezt komolyan gondolták vagy csak valami elcsúszott áprilisi tréfa volt?
3.
3.
kebi90
Sosem értettem, hogy mit szeretnek az emberek ebben a lassú butának tűnő játékmenetben? A Final Fantasy-t szeretem, de mindig is Hack'n'Slash stílusban képzeltem el. :)
2.
2.
@darkking@
Valami katasztrofálisan rossz lenne így nagyon remélem nem így akarják remake-ni!
1.
1.
StoryTeller
jóvolna pedig egy remake... annak idején a ps3 megjelenése körül kiadott egy techdemot ami kis bizakodásra adott okot de sajnos techdemo is maradt : http://www.youtube.com/watch?v=thsnDqQu0mQ
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...