"A japán játékipar olyan, mint egy kútba esett béka. Nagyon szűk látókörű" - kezdte mondandóját Keiji Inafune, a Resident Evil egykori producere és a MegaMan alkotója. Úgy gondolja, a japán stúdiókból hiányzik az akarat, hogy győztesek legyenek, sőt valójában már azt sem veszik észre, hogy egykor lehet, hogy győztesek voltak, egy ideje már a vesztes oldalon játszanak.
Inafune elmondta, szinte szégyelli magát, ha külföldi játékfejlesztőkhöz megy látogatni, hiszen nyugaton úgy tekintenek a japán játékokra, mint valami egykor nagyszerű, múltbéli dologra. "Talán akik most irányítják a japán játékipart, pusztán azok az emberek, akik a sikerek időszakában ugrottak fel a vonatra, hogy kihasználják a lehetőségeket, és a korábbi nagy dobásainkat mind az elődeik készítették" - véli a Capcom egykori legendás fejlesztője.
Az úriember szerint addig nem fog tudni előrelépni a japán játékipar, amíg félre nem teszik a büszkeségüket, és be nem vallják maguknak, hogy már régóta vesztesek. Ha ez sikerülne, elölről kezdhetnének mindent, és újra győztesek lehetnének - véli Inafune, akinek a következő játéka PlayStation Vitára készül, és egy teljesen új hős lesz a főszereplője.
(1. xbox360, 2. ps3)
Resident Evil Peration Racoon City(Slant Six Games)
Metascore: 54/100; 51/100
User score: 5.3/10; 6.1/10
Silent Hill Downpour(Vatra Games)
Metascore: 69/100; 64/100
Userscore:7.1/10; 7/10
Nem modhatóak rossznak, de nagyon látszik, hogy erősen a középmezőnyben vannak. Tehát közel sem lesznek olyan emlékezetesek, mint pl a MGS4.
És ugye van a Metal Gear Revengeance, amit nem külsős nyugati cég csinál(mármint külsős bocsánat, de a Platinum Games az japán), de a legutóbbi bemutató óta a színvonala eléggé visszaesett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.