Most akkor ki dolgozik a Dead Island 2-n?

  • Írta: InGen
  • 2012. május 19.
  • Hír
Link másolása
A napokban több pletyka és félinformáció került napvilágra, melyek azt feltételezték, hogy a Tech Island helyett a Spec Ops-játékok fejlesztője, a Yager készítené a Dead Island folytatását. A kiadó Deep Silver azonban jött, és rendet rakott a fejekben. Így most nem tudunk semmit.

Először az IGN túrt elő olyan információkat, melyek szerint a kiadó Deep Silver több külsős stúdióval is tárgyal a Dead Island folytatásának elkészítéséről. Mivel kifejezetten jó viszonyt ápolnak a Berlinben működő, a Spec Ops: The Line-ért felelős Yager stúdióval, több jel is arra mutatott, hogy őket kérnék fel a zombis anyag következő részére.


A Deep Silver képviselője azonban elmondta: habár jogos és valószínű, hogy a jövőben (újra) együtt fognak dolgozni a Yagerrel, és még az sincs kizárva, hogy ennek a munkának köze lesz a Dead Islandhez, jelenleg semmilyen Dead Island-folytatás nem készül semmilyen külsős stúdiónál.

Blazej Krakowiak, a 200 főt foglalkoztató Techland egyik főnöke később elmondta, habár levédették a Dead World címet, közel sem ez az egyetlen trademark, amit akármilyen okok miatt levédettek az utóbbi időben, ez magában még semmit sem jelent. A Techland jelenleg több projekten is dolgozik, ezek közül az egyik a Chrome engine folyamatos fejlesztése, valamint akadnak mobilos játékok is. S habár a Dead Island nagyon sikeres volt, Krakowiak szerint ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy azonnal folytatást készítenek neki.

Szerintünk pedig de.

19.
19.
p3ti
#10: Remekművek mint a Dead island és a MW3 :DD kinek is jár az "ASS" ?
18.
18.
p3ti
#9: Jó azért nem kell elsírnod magad . Nem ostorral lett rád támadva , én csupán azt mondtam hogy amennyire vártam , és anno még az első koncept képeknél azt mondtam hogy úristen ez nekem kell.... ahoz képest meg pár órán belül úgy meguntam ahogy az megvan írva . És se a Codért nem vagyok oda , a Wowért meg főleg nem.
15.
15.
sebtapasz
Az első rész nekem csak azért nem jött be annyira, mert fps nézetes, persze mivel ezt tudtam nem ért meglepetés, de én valahogy jobban szeretem a "nézd a hátam" stílusú játékokat...máskülönben egyáltalán nem volt rossz szerintem...
14.
14.
samatagrav09
#13: Az hogy szar vagy nem eléggé rossz kifejezés mert mostanában kevés minőségi zombis játék van nekem az volt a gondom vele hogy idő után halálra untam a főboss meg vicc volt szóval szerintem nem szar hanem vicc.
13.
13.
Ecneb
#10: jah és válaszul DI1 nem szar, csak buggos.
12.
12.
Ecneb
Az első részen is dolgozhattak volna egész nyugodtan még...
11.
11.
Vopesz
#6: Ezen hangosan felröhögtem :)
10.
10.
assassin
Úgy bevernék már "Ass"fejet aki ide jön szarozni bármiről van szó. Általába azok szaroznak akiknek finga nincs a történetről. Se a Dead Island 1 történetéről se az MW3 történetéről. Úgy elbeszélgetnék 1v1-be akik szarozzák azt ami nagyon jó. Vagy csak a balhé kedvéért szarozzák? Kitudja. Kapja be mindegyik aki szidja az mw3-at és a dead islandot meg a többi remekművet.
6.
6.
Füles
Vezekényi Lacikára bízták a melót.
5.
5.
manderel
#4: Már rajt vagyok az ügyön, betanítás alatt áll....
4.
4.
Tocy
#3: Ha a másik tud kávét főzni, hogyne.
3.
3.
manderel
#2: Van 2 kecském (az egyik tud rajzolni !) Beszállhatunk?
2.
2.
Tocy
Én dolgozom rajta egyedül. Meg a kecském. Aki mást állít, arra ráuszítom a kecskémet. A megjelenés biztosan csúszni fog sajnos, mivel még nincs rutinom teljes projektek kivitelezésében, a kecském meg semmit nem csinál, csak összeszarja az irodát. Az első concept artok úgy 2017 tavasza és 2031 ősze között kerülnek majd nyilvánosságra - várhatóan -, addigra tanulok majd meg rajzolni ugyanis. De lehet, hogy a kecském előbb tanul meg, még nem tudjuk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...