Battlefield 3 - intenzív amortizálás az új DLC-ben

  • Írta: fojesz
  • 2012. május 28.
  • Videó
Link másolása
Új trailert kapott a Battlefield 3 második nagyobb DLC-je, a Close Quarters. Mint azt már többször említettük, a letölthető tartalom legfontosabb jellemzője, hogy elsősorban kisebb pályákon kínál összecsapásokat, így elkerülhetetlen, hogy fél méterről durrogtassunk egymásra a többiekkel.

Elfelejthetjük a járműveket, a hagyományos játékmódokat és a kényelmes sunyulást, itt rohanni kell és lehetőleg lőni - a jó reflex mindennél fontosabb. A szűk tereken, épületekben történő összecsapások óhatatlanul maguk után vonják a környezet leamortizálását, az új trailer ebbe enged némi betekintést; a Battlefield 3 második DLC-je, a Close Quarters júniusban válik letölthetővé PC-n, PS3-on és Xbox 360-on.

45.
45.
markoci555
hát azt hittem lesz valami gránátvetős dolog és szétdurran a fal oldala, így nem valami nagy cucc, pár fa fal széthullot meg lejött a csempe
44.
44.
Sniper Fox
#26: Dehogy adom el a codot. :D Nem csak a pályák hanem a fegyverek miatt is megveszem majd a dlc-t és azért egy bf és egy cod akkor is más ha ugyanolyan méretűek a mapok.
42.
42.
Pharaoh
36#: A Red faction 1-2-ben a TALAJBA 30 méter mély alagutat robbantottam, valós időben és, ha marad még gránátom, vagy valamilyen robbanószerem akkor ezt a végtelenségig folytatni tudom! A BF3 ban ez csak a script határig megy (, ami nem túl tágas, nem túl szép és túl bug-os)!
40#: A név: Nvidia Physx, a támogatottság, idézem: "Nvidia GPUs with Physx support", és a lényeg, ismét idézem: "The PhysX systemsoftware for NVidia graphics cards"., itt a "for" és az "Nvidia graphic cards" a lényeg! Nem érdekes, hogy csak felvásárolta, a kártyáik Physx-re vannak tervezve, a Physx meg a kártyáikra, támogatás csak az Nvidiánál és ezért megy szarul a Physx-es játék ATI kártyákon (ez a lényeg, nem az, hogy felvásárolta)!
41.
41.
AkosTorok88
#13: Az tökre mindegy hogy van squad spawn ha nem alakul ki ütközet akkor mindegy márpedig nem alakul ki mert elmegy mindenki össze-vissza járművel és nem találkoztok csak egyszer játszol konzolon és látni fogod..
40.
40.
Drought
#37: Butaság, hardcore-n is ugyan olyan ugráló majmok vannak....mellesleg ott is van spot csak nem 3d-s de a mappon látod a megjelölt ellenfeleket. Egyébként annyival jobb hogy van TK is figyelni kell kire lősz. De én aztán nem szidom a játékot mert multiban piszok jó.

Másik kommentre meg a válasz: a Physx nem nvidiára lett fejlesztve ezt nem tudom honnét szedted...nvidia csupán felvásárolta...
38.
38.
traumraise
Lemaradt,h ezek pc-s tapasztalatok :)
37.
37.
traumraise
Azoknak akik szidják a kis mapos dlc-t..: a legnépszerűbb map a játékban a metro, ez telik meg előszőr és ebből van a legtöbb fullon. Nem véletlenül jön tehát egy ilyen dlc. Személy szerint nagyon várom mer többnyire "értelmes" tűzharcokat szeretnék vívni és nem azt hogy tankkal vagy helivel ledaráljanak mint egy *art. A járműveknek megvan a kis hierarchiájuk: a tankot megeszi a heli vagy jet a helit a jet a jetet a jobb jetes vagy az AA. Publikon ritkán van olyan csapatmunka hogy az értelmes legyen és gyalogosan is fel lehessen venni a küzdelmet...sokszor van hogy 40 emberből szó szerint a fele sniper és kifekszenek napozni a kharg Islandi hegyoldalba tömegesen te meg 20szor meghalsz a tankok mellett és 500-0-ra bukod a meccset. A gránátok és shotik télleg megölik a játékot de olyan szeróra kell menni ahol ezek tiltva vannak...mondjuk én mostanában rákattantam a hardcore-ra mivel kiderült hogy ott nem úgy rohangálnak az emberek mint egy ugráló kenguru mivel egy-két golyó és meghalsz továbbá mivel nincs spot így sokkal taktikusabb is a játék. Tudom anánlani. Amúgy pc
36.
36.
Mortician
#27: Azért a Red Faction pont nem egy jó példa. Ott is csak azt tudod rombolni, amit a fejlesztők engednek, a talaj még csak nem is deformálódik (a BF-ben igen), ráadásul mindent úgy lehet szétverni, mintha kartonpapírból lenne, semmi ellenállás.Egy ideig vicces volt, de utána már inkább röhejes.
35.
35.
Pharaoh
30#: Ki beszélt itt a CoD-ról? (Újabb hater!)
33#: Igen megy rendesen, mert arra lett tervezve!
32-34#: Ne is haragudjatok, de ebben a dlc-ben, vagy legalábbis a videóban és még a cikk szerint is a rombolhatóságra gyúrtak rá és én nem szőrszálhasogatok, nem ökörségekbe kötök bele, hanem véleményt nyilvánítok észérvek alapján, amiket saját szemetekkel is láthattok, ha megnézitek a videót (és nincs fent a rózsaszín szemüveg,) és elvárom, hogyha valamire rágyúrnak és ígérnek valamit, akkor az minőségi legyen és be legyen tartva (nem úgy, mint pl. a BF3 single-ben a "rombolhatóság")! (Már 10 éve nem LEGO-ztam, de az például egy minőségi és rendkívül kreatív illetve fejlesztő jellegű játék és ajánlom minden szülő figyelmébe!)
34.
34.
shifteeh
amikor egymásnak esik 64 ember, ropognak a fegyverek, repkednek a skulók, a gránátok, robban szanaszét a környezet, közben üvöltöznek az emberek, robognak a tankok és süvítenek a fejed felett a repülők, tökmindegy, hogy milyen szép a grafika vagy eltűnik-e a törmelék a földön. ennek ellenére a frostbite 2 ráadásul még az egyik legszebb motor is mostanság. akit ez nem elégít ki, és ökörségekbe köt bele, annak tényleg nem tudom hogy milyen játék lenne a jó. de ha lehetne egy tippem, az a legó lenne...
33.
33.
Drought
#32: Arról nem is beszélve hogy milyen szinten leszopná a gépét az embernek ha a törmelék darabkák mint ottmaradnának, és még hatna is rájuk a fizika tovább. A Physx is egy olyan technológia amit megcsináltak, de szarnak bele hogy tökéletesítsék. Megeszi a gépeket reggelire, mondjuk Nvidia kártyával lehet megy rendesen, erről nem tudok nyilatkozni, de ati-n esélytelen.
32.
32.
shifteeh
#28: biztos vagyok benne, hogy amikor 16 ember lövi a segged a szoba túloldaláról, te azt fogod figyelni, hogy melyik részecske hol tűnik el és hogy milyen alakú a törmelék. ne hasogassunk már szőrszálat.
31.
31.
vmiki88
#27: Azért a BF-ben nem a látványos rombolhatóságra gerjednek rá az emberek, hanem emiatt: http://youtu.be/kpBOUnwQOYg
30.
30.
gogolbordello2
#27: Mert a CoD a nulla rombolhatóságával sokkal szebb? Vidd le minimumra a grafot és máris nem fog zavarni!
28.
28.
Mikeee
elég bugos a rombolás. a szőnyegen pl eltűnnek a törmelékek, vannak amik néhol a levegőben köddé válnak. meg fura h túl szabályos alakúak a darabkák...
27.
27.
Pharaoh
Ez rombolhatóság/rombolás? Aki azt szeretne, az játszon Red faction-öket, Physx-es játékokat! (A törmelék eltűnik, csak bizonyos területek, felületek rombolhatósága, bug-os roncsolás animációk, ez csak script-elt és korlátozott parasztvakítás! Látványnak is csúnya!)
26.
26.
fészpalm
#25: Tehát van CoDod, hogy tudjál kicsi mapon pörgőset játszani, de azért még kifizeted majd a BF3 DLC-t, hogy ugyanezt kapd, csak ne kelljen lemezt cserélni? Akkor legalább add el a CoDot.
25.
25.
Sniper Fox
Durva lesz, remélem konzolon is lesz ilyen mértékű rombolás. Egyébként simán beleférnek a sorozatba, ezek a kisebb pályák új színt hoznak a játékba. Én is sokszor csak azért codozok, mert egy kis pörgésre vágyok, egy ultra kicsi mapon, gondolkodás nélkül. Legalább már nem kell átmenni egy másik játékba ezért. :D
Konzolon egyáltalán nem olyan vészes a BF mint azt sokan állítják. Semelyik pályán sincsenek túl szétszórva az emberek ha tele a szerver. Egy nagyobb mapon irány fel a fegyóra egy nagyobb scope meg egy bipod és már kész is a móka.
23.
23.
Dark_Temptation
mi az, hogy nem találni embert?, meg hogy sokat kell gyalogolni? hát barátaim elmondom nektek sokkal jobb, mint mondjuk pc-n a codban hogy a nem is tudom 40+ slotos szervereken és a nyúlfarknyi mappokon végig spawnkilleket kapnál és elkapna az idegroham. metro-ról meg annyit, és a társairól grand bazaar, seine crossing(jó személy szerint egyik sem olyan vészes) ha jó a team verhetetlenek vagytok!
22.
22.
Drought
Az OP metro valóban egy gusztustalan pálya. Komolyan, ilyen béna pályatervezést amit ott lát az ember, az vicc. Tényleg az megy hogy B-nél mind2 fél a gránátot spammeli, nem értem, ők ezt, hogy nem látták előre?? Miért nem tettek bele még 2 kisebb mellék utat, és kb meg is lenne oldva ez a probléma.
21.
21.
randall13
#20: Azt is nézd, hogy sokan konzolon játszanak, ahol ha jól tudom, csak 32 játékos van.
20.
20.
Cuppak
lol, nem lehet találni embert? pont ma toltam 20perces kharg island 48 playeres-t és 83 ölés, ha futsz folyamatosan v repülsz stb... és tudod a pálya taktikáit akkor lehet ölni jó sokat!
18.
18.
KeXxX
várós :D főleg hogy PS3-on egy héttel hamarabb jelenik meg :D bibibíííííí xDDD :D
4 pálya lesz ebben a dlc-ben is ugye? mert a másik kettőt még nem leplezték le, ha jól tudom. de javítsatok ki ha nincs igazam!
17.
17.
Bako
Ez annak lesz jó, akinek csak 20 perce van este egy meccsre, nem mindig van idő leülni és fogyasztani az ellen ticketjét 2 óráig egy nagyobb pályán. Egyébként nagy pályán sem kell keresgélni az embert, ha az objective-re mentek találni fogtok embereket, a feladatra kell koncentrálni nem kempelni a kezdő ponton :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...