Starcraft II: Heart of the Swarm - mozgásban a multi

  • Írta: zoenn
  • 2012. június 9.
  • Videó
Link másolása
A Diablo III megjelenésével a Blizzard és a rajongók figyelme újra a Starcraft II-re koncentrál, a stúdió pedig vadonatúj játékmeneti felvételt tett közzé a Heart of the Swarm standalone expanzióból. Azért is érdekes, mivel már akció közben láthatjuk az új egységeket.

A Starcraft II: Heart of the Swarm főleg a zergek kampányára koncentrál, de ez nem jelenti azt, hogy a többi faj ne bővelkedjen új egységekben és fejlesztésekben. Az előbb említett, rush taktikára kihegyezett gusztustalanságoknál elérhető lesz a Swarm Host, és a Viper - a részletes listát az új finomságokról erre találod. A jelen videó mozgásban is bemutatja a játék online módjának jellegzetességeit - az új tartalmakkal együtt. Az ígéretek szerint még ebben az évben megjelenik a Heart of the Swarm, de még mindig kétkedve állunk a dátum előtt, tekintve, hogy a Blizzardról van szó.

41.
41.
balint23h
#33: SCII ahol gyűjts össze xy mennyiségű nyersanyagot és szedd fel a fantasztikus alien kacat egy részét amiről azt se tudod, hogy mire lesz jó meg, hogy mi az a titokzatos társoság akiknek majd egyszer talán el tudod adni vs Warcraft III, ahol folyamatosan halad az érdekes történet, mindig más területen, változatos ellenfelekkel-célokkal. Azt hiszem ez csak néző pont kérdése. Nekem a sztori volt a legfontosabb a starcraft-warcraft játékokban és emiatt volt nekem kicsit csalódás a starcraft 2.
39.
39.
princeps27
#38: biztos nem azok csinálták, akik a 4es metrót
38.
38.
rico88
#37: A Star Wars-os hasonlatot az Overmindra, Kerriganre és Tassadarra értettem.

Egyébként nem azzal van bajom, hogy városok vannak a sivatag közepén, hanem azzal, hogy pár év alatt ebből:
http://images.wikia.com/starcraft/images/7/79/Korhal_SC1_Art1.jpg
hogy lett ez:
http://images.wikia.com/starcraft/images/d/de/Korhal_SC2_DevArt1.jpg
37.
37.
Necreon
#36: Azért egy sivatagos bolygóra várost építeni (pláne sci-fi-ben) szerintem nem olyan eget rengető dolog mint hogy Vader még sem Luke apja /unsure.
36.
36.
rico88
#35: Szerintem a #27-esben leírtam, hogy mi nem tetszett benne és hogy szerettem volna. Nem azzal volt bajom, hogy továbbvitték a sztorit, hanem azzal, hogy közben szembe mentek olyan dolgokkal, amikkel szerintem nem kellett volna. Nem jött be, ennyi. Imádom a Starcraftot, ez volt életem első rts-e, gyerekként nagyon megfogott mind a története mind a hangulata. Számomra ezek a változtatások olyanok voltak, mintha most forgatnának egy új Star Wars-t és bevágnák, hogy Darth Vader mégsem Luke apja, csak elterelés volt. Csavarnak csavar, váratlannak váratlan, csak rossz szájízt hagy maga után. Én annak örültem volna, ha folytatódik tovább a sztori, és az eddig megtörtént dolgokhoz nem nyúlnak hozzá, legalább is nem ennyire. Nagyon vártam a játékot és elégedett vagyok vele, de a történet csalódás volt. Ez nem sírás, és nem akarom, hogy bárkinek is megváltozzon a véleménye, csak megkérdezték, hogy mi bajom volt a lore-ral én pedig leírtam.
35.
35.
Necreon
#27: Akkor még is milyennek kellett volna lennie a StarCraft II-nek? Mert amiről te beszélsz az az hogy minden maradjon a régiben, ez miért nem olyan mint régen, amaz lehetett volna úgy mint rég. Ez nem egy grafikai ráncfelvarrás a StarCraft 1-re, hanem a StarCraft II, és mint neve is sugallja (ezek szerint nem mindenkinek egyértelmű), de egy folytatás. Egy folytatást rengeteg módon el lehet baltázni, és azt hiszem az, hogy merték továbbvinni a történetet, nem a legrosszabb lehetőségek egyike. Ha az SC1-ben változtatták volna vissza Kerrigan-t most azért menne a sírás hogy miért változtatják megint zerggé (hiszen mint főgonoszt, vissza kellett volna hozniuk). De gyakorlatilag bármi, az ilyen emberek mindig találnak rá okot hogy leszólják, ócsárolják, bezzeg a régi milyen jó volt.

Igen, szerintem is jobbak a régi játékok, a nagy elődök, mint a mai, sokszor megszégyenítő folytatásaik. De ilyenkor előveszem szépen a régit, és játszom azzal, és békében hagyom örülni azokat, akik az újjal játszanak mert azt szeretik. Ismétlem, ez nem egy új StarCraft 1, hogy bezzeg ott mi volt és most mi nincs, ez a StarCraft II. Azt hiszem a történet ami egyébként megírásában és kivitelezésében is csillagos ötös, a játékmenetbeli újítások (a hajó, a fejlesztések) és a szinte 1:1-ben átültetett multiplayer pár újdonsággal sokkal sokkal több, mint amit egy szkeptikus remélhetett a megjelenés előtt.

Mondom mindezt én, aki személy szerint rühellem a StarCraft világát (számomra hihetetlen taszító sci-fi holot kedvelem a műfajt, egyedül a zerg tetszik, de az is Warhammer 40.000 koppintás). Azt hiszem ha én pozitív véleménnyel tudok lenni róla, az apróságok miatti "oh ez van a lore-ban" nerd crying -ot inkább megtartanám.

Egyébként elárulok egy titkot: ugyanaz a csapat készítette a StarCraft II-őt, és annak lore változtatásait, mint aki ELEVE megírta azokat a StarCraft első részének idejében. Azt hiszem ha valakik, ők tudják hogy mihez szabad nyúlni és mennyire illetve hogy, és mihez nem.

Ha mindent úgy csinálnának meg egy játékban ahogy a felhasználó mondja hogy legyen, hidd el hihetetlen nagy bukás lenne, és kiemelten azok nem élveznék akik megmondták hogy milyen legyen.

A StarCraft II óriási üzleti, kritikai (sajtó és várásló egyaránt) sikert ért el, és hidd el nem azért mert olyan rossz, mint ahogy lefested.
34.
34.
princeps27
#31: Hát figy sajnáljuk, hogy nem tudsz játszani :D
#32: 22es range van a tempestnek ,10 alapból fejlesztés után 22
33.
33.
Necreon
#26: WarCraft III változatosság vs SCII változatosság? Te sem gondoltad komolyan, ugye? Pár speciális küldetés + tonnányi ugyanolyan "építsd ki ugyanazt a bázist és vedd be a másikat" vagy SCII ahol az összes küldetés gyökeresen eltér egymástól.
32.
32.
rico88
#31: A viper meg az ultra burrow eredetileg is megvolt, a terran robotot (már nem ugrik be mi volt a neve) és a protoss replicantot vették ki. Még az sem biztos, hogy ez lesz a végleges egységfelhozatal, változtathatnak még a dolgokon. Nekem a tempest tűnik marha imbának a 11-es range-jével. De még korai elmélkedni ezeken, ugyanis nincs elég infónk, hogy mi mennyibe fog kerülni és hogyan lesz használható. A balance miatt nem kell félni, helyre lesz téve.
31.
31.
HerodPK
Na fasza lkatoma terran-nak csak nem adtak oda azt a fold alatt kis robotot ami area effectben megsuti ami bemegy a zonaba, de sebaj helyette kaptk a zergek ilyen tnak rantogatos szart meg ultralisket ami faszan bemaszik a vedelem alatt .. GG blizz. sajnalom hogy megvettem :(((( az alapot is nemhogy ezt varnam ...
30.
30.
rico88
#28: "Hát a Korhalos dolog nem olyan fontos.. építhettek azok a sivatagba szép nagy felhőkarcolókat lásd:LasVegas"

Azzal nem lenne gond, hogy felhúztak pár várost. Viszont ezek itt beépítették az egész bolygót röpke 4(?) év alatt, ami szerintem egy kicsit rövid idő ehhez, főleg úgy, hogy találtak elég lakost is hozzá, hogy ne legyenek tök üresek az utcák. De végül is mindegy. Ez is inkább designbeli változás, csak nekem nagyon nem jött be.

A többivel kapcsolatban lehet igazad van, majd meglátjuk mi lesz, mindenesetre nekem eddig nem nyerte el a tetszésemet, remélem ez majd változni fog később.
29.
29.
Stranger666
#26: változatosság szempontjából?.....
28.
28.
Stranger666
#27: Hát a Korhalos dolog nem olyan fontos.. építhettek azok a sivatagba szép nagy felhőkarcolókat lásd:LasVegas

Tassadarról igazából még tartogat valami meglepetést a blizz sztem, de legacy-ig nem hiszem h kiderül, jegeljük..

Nekem az Overmindból amit kihoztak igenis tetszik. Gondolj bele amikor mondja az egyben asszem Zassznak, hogy "hagyd őt, neki a szabad akarat hagyatott meg" ezt tök jól beleültették a további cselekménybe. Az Overmind el akarja pusztítani a protosst, de igazából nem derül ki miért.. így ez is kap egy kis értelmet És igen Kerrigan egy mocsok volt a Bwben, dehát zerg... amíg ő irányítja a zergeket addig szabadok, ez van. Én azt mondom nézzük meg hova viszi az elkövetkező két kiegészítő a storyt és miután képünk van az egészről, lehet megvitatni a dolgokat.
27.
27.
rico88
#25: - Korhal most már városbolygó: Nem lett volna semmi gond, hogy a Korhalon játszódó pályák designja, most már egy modern metropolis óriási felhőkarcolókkal és zöldellő parkokkal. Hiszen amikor a bolygón jártunk városban harcoltunk, és a Domínium központjához illik ez a városkép. Viszont az űrből nézve maga a bolygó már úgy nézett mint Coruscant, nem pedig úgy mint egy szétbombázott sivatagos pusztaság, aminek lennie kéne.

- Tassadar nem halt meg: Tassadarnak az első részben nagyon epic halála volt, ő lett a protossok hőse, aki az életét feláldozva győzte le az Overmindot. Ez a felemelkedett lényként él tovább dolog nagyon nem illik a képbe. Az írók szerint azért csinálták így, hogy a játékos kételkedés nélkül elhiggye a próféciát Kerrigenről. Hát, szerintem értelmesebben is meg lehetett volna ezt oldani.

- Az Overmind mint bábu: Őt is úgy ismertük meg, mint aki mindenek felett áll, ő irányít mindent. Ezt a képet is hazavágja, hogy valójában az Overmindot közvetve végig a Dark Voice irányította. Miért nem lehetett volna úgy, hogy a DV csak kihasználja a tetteit, hogy az Overmind cselekedeteinek a következményeire épít. Oké, hogy ezzel valószínűleg azt akarták, hogy lássuk a DV mekkora faszagyerek, de ez így telibeb*szta az eddigi lore-t, és a mindent bekebelező zerg rajból, a világok pusztítóiból, minden élőlény legszörnyűbb rémálmaiból is csak szimpla játékszert csinált.

- Kerrigan a megváltó, és visszaalakították emberré: Kerrigan maga volt a megtestesült gonosz, aki könyörtelenül átgázol mindenkin, hogy elérhesse a célját: uralja a világot. A Brood War végére már szinte mi is gyűlöltük. Ez maradhatott volna így. Bár erről még nem akarok végső ítéletet mondani, mert kíváncsi vagyok mit fognak kihozni az új karakteréből, és hogy mindez hogyan fog illeszkedni az eddigi eseményekhez, még akár jól is kihozhatják. De mikor játék közben kiderültek ezek a dolgok az hatalmas csalódás volt.
26.
26.
balint23h
#24: Azért a starcraft 1 vagy a warcraft 3 kampánya messze jobb volt. Főként történet de tartalmasság vagy változatosság szempontjából is.
25.
25.
Stranger666
#24: a lore-os rész kifejthetnéd, eléggé vágom lehet meggyőznénk egymást a hibáiról vagy a faszaságáról:D
24.
24.
rico88
Szerintem mind a kampány, mind a multi nagyon jó volt. A kampányban az tetszett, hogy sikerült változatosra csinálni, mindig volt valamilyen speciális körülmény vagy feladat, ami érdekesebbé tette az egészet, nem csak annyiból állt mint az első rész legtöbb pályája, hogy irts ki mindenkit. Bár őszintén szólva legalább egy ilyen küldetés azért hiányzott. Nekem igazából két dologgal volt problémám. Egyfelől a design sok helyen nem volt Starcraft-os, másfelől a történet rosszul lett megírva és a lore-ban is elég lehangoló változtatások történtek.
23.
23.
Lorthirash
#22: nekem nagyon tetszett a kampány főleg hogy készült hozzá magyarosítás így értettem is kajak jó volt sztem
22.
22.
princeps27
#20: kampány annyira nem jó sztem, de a multi az tényleg állat
21.
21.
Lorthirash
#20: Nincs RTS ami felvehetné harcot jelenleg a StarCraft II
20.
20.
Lorthirash
#19: tuti vétel ez is nekem megvan az alap StarCraft II is és nagyon komoly game a kampány és a multi áhh az leírhatatlanul jó :)))
19.
19.
headhunter86
#18: Szerintem teljes árú játék lesz. Mivel stand alone lesz. Kapunk egy teljesen új rendszert, egy új kampányt, és egy új multit is. Ez nem lesz kieg árban, legalább is szerintem tuti nem. Legalább ugyanakkora tartalommal fog bírni mint a WOL.
18.
18.
KENKILL
#12: Na igen, arra én is kíváncsi vagyok mennyibe fog ez fájni. A Diablo 3-at is rohadt drágán dobták ki, és az előző WoL sem volt egy olcsó darab... Mondjuk ameddig ilyen minőséget szállít a Blizz, azt mondom h az ő játékaikért speciel meg is éri. Azért örülnék ha tényleg csak kieg. ára lenne a dolognak, az olyan 8k szokott lenni.
17.
17.
headhunter86
#16: 1 év múlva nem is nagyon lesz már szükség tapaszra hozzá. Szerintem már most is teljesen jó. Sőt igazából nekem mindig is jó volt :) Annyira magas szinten nem játszom. Pedig még most is játszok vele, heti 1-2x.
16.
16.
princeps27
#15: miért ne jönnének még vagy 1 év mire meg fog jelenni a HoTS, majd azután lesz kevesebb tapasz hozzá
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...