A Grand Theft Auto V új szintre emeli az évtizedes hagyományokat, a Rockstar North nem bánik szűkmarkúan a masszív ígéretekkel. A három főhős kalandja eddig soha nem látott mélységeket rejt, Los Santos földje pedig olyan szinten kidolgozott, amiért boldogan eltöltünk ott heteket, hónapokat, netán éveket is. Hangerőt feltekerni, teljes képernyőre kitenni:
Ha még magatoknál vagytok, nem árt megemlékezni a stúdió fejesének, Leslie Benziesnek nyilatkozatáról, amit az IGN magazinnak adott. A szakember nem kevesebbet állított, minthogy "a GTA V multiplayere újradefiniálja a nyitott világú játékokról alkotott elképzelésünket". Az ugrás hasonló lesz ahhoz, amit a GTA III csinált a single sandbox játékokkal - ha nem a Rockstar North-ról lenne szó, talán el sem hinnénk. Hamarosan több információt osztanak meg velünk a többjátékos móddal kapcsolatban.
A stúdió alapítója, Dan Houser leült egy kicsit csevegni a japán Famitsu magazinnal, és megjegyezte, a játék "mélyebb és bonyolultabb lesz, mint korábban bármi". Ráadásul tréfásan ránk kacsintott, arra célozva, hogy a legjobb játékok az aktuális konzol életciklusának végén jelennek meg, s nincs ez másképpen a GTA V esetében sem. Az eredeti San Andreas is bebüntette a játékvilágot a PS2-es korszak végén, bízzunk benne, hogy a közelgő cím is képes lesz hasonlóra!
A Grand Theft Auto V 2013 tavaszán jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra.
Reméljük, hogy a GTA5 a san andreas és a gta4 kiforrottabb, továbbfejlesztett változata lesz.
Szerintem ők a tizenéves kategóriát képezik, mert mi régi motorosok, akik fekete háttéren fehér „izék“ játékokon nőttünk fel leszarjuk a grafikát, csak a játék legyen jó. Én pl. máig pc-n a San Andreast nyomom, mert szerintem az lett az egyik legjobb GTA. Hiába ezerszer szebb IV rész, ha számomra baromi unalmas lett…
Tökéletes gép nincsen, se konzol, se PC, örüljél hogy játszani tudsz és örülj ha más is tud. Ha meg játék helyett platformháborút szítasz, akkor baszd meg a tudományod...
Ennek még betiltás is lehet a vége :D
Az L.A. Noire jó példa, hiszen sosem kellett még ebben a cégben csalódnunk... Addig a pillanatig... Sajnos a kiváló hangulat már nem tudta elvinni a hátán, ami az első balfogás volt a R* GTA-szerű sandboxainak történetében---
Attól is lehet tartani, hogy vajon lesz-e kellő idő elmélyíteni ennyi karaktert, vajon 4 év alatt össze sikerült -e hozni a GTA 4 ötszörösét, 3 karakterrel megszorozva?
Sajnos ha a józan észhez fordulok tanácsul, akkor csakis a BioWare Dragon Age 1 DLC+Mass Effect 2 DLC+Dragon Age 2+The Old Republiv+Mass Effect 3-as túlvállalása jut eszembe, mikor is a legendás fejlesztők ennyi mindennek foglalatoskodtak párhuzamosan, és hát annak is mi lett a vége a felsorolás utolsó játékának végére nézve...
Ami azért megnyugtató, hogy kellően maró és gúnyos a játék stílusa, ez már most is érződik, kíváncsi leszek rá meddig mer elmenni a Rockstar. Játéknak a Manhuntok is szarok voltak, de hogy nagy botrányt kavartak, azt bizony senki sem vitathatja...
Konzol vs PC. Uncsi. Marhára. Nincs olyan, hogy jobb, mert mindenkinek más a jó. Én PS-re fogom beszerezni ezt esélyes. A 4-el játszottam PCn és konzolon és konzolon jobban bejött még úgy is hogy nem volt fullhd amit 2 méterről ugyse láttam... :) Kontroller a kézbe levágódni a kanapéra és mehet.. :) Persze akinek a graf a lényeg és kell az egér meg a bill nyújtotta pontosság, a moddolhatóság stb. azt is megértem :) Nem tudom miért kell egymásnak esni ezen a marhaságon állandóan :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.