Gears of War: Judgment - két kampánnyal jön

  • Írta: fojesz
  • 2013. március 4.
  • Hír
Az Epic Games elárulta, hogy a Gears of War-trilógia előzményeit elmesélő kampány mellett egy másodikat is megnyithatnak a Judgment-játékosok, ami a Gears of War 3 történetével párhuzamosan játszódik.

Az Epic Games pályatervezője, Jim Brown az OXM-nek árulta el, hogy egy "második egyjátékos kampány" is megnyitható a Gears of War: Judgmentben. Az Aftermath eléréséhez a Judgment alapkampányában csillagokat kell gyűjteni - ezeket a pályák végén osztja ki a játék afféle értékelésként.


Brown nem akarta elárulni, hogy milyen hosszú lesz a játék ezen része, és azt sem, hogy mit tartalmaz majd, az biztos egyelőre, hogy a Gears of War 3 idején játszódik. Talán ti is észrevettétek, hogy míg a legutóbbi játékban Marcus világot ment, Baird és Cole a történet egy pontján eltűnik, és csak később tér vissza - itt derül majd ki, hogy mi jót csináltak. Brown szerint az volt a céljuk a második kampánnyal, hogy keretbe helyezzék a játék történetét, így nem csak az előzményeket ismerhetjük meg belőle, de az eredeti trilógiához is szoros kapcsolat köti majd.

A Gears of War: Judgment március 22-én jelenik meg Európában; most néhány régi-új screenshotot is megtekinthettek a galériánkban, brutális felbontás mellett.

25.
25.
trion96
#24: Na ilyenkor örülök h nem xboxot vettem. Hanem pst :D
24.
24.
AIlspah
Igen. Ez egy rossz játék, másolat. egy semmi! De majd rájön az aki kidob 12.000ft-ot az ablakon.. nekem még egy 250 FT-os dvd-t sem kellett volna erre a játékra pazarolnom olyan minősíthetetlen f# s!
23.
23.
NinjaNorb
#20: Nem "rossz" csak az előző 3 szintjét nem hozza és nem valami hosszú az aftermath meg nem kampány csak 1 fejezet hardcore nehézségen 30 perc tulajdonképpen az egész játék olyan érzetet kelt mintha 1 nagy dlc lenne sztem 10et nem ér meg én azt tudnám mondani hogy majd ha lement az ára akkor megér 1 vételt
21.
21.
NinjaNorb
#19: Sniperrel a játék nagyon díjazza a fejeseket haverommal hardcoreba tulajdonképpen amikor valamilyen challange nem szabta meg milyen fegyvert használjunk jóformán csak sniperrel vittük maxra tolod az analog érzékenységet 1 boltok pisztolyal vagy sinperrel szétdarálsz mindent tulajdonképenxD
20.
20.
adam6751
#7: 9900-ért lehet előrendelni DLC-kel meg steelbookkal. És ez tényleg nem nagy pénz.
Viszont sajnos nem tudom beszerezni mert félre kell tennem a Watch Dogsra, AC4: Black Flag-re és talán a GTAV-re,viszont az olvasottak alapján nem kell szomorkodnom. Tényleg annyira "rossz"?
19.
19.
#17: Na igen, csakhogy sok challenge eleve meghatározza a használható fegyver típusát, és hát 20-30 szörny ellen nem olyan poén közelharcban csak sniperrel küzdeni... (Fura megkötés...)
17.
17.
NinjaNorb
a játék legnagyobb baja az hogy teljesen kiveszett a taktika belőle max annyiban nyilvánul meg hogy védekezéskor hova teszed le az ágyúkat és hardcore vagy insane nehézségen nem az van hogy más taktikával harcol az ember mert szimplán annyiból áll hogy a gép a képedbe tol 20 ellenfelet és teljes a káosz 1 darabig mondjuk shotgunokkal ez is szorakoztato de a játék tetemes részére ez nagyon jellemző és kevés rész van ahol van mondjuk távolság a horda meg köztünk
16.
16.
#13: Nekem ezzel az egésszel az a bajom, hogy valamiféle WOW-os raidre emlékeztet. Nem tudom miért, de tényleg ez a helyzet: iszonyatosan sokan a képernyőn, már-már átláthatatlan káosz, csakhogy itt valós időben kell reagálni, nem csak animációkat elindítva nyomkodni a hotkeyeket, hanem ténylegesen célozni, lőni, EZ EGY AKCIÓJÁTÉK! Amikor a hátam mögött 2-3 serapede százlábú gyilkolja a csapatot, előttem meg 3 mauler állja el az utat a kijáratig, a tetves fegyver beragad mert csökkentették a reload hibatoleranciáját (iszonyú pici a csík még a 110 centis tévén is!) - és közben mint írtam kifutunk az időből... Elképesztően frusztráló. Tényleg, annyira felk*rja az embert, hogy egyszerűen nincs is kedve játszani mással egy ideig, csak nekiesni ennek, hogy csak azért is megcsinálom! Én végigszenvedtem a kampányt, nem mondom hogy nem volt 1-2 baromi jó ötlet (pl. a sniper kihívás a háztetőn, vagy mikor csak robbanóíjat vagy Boltok pistol-t használhattunk, fűrészeltcsövűt stb.) - de inkább tűnt teljesen randomnak, mintha egy láthatatlan moderátor teljesen agyatlanul spawnolná a nyakamba az ellent, miközben rajtam röhög.
15.
15.
#14: Jaja, pont ezt akartam írni! Mikor én kipróbáltam annyira elvette a mellettem ülők kedvét hogy senki nem akart csatlakozni xD
14.
14.
Scoo
#11: Látom a gondot: egyedül játszol. Ehhez nem elég az AI! Ide bizony még három másik haver kell. Anélkül borzasztó lehet.
Szerintem ezért vagyunk két külön véleményen.
13.
13.
Scoo
#10: Szerintem az hogy nem mindig ugyanazok az ellenfelek jönnek az nem hogy negatívum, hanem épp ellenkezőleg!
Igen, ez minden idők egyik legnehezebb gow kampánya, de pont ez a jó benne. A kihívás. Amikor már tizedjére mentek neki a haverokkal az adott szakasznak és próbáljátok egymást fedezni, más utat találni stb. Persze, idegesítő néha, de ha sikerül akkor elégedetten csapkodjátok egymás hátát virtuálisan. Kőkemény az elejétől a végig. Nulla lőszerrel kell megcsinálni az adott szakasz, két perced van a következő pályán, nem használhatsz csak snipert, meg kell védened bizonyos pontokat, stb stb. Szerintem elégé érdekessé tették magát a játékmenetet. Nem az van hogy mindenhol lehúzódsz egy barikád mögé és lancerrel ölöd az ellent megölöd és a következő szakaszon újból ugyanez. A csillagozás viszont tényleg nagy baromság és megtöri a játékot.
12.
12.
Én a fejlesztők helyében a hasznomra fordítanám azt hogy kiszivárgott a játék: elolvasnám a játékosok ellenvetéseit, és a hátralévő időben kijavítanám amit még lehet. Sajnos a legtöbb dolgot már nem lehet, mert alapból rossz ötletre épült...
11.
11.
#10: Ja, meghalni pedig sűrűn fogunk, mert ez nem igazán skill kérdés: egész egyszerűen szinte sehol egy rohadt fedezék, ami azért is gáz, mert valljuk be: az idegrángások közepette rohangáló katonák látványa a Gears-ben elég komikus, hiszen ez a harcrendszer nem nyílt akcióra lett kitalálva, és a találatokat keményen bünteti a game. Itt fedezékből kellene küzdeni, anélkül mindenki folyton csak földre kerül, meg az egész idiótán is néz ki. Nem tudom ezt hogy gondolták... Az AI egyébként rettenetesen buta, többször csak nézett ahogy elvéreztem mellette, máskor próbált feléleszteni de "átnyúlt" rajtam :S Néztük is mi a fene történik! Ott haltam meg mellette!

Amikor pedig van is fedezék, általában egy rohadt szűk folyosón kell küzdeni ahol végtelen hullámokban jönnek ránk a bunyós wretcherek, mögöttük vagy 4 grinderrel, 2 boomerrel meg olykor 3 ragerrel a teljesség kedvéért. Pillanatokon belül elözönlik a folyosókat, mozdulni sem lehet... Elképesztő animációs bugokat láttam emiatt.

Ha sikerül is kiirtani az ellent, még mindig nincs vége: jönnek a tickerek akiknek mintha ez alkalommal több lövés kellene mint korábban, minden irányból jönnek és megállíthatatlanok. Ha egyet ki is lősz a többi csak elröpül, felpattan, csatlakozik az erősítéshez és rohan ismét feléd! Ha ezeket a hullámokat még túl is élnéd szinte mindig kapsz végül a képedbe 3 corpsert és vagy 4 ridert... És ez csak egyetlen 5-10 perces kis szekció leírása volt! (Néhány pálya azért némileg részletesebb, attól függ hogy van -e rá írva time challenge gondolom!)

Néha komolyan úgy érzi az ember a pályák végén mintha jó alaposan összeverték volna, ideges, a tenyere izzad és fáj az eszeveszett nyomkorászástól (többnyire "láncfűrész-tus" és végtelen reload a felelősek ezért) , és csalódott hogy már megint nem történt a hordamódon kívül semmi a képernyőn!
10.
10.
A második kampány extra 1 órája meg is érné az árát, egy GOW3 kiegként! Sajnos a játék kampánya nem éri meg a vesződséget ezért a rövidke szórakozásért... Mert az valami egyedülállóan rossz. Képzeljetek el egy hordamódot amiben csillagos minősítéseket kell gyűjtenetek az 5 perces pályarész végéig, mikor is kizökkent a tempóból és a történetből a játék egy értékelő képernyővel. Így sajnos sem történetet mesélni nem lehet, sem pergős akciójátékba bevonni a játékosokat.

Hihetetlen túlerő jellemzi az ellenfeleket, erejüket hardcore-on kb. a GOW3 hordamódjának 40-es szintje környékére lehetne belőni, és csak jönnek és jönnek! A plusz kihívások néha kellemes adalékokkal szolgálnak, olykor időre kell dolgozni, máskor elképesztő effekteket pakolnak nekünk a képernyőre nehezítés gyanánt, kicsit prezentálva a 7 éves hardware rejtett erőforrásait... (Pl. a porfelhőben küzdeni egy dohos pincében: awesome!)

Sajnos a játékban van egy rendszer melynek folytán minden halál után új leosztásban kapjuk az ellent a képünkbe, ennek folytán hiába vagyunk éppen challengeben időre, előzőleg még esélyt is láttunk a kihívás teljesítésére, de mivel respawn után a random rendszer 5 maulerre cserélte az 5 grindert, így az esélyeink az időben történő kijutásra leredukálódtak 0-ra! Nekem inkább lustaságnak tűnt ez a rendszer, mintha nem lett volna kedve a fejlesztőknek alaposan átgondolt scripteket írni, hanem mindent a véletlenre bíztak, csakhogy a challengeket egy bizonyos szituációra megfeleltetve szokták tálalni, nem pedig teljesen random mód, elvárva hogy akár reavereket öljünk miközben kifutunk az időből! (Igen, azokat a világokharca óriásbolhákat!)

Szóval a játék kampánya nem jó mint akciójáték, és nem jó mint történet, hiszen a valódi előzmények csak az utolsó fejezetben kezdődnek el, mikor is már a tárgyalás jelenében zajlik a cselekmény, egészen addig a múlton merengenek hőseink, melyből semmi az ég egy adta világon nem derül ki, a teljes cselekményt egy 2 perces introban össze lehetett volna foglalni, és akkor az egész játék olyan nagyszerű lett volna mint az utolsó kampány... Egy biztos: a People Can Fly a jövőben tartsa csak távol magát a Gears-től szerintem, a csillagozós-pontozós baromságával együtt!
9.
9.
rezy
A Judgement része agyatlan hent semi más, kis változatosság elfért volna benne azért... Aftermath része sokkal jobb lett, már örültem hogy megvan mentve a játék ezáltal, viszont ez csak ilyen ráadásféleség, nagyon rövid, grafika talán még jobb mint eddig, de unalomba fullad sajnos a játék! :S Minden valamire való ötlet az Aftermath ban van, de még így is csalódás a game!
8.
8.
Scoo
Azt hittem, hogy a plusz küldetés nem hír. Elvégre már ezer éve kint van a játék a warezosoknak, így nagy meglepetések nem nagyon lesznek már, max azoknak akik direkt kerülik az ilyen híreket.
Én szerintem meg fogom venni, mivel haverok azt mondják a kampány sztorija lehet nem érdekes, viszont a választható nehezítésekkel (amik szintén csillagot adnak), co-opban nagyon jó és nem csak sima hent, hanem csapatmunka is kell hozzá, valamint jóval nehezebb, mint a régebbi részek, valamint válatozatos is. Kb úgy kell elképzelni, hogy kis szakaszokra osztották a játékot és mindegyik szakasz más és más játékot hoz. De mondom, ehhez a nehezítéseket el kell fogadni!
Az Overrun pedig tényleg igazi csapatmeló mindkét oldalról.
Egyébként szerintem baromi szép (a videók alapján mindenképp és nem hiszem, hogy egyébként játszva csúnyább lenne)
Ami viszont felháborító az a kevés pálya és játékmód. Itt látszik, hogy a DLC-kre mentek rá.
7.
7.
dzsiádzsó
#6: Kedves Allspah!
Mindenképp másolat amid van, mert még nem jelent meg! :D...
Viccelődés félre téve, kicsit árnyaltabban, de osztom véleményed. Nem hinném, hogy PCF emberi tudtak volna olyan jó munkát végezni, mintha csak az EPIC végezte volna a munkálatokat. Másrészt ez nyilván egy köztes megoldás, stratégiai, és a kinectes GoW lefújása után muszáj volt betölteni az űrt! Az EPIC gőzerővel dolgozik a nextgen GoW-on, ezért egy ilyen kis DLC-vel felérő vackot fejlesztettek ki egy másik csapattal, hogy betöltse a lefújt GoW címek után maradt űrt! Teljes értékű játéknak túlzás nevezni, pofátlan is elkérni érte 12e Ft-ot, de nyugaton ez nem nagy pénz, főleg GoW fanoknak.
6.
6.
AIlspah
Csak mondom akkor.hogy én Gow rajongó voltam... Ez a rész egy nagy 0. A 3 színvonalát meg sem üti. A történet is 0 ja és a multi is egy 0. SZal javaslom mindenkinek,hogy jól gondolja meg, mert ez egy sz# r utánzat ! Egy másolat!
5.
5.
Drazhar
Igen, ezt kb azóta tudjuk, amióta kiszivárgott a netre a játék :)
4.
4.
fojesz
3.
3.
Klaymen
#2: Mégis mire számítottál? Lehet hogy csak pénzgyár, meg valakinek csalódás, de a Gears az Gears, és aki Gears gamer az Gears gamer is marad... Akik szeretik ezt a sorozatot, azokat nem tántorítja el egy új fejlesztőcég, vagy esetleg a DBNO kihagyása a multiból... a változás igenis jó!
2.
2.
dzsiádzsó
Néhány félreértés!
1. Nem kell minden, csupán 40 csillag az Afterhez.
2. Csillagokat egy egy küldetést osztályoznak mennyire voltál jó, és akár kivégzés, és headshpt nélkül is lehet maximális azaz 3 csillagosra csinálni egy részt!

Játékot kipróbáltam, és ez lesz az első GoW amit nem veszek meg! Lehet bétás cucc volt nálam, mert grafikailag visszalépés a 2-3-hoz képest, de mindegy is, mert a gond a rém unalmas egysíkú kampány, az after meg kb egy kimaradt ACT a GoW3-ból, szóval kár lenne "lekampányozni" azt a részt max 30 perc!
1.
1.
DON GONDOCS
Végre! mondjuk az ellenfelek kampányának jobban örültem volna de így is jó
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...