Az Evolution Studios fejese, Paul Rustchynsky készséggel osztott meg pár fontos részletet a PlayStation 4 nyitócíméről. Az első és legfontosabb, hogy nem csak arra kell törekednünk, hogy elsőként érjük célba, a ranglistán való előrehaladásunkhoz a kihívások teljesítése is nagyban hozzájárul.
A DriveClub eventjeit Face-offnak hívják, ahol a tökéletes kanyarbevétel, a driftelés és a végsebesség elérése a legfontosabb. Nem kell a legjobb időre törekednünk, ha szépen és okosan vezetünk, akkor is szép helyezéseket érhetünk el.
A fejlesztők tudják, hogy milyen élvezetes a versenyzés pl. Silverstone-ban, ám ők mégis valami mást szerettek volna viszontlátni a játékban. A WRC-s örökségnek hála szép hosszú szakaszokat nyomhatunk le a hegyi szerpentineken, lesznek sima körversenyek és A-pontból B-pontba vezető szakaszok is.
Nem leszünk teljesen a városi aszfalt közé szorítva, megfordulunk a skót felföldön, de más vidéki terepeken is. Lehet, hogy elsőre kicsit árkádosnak tűnik a DriveClub, de később érezni fogjuk, hogy valódi kapcsolatban vagyunk az úttal. A különböző terepek közti különbségek is nyilvánvalóak lesznek.
A produktum alatt fejlett gumiabroncs- és felfüggesztésszimuláció dolgozik, de ahelyett, hogy a játékosokat különféle adatokkal untatnák, az Evolution csak azt akarja, hogy jól érezzük magunkat versenyzés közben.
A készítők minden egyes autómodellen hat hónapot dolgoztak egyenként egymillió poligonból épülnek fel, s a DualShock 4 Share-gombjával a feszes pillanatokat pár pillanat alatt megoszthatjuk másokkal. Remekül sikerült a legutóbbi driftelés? Egy idő után már reflexszerűen tenyerelünk majd a megosztás-gombra.
Ha csak az utolsó pl 30 mp-t lehet feltölteni akkor az nem fog sokat érni...
Mind1, ennek ellenére jól hangzik. Ingyé jó lesz:)
Ha meg megtetszik más nem megveszem az updatet hozzá.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.