Tetszik vagy sem, a Dragon Age: Inquisition harcrendszere más lesz, az agyatlan gombcsapkodás helyett a taktika, illetve az időzítés kapja a főszerepet - erről szól a játék új fejlesztői naplója is.
Korábban már írtunk nektek egy hosszabb cikket a Dragon Age új fejezetéről, és ebben előkerült a harcrendszer is, ami taktikusabb lesz (mind egyéni, mind party-szinten), nagyobb megfontoltságot követel meg, a megfigyelés és a megfelelő reakció kapja a nagyobb hangsúlyt, nem pedig a gombcsapkodás.
A Game Informer szokásos coverage-ének részeként egy új fejlesztői videónapló érkezett, ez is a harccal foglalkozik:
A Dragon Age: Inquisition PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra jelenik meg jövőre. Köszi, pageup91!
Az Inquisition-nel kapcsolatban csak annyi, hogy tegyenek bele még több vérmágiát és én már boldog leszek. :D
A kettőt is végigjátszottam, annyira nem utálom mint sok ember, de az semmi nyomot nem hagyott bennem.
Az első része eszméletlenül magával ragadó. Meg is jött a kedvem újra végigjátszani. Ajánlom én is! :)
Kívàncsi leszek mi lesz ebbôl... Rem lesz demò mert nem akarok befürödni vele ùgy mint a 2 essel...
#7: Mindenképpen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.