Dragon Age: Inquisition - ilyen lesz az erődünk

  • Írta: zoenn
  • 2014. szeptember 6.
  • Hír
Link másolása
Az új Dragon Age-ben nem kell a rideg vadonban álomra hajtani a fejünket, minden játékosnak lesz egy saját erődje, a Skyhold, amit kedve szerint felújíthat és berendezhet. Lássuk, hogyan működik a dolog!

Már viszonylag a játék elején szert teszünk egy omladozó várra, amit aztán felújíthatunk és otthonossá tehetünk. Ahogy haladunk előre a történetben, új termeket és szárnyakat nyithatunk meg. A BioWare szerint a Skyhold meglehetősen különbözik a Dragon Age: Awakeningsben látott Vigil’s Keeptől, hiszen itt mi dönthetjük el, hogyan nézzen ki az építmény.

A termeket különböző módokon rendezhetjük be, az alábbi képeken egy pár lehetséges variációt csodálhatunk meg. Egy mágus és egy lovag lakosztálya természetesen különbözni fog, a dekoratív döntéseink nem befolyásolják a statisztikát, szóval nyugodtan variálhatunk kedvünkre.


A Skyholdban nyomon követhetjük a térség életét, jelentéseket kapunk a hírszerzőktől, befolyásunk és hatalmunk fokozatosan növekedni fog, így új bónuszok és lehetőségek nyílnak meg. A döntéseink foganatosítását ügynökeinkre bízhatjuk, a rendszer hasonlóan működik az Assassin’s Creed: Brotherhoodban látottakhoz.

Előfordulhat, hogy nekünk kell ítéletet hoznunk inkvizítorként, hiszen tróntermünket többen felkeresik majd tanácsért és döntésért, de kikérhetjük a parti tagjainak véleményét is.


A Dragon Age: Inquisition novemberben jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.

11.
11.
zsusensei
#10: Az igen hasznos képesség :D
10.
10.
névtelenség
#9: Csak ha feldühíted...

...de amúgy bármikor kihoz egy égő toronyból, amit elleptek a darkspawnok.
9.
9.
zsusensei
#8: Tudom nem ismerlek de a stílusod már vágom. Én alapjáraton optimista vagyok (alistair nőben) ha úgy vesszük.. de azért csak nem kezdjükel szekálni egymást .. :D
mellesleg..akkor a te anyád is egy sárkány? :O

Awakening társai nekem is bejöttek kár , hogy Anders annyire megváltozott és megkeseredett.Jó-jó értem story szempontjábol meg úgy egyébként ám blokk miből lett a cserebogár és miért..de akkor is kár érte.. :/
8.
8.
névtelenség
#7: Ha tippelnem kellene akkor ezért:
NWN2 - tökéletes rpg rendszer, sok klisé (a MotB-ig)
DAO - átemelték a tökéletes rpg rendszert és ledobták a klisét

Viszont, hogy miért nem bihattad az Awakening-et azt nem tudom. Nekem az ottani team 100x jobban adta!

6: Persze. :) Valójában nagyon örülök, hogy nem dlc-ként adnak egy ilyen funkciót. Csak a szokásos sértett segghülye kisgyerek hozzáállásom tükröződik a hsz-en.
Morrigan vagyok férfiben. :P
7.
7.
drat576
#5: A NWN2-t nagyon szeretem, a DAO-t meg imádom, de nem tudom igazán megmagyarázni, hogy mitől, de az Awakening nem okozott akkora örömöt.
6.
6.
zsusensei
#5: Ebbe igazad van de akkoris feldobta annó az awakening játékmenetét. DA:I be se hinném h pont ezen buknának . :D
5.
5.
névtelenség
#4: Irányításról azért nem igazán beszélnék...
A falak fejlesztését és a védők páncélzatát gyakorlatilag csak az hagyta ki, aki szándékosan elakarta veszíteni a várat. A kapcsolatos eventek számát pedig egy kezemen meg tudom számolni...

Mondjuk még mindig jobb, mint a Warden's Keep néven kiadott óriási funkciótlan/statikus raktárépület az Origins-ben. De azért nem egy Crossroad Keep az NN2-ből (ami igazi mikrómenedzsmentet igényelt).

4.
4.
zsusensei
Assassin’s Creed: Brotherhood rendszere nekem nagyon bejött, örülök hogy ehhez hasonló dolgot beraknak a játékba. Dragon age awakening-be is tetszett az erőd és annak irányítása. :)
3.
3.
SwordFish
Még vacillálok, hogy meg-e vegyem.
2.
2.
AmreyP
Nagyon igéretesnek tünik,de remélem sikerul is megvalositani,mert szep igeretek ezek,de online lenne ertelme ennek nem warezba :-)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...