Dragon Age: Inquisition - íme, a karakterkészítő

  • Írta: Arell
  • 2014. szeptember 30.
  • Videó
Link másolása
Félórás bemutató készült a Dragon Age-széria hamarosan érkező folytatásának karakterkészítőjéhez. Ez még nem minden, ugyanis a második videóban még közel húsz perc játékmenet is vár titeket!

A szerepjátékosok mind imádják a karakterépítést, igaz? Nos, most örülhetünk, mert lesz látnivaló bőven; az alábbi demonstrációban ugyanis a Dragon Age: Inquisition avatár faját, nemét, kasztját, fizikai megjelenését, történeti hátterét és végül a játékban tapasztalható nehézséget is kiválasztják a nézők kedvéért.

A kezdőlépések bizony alaposan megváltoztak az idők során, de a lényeg azért még új köntösben is ugyanaz: a több előre elkészített fej alaposan finomhangolható a bőrszíntől a járomcsont magasságán át a sminkig - mellyel a bemutató készítői bizony elkalandoznak egy csöppet.

A hosszas, majdnem félórásra vágott videó után íme, még egy nagyobb darab a címből, ezúttal közvetlenül a játékmenetből. A taktikai nézetet és a harcot is bemutató anyag Valammar területét tárja a szemünk elé:

A sorozat lezárását jelentő harmadik Dragon Age-rész megjelenéséig már csak november 21-ig kell várnunk, amennyiben PC-, Xbox 360-, Xbox One-, PlayStation 3- vagy PlayStation 4-tulajdonosok vagyunk.

16.
16.
névtelenség
15.
15.
Ehrmahgehrden
#2: Most mégis mit kell ezt fikázni ?
Itt is ugyanúgy vannak kasztok mint a Dragon Age I-ben, csak itt előre ki kell választani, hogy mi akarsz majd lenni, és nem a játék közben kell majd eldöntened... húha.
14.
14.
zsusensei
#9: Engem sem tudott eltántorítani. Sőt meglehetősen szép és sokoldalú a karakter készítés.
A talent build stb nyilván korlátoltabb mint mondjuk egy BG esetén de azért egyáltalán nem annyira vészes a helyzet azért így is sok játékot kenterbefog verni nálam, remélem.
Szóval bizakodok :D
11.
11.
Banszien
Mi lenne, ha a szitkozódás előtt mondjuk meg is hallgatnátok, hogy mit mondanak a videóban?

"Most meg válasszak íjjász vagy dw között???"
Kb a legelején mondják, hogy ez a kezdő talenteket állítja csak be. Nem értem miért fontos hogy te magad állíthasd be a skill pontokat az elején ahhoz hogy archer legyél, ha ezt ki is választhatod... nyilván úgy állították be ahogy az egy archernek a legjobb. Azért ez nem a világ vége, hogy a legelején sémákból kell kiválasztani.
Mivel utána, ahogy mondják is teljesen testre szabható, ha meggondolod magad és a dw-s kezdés után te mégis archer akarsz lenni, akkor megteheted a játék közben.

Szóval nem értem miért olyan rossz ez a megoldás, szerintem teljesen jó.
10.
10.
drat576
A videóból csak a karakterkreálást érintő fontosabb dolgokba tekertem, más véleménye meg zagyválása nem érdekel, majd leseggelek a játék elé és eldöntöm magam. Innentől kezdve legközelebb a launch trailer érdekel, más nem.
9.
9.
drat576
Engem ez sem tudott eltántorítani, számomra még mindig az év legjobban várt játéka.
8.
8.
Hab
A probléma ott van, hogy azt hazudták hogy szabadságot kap a játékos, és hogy a példa Skyrim. Aztán kiderült hogy nem lehet dual-wield harcos, és hogy a rugó nem használhat kardokat. Most meg válasszak íjjász vagy dw között???? Röhej! Hol van a fegyverváltási opció.
7.
7.
gildesh
Az a gond, hogy a szabadabb generálást engedő rendszerek is ugyanúgy csak bizonyos buildeket tettek életképessé, főleg, mivel az old-school rpg-k D&D alapokra épültek, szóval ott is hiába osztogattad a pontjaid neked tetszően, ha némely elosztás jóval erősebb volt a másiknál (és ez az asztali D&D-re is igaz). A Bioware-esek csak úgy gondolták, hogyha már úgyis csak konkrét koncepciók tudnak érvényesülni, akkor tegyük rájuk a hangsúlyt, a többit meg le lehet faragni.
3.
3.
eszem
Biztosan remek játék lesz, szép körítéssel érdekes történettel, de nem old-scholl rpg viszonylatban. Akinek az kell annak a mai napig ajánlom a BG, Ice Wind Dale vagy akár a jelenből is a Divinity: Original Sin-t és a közeljövőben megjelenő Pillars of Eternityt :)
2.
2.
névtelenség
#1: Az ME óta lószart sem ér a Bioware fejlődési rendszere. De pl. pont a napokban szembesültem azzal, hogy már az első DA sem engedte a testreszabást. Ha nem az alap elképzelés szerint fejlődtél, akkor 1-2 képesség hátránnyal kellett játszanod.

A társak esetében a helyzet még ennél is rosszabb!
Hétvégén gondoltam a mágus végigjátszásnál Alistair szokásos lovag gimmickje helyett csinálok belőle egy dual-wield harcost. Kapaszkodj! Az első társ akit kézhez kapsz már alapból elbaszott 4 pontot az alap képességeire. Ez nehéz fokozaton igazi tökön rúgás! a játék haladtával pedig a csatlakozó társak egyre jobban uniformizálódnak.

ÉN kezdem elfogadni, hogy a DA lightweight rpg, ami nem olyan rossz. Pláne úgy, hogy egy orgazmussal felérő Wasteland 2 is kinn van. Az a játék egy tenouttaten beast!
1.
1.
Gorrister
Na ez aztán karaktergenerálás. Lehet választani 4 faj közül, ezzel nincs is baj. Aztán ha választottunk egy fajt akkor választhatunk 5 ELŐRE GENERÁLT kaszt közül. Nincsenek az alaptulajdonságok között szabadon elosztható pontok, nem választható meg hogy milyen skilleket szeretnénk, de cserébe 20 percen keresztül állítgathatjuk, hogy észak-dél vagy éppen kelet-nyugat irányba dőljön a fülünk.
Hát ha ez kell a népnek ám legyen. Még szerencse, hogy van Wasteland 2, meg Divinity Original Sin, és nem sokára jön a Pillars of Eternity is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...