Mortal Kombat X - traileren Quan Chi

Link másolása
Régen nézhettünk már videót az új Mortal Kombat játékból, azonban most egy újabb karakter kapott saját trailert. A kattintás után közel három perc vér és erőszak vár rátok Quan Chivel a főszerepben.

Újabb játékmenettel tarkított karaktertrailer látott napvilágot az új Mortal Kombatból. Utoljára valamikor augusztusban kaptunk hasonló videót Kanóról, így ideje volt már egy kis mészárlásnak. Ezúttal a gonosz mágusról, Quan Chiről tekinthettek meg egy közel háromperces gameplayt.

A Mortal Kombat X április 17-én érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.

33.
33.
ati herceg
minden idők legjobb verekedős játéka a mortal kombat.csak remélni tudom,hogy majd a 9 rész kikerül ps4 re is.
32.
32.
DarkAssists
Quan chi epic caracter igazi evil boss .. pc gépigényre kívànchi lennék:)
31.
31.
Heisenberg
#30: Javaslom látogass meg egy Arcade termet és pattints bele egy kis aprót az összes verekedős játékba, amit ott találsz, ha még mindig nem érted miről beszélünk, akkor feladtuk.
29.
29.
Yanez
#27: Ember, te nem is a Mortal Kombat-ról beszélsz, csak még nem tudod!
27.
27.
br1Koo
#26: Nem értetted te sem mit akartam mondani, és még tévedsz is, mert a verekedős game-ek a kedvenc címeim közé tartoznak konzolon. Én csak azt mondom, hogy a téma, amiben a mortal kombat mozog bele van szorítva a standard ütömvágom stílusba, amiből sokkal többet lehetne kihozni. Arról meg nem is beszélek, hogy meccs közben eltöri a gerincét, meg a lábát meg mindent amit ér, és ugyanúgy folytatódik az egész mintha mi sem történt volna. Faszság az egész
26.
26.
Heisenberg
#10: Hallod te olyan sötétségben vagy, hogy az valami fergeteges, pont hogy az MK9-el tért vissza a sorozat a gyökereihez és dobta ki az elbaszott 3D harctér használatot. 3 emeletes dögöt max a Fatalitybe idéz meg, ezek taktikai kombók a portál és hasonlók, én scorpion párti voltam vele voltam jó, nála például a hellfire arra volt jó, hogy kiugrassza az ellenfelet a folyamatos blockból, a speart meg kb csak kombó közben lehetett ellőni, mert ha blokkolták, akkor megszívtad, sőt egy kazal karakternek gyorsabb volt az ellentámadása tehát ha messzire lőtted akkor ő előbb beléd lőtt mondjuk egy bogyót és breakelte is. Ez a játék full skill, voltak olyan emberek, akiket hülyére vertem, még a Top 100 ból is, de pl amikor az EU elsővel rakott öszze egy kört megnyertem, egy kört ő nyert, az utolsó körben 1 hitnyi élete volt és csinált egy 65% os kombót, na akkor jöttem rá, hogy csak szórakozott velem:D A mortal kombatnak világ életébe ez volt a szisztémája, hogy 10 méteren verekednek, de a tekken, soul calibur, DOA és kb az összes híres verekedős játék ugyanez. Súlyos problémák vannak a verekedős játékokról alkotott fogalommal a fejedben:D
24.
24.
rexsimus
#21: Nem. A 9-nek egész jó története volt, és elég nehéz megtanulni normálisan játszani egy karaktert.
A kivégzések csak hab a tortán, ami mindig is benne volt a játékban.
/MK vs DC-ről ne beszéljünk/
23.
23.
rexsimus
#13: Én a helyedbe utána néznék a játéknak mielőtt ilyeneket írogatsz.
Nézz MK9 EVO-kat, és meglátod, hogy vannak olyan kombók, amiket nem egyszerű előhozni, és a taktikai részről, és stratégiáról még nem is beszéltem.
22.
22.
Birkazoli
#21: "Nem játszottam vele, de kezdem érteni, hogy miért is nem rajongok sajnos az ilyesfajta játékokért"
21.
21.
Birkazoli
Szépnek szép, de ez a játék lényegében csak a minél brutálisabb kivégzésekről szól vagy mi? Nem játszottam vele, de kezdem érteni, hogy miért is nem rajongok sajnos az ilyesfajta játékokat. De aki szereti, azoknak majd jó szórakozást hozzá április 17.-től.:D
18.
18.
Blueberry
Hol van már smoke?
16.
16.
habo
Na ez igen , engem megvettek kilóra:))))))))

a 2 kedvencem az előző részből bent van Kano és Quan Chi
13.
13.
br1Koo
#12: Nem érted a lényeget. Nem egy percről van szó, hanem arról, hogy egy-két karakternek lennének durva trükkök a tarsolyában. Egy játék mindig attól szép, hogy meglepetéseket tartogat, ami nem mindennapi. Nem arra kell gondolni a példát említve, hogy quan chi belép a pályára és csak bazi nagy dögöket tud idézni, hanem ez egy extra, amit nem egyszerű előhozni, de értelmesebbnek tűnik az egész buli. Valószínűleg hiába próbálom elmagyarázni, hogy egy játéknak hogyan is kellene kinéznie, ha neked tetszik ez az egész mortal kombat elképzelés, ami a saját kis nyomaiba bukdácsol részről-részre, ahelyett hogy tényleg fejlesztenék, de csak képzelj el egy olyan mortal kombatot ami tényleg úgy működik amilyen a stílusa: kegyetlen, durva, összetett. Jelen pillanatban viszont kapunk egy játékot nemtudom hány bábúval, akik ugyanazt csinálják, csak más körítésben, és ez így eléggé ratyi . :\
12.
12.
rexsimus
#10: Mesélj még az elképzeléseidről!!!
Baromi jól hangzik, hogy 1 perc alatt megidézel egy legyőzhetetlen dögöt, de az ellenfél meg 10 mp alatt kinyír. Tényleg nagyon izgalmas lenne.
11.
11.
Megmondókapitány
#9: Jah tényleg bocs, D'vorah, Ferra and Torr, Kotal Kahn és Cassie Cage, nem tom miért csak kettő jutott eszembe. :D
10.
10.
br1Koo
már nem tudnak milyen ökörséget kitalálni komolyan.. :D Summoner quanchi.. odavarázsol egy denevért aztán az gáncsolja ki az ellenfelet. Nekem az új mortal kombatokkal kapcsolatban mindig egy bugyuta zs kategóriás film jut eszembe, ahol egy hatalmas varázsló, aki pillanatok alatt tud portált nyitni amin keresztül átrúg az ellenfelére, ott áll és kis piti dolgokat művel, miközben az egész játék lényege ugye, hogy kinyírd az ellenfeled. Ezért eléggé zsákutcába kerültek a fejlesztők, ugyanis egy verekedős játékról van szó, és hiába ultra-impossible őrült nagy állat az összes karakter ott kell verekedniük egymással 10 méterbe zárva, ami lássuk be elég hülyén jön ki. Ha igazán kreatívak lennének és a brandet hiteles irányba akarnák vinni, akkor sokkal grandiózusabb megoldásokban kellene gondolkodiuk. Teszem azt, Quan chi megidéz egy 3 emelet magas dögöt, amit nehezebb kezelni, és összerakni a megidézését gombokkal, hogy az ellenfélnek is legyen esélye. Így lenne értelme, meg kinézete a dolgoknak, és átalakulna a játék menet is erőteljesen. Az a baj a mortalokkal manapság, hogy lemaradtak és a címhez nem megfelelően fejlesztik a játékot.
9.
9.
Ótvar
#7: 4 új kari, de csak kötekedek :) Egyébként Quan Chi elég komoly, főleg a Warlock stílus.
8.
8.
eldergirl
7.
7.
Megmondókapitány
Nekem eddig tetszik a karakter felhozatal, a két újról nem alkotok véleményt, ameddig nem próbáltam.
De ugye mindannyian tudjuk, seggeszkit idézve:
Ez a rész sehol nem lesz az előző részhez képest, az maga volt a tökély, mert konzolexkluzívként indult, a pc-sek megkapták miután mindenki megunta konzolon de a multiplayer még mindig fos mert laggolnak a szerverek. Mivel ez a rész is jön pc-re ezért ez tuti 1 rakás szar lesz...

Megspóroltam neked az írást seggeszki (vagy jelenleg Hungerka vagy mi a tököm), már hozzá sem kell szólnod.
6.
6.
DarkLord
24 helyből 9 elkelt és mit mondjak nagyon nem tetszenek a karakterek. Mondjuk Raiden-t tuti sokan kedvelik és örülnek neki vagy Kano-t (Mondjuk az első részbeni Kano-t én is bírtam), de gyakorlatilag Sub Zero és Scorpion-on kivül egyik se tetszik...persze jöhet a nagy meglepetés és jön Ermac vagy Rain esetleg még Reptile :))) de szerintem egy új Nindzsa karaktert is kitalálhatnának egy igazi badass rossz oldali karaktert, hamár annyi új van és egy se nindzsa tuti nem hagyják ki.
5.
5.
Blueberry
Smoke,noob,cyrex,sector...ezek hol vannak? Megmutatták az értelmetlen karakatereket,most már ideje lenne valami értelmeset az arcunkba tolni
3.
3.
kazuma1989
Lenne jò pár èv mire megcsinálnák...:)
1.
1.
DarkLord
Egyre gagyibb a karakter felhozatal. Bár tetszetős amit művel Quan Chi jó kis kombókat lehet csinálni vele, de sose volt a favoritom.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...