A fejlesztők az alábbi videóban elárulják, hogy a Killing Floor 2 három legfontosabb alappillérét a lövedékek, a pengék és a vér képezik. Az Unreal Tournament 2004-hez készült modból önálló játékká nőtt Killing Floor sem végzett rossz munkát a témában, a készítők ezúttal viszont szerettek volna még tovább menni.
A folytatás továbbfejlesztett csonkolásait a videóban megszólaló kreatív rendező, William Munk leginkább a Soldier of Fortune-hoz hasonlította, amire alaposan ráépítettek. Az ellenfeleinket összesen huszonkét testrésznél választhatjuk darabokra. Testüket félbevághatjuk, kibelezhetjük, lövéseinkkel vagy robbanásokkal leszakíthatjuk az állkapcsukat, fejüket vagy éppen a végtagjaikat, kiszóródott agyukkal pedig dekázhatunk szaladgálás közben. Hát nem csodálatos?
A Killing Floor 2 egyelőre csak PC-re érkezik, a kiadás dátuma viszont egyelőre nem ismert.
Egyszerűen csak le kell programozni minden egyes sebzést azt szeva, komolyan ennek ekkora feneket kerítenek? beszarok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.