Tale of Tales - vége a dalnak

  • Írta: zoenn
  • 2015. június 22.
  • Hír
A The Path és a Sunset fejlesztője, a Tale of Tales nem fejleszt többé játékot. A belgák azon rágtak be, hogy a legutóbbi játékok "totális piaci kudarcként" vonult köztudatba, magyarán senki nem volt rá kíváncsi.

A Tale of Tales eddig számos érdekes és művészi alkotást tett le az asztalra. A The Graveyard, a The Path és a Sunset után a független kétfős belga csapat bezárja a kapuit. Pontosabban nem fejleszt többé játékot.


A stúdió szóvivője egy szívszorító blogbejegyzésben adta a rajongók tudtára, hogy a legutóbbi játékukból mindössze 4 ezer példány fogyott, ami nagyon kevés (s ebbe már kickstarteres adományozóknak kiküldött példányok is beletartoznak). Ez még arra sem elég, hogy a fejlesztés nullszaldós legyen. Ebből pedig az következik, hogy a csapatnak nincs elég pénze arra, hogy fenntartsa magát, ráadásul kölcsönöket vettek fel, amiket nem tudnak törleszteni.

Öröm az ürömben, hogy a Tale of Tales tagjai továbbra is különféle művészeti projekteken dolgoznak, annak ellenére, hogy nem fognak többet játékok fejleszteni.

"Most már szabadok vagyunk. Nem kell elfogadnunk mások tanácsát. Tévedtünk. S mindenki tévedett a Sunsettel kapcsolatban" - fogalmazott az egyik fejlesztő.

A csapat mindent megtett annak érdekében, hogy a Sunset a legjobb legyen. A kreativitás tüze még mindig ég a szívükben, de nem gondolnak többé a videojátékokra.

Ha továbbra is szeretnék támogatni Auriea Harvey és Michaël Samyn munkásságát, itt és itt megteheted.

9.
Dio papa
"-Szerinted belesz*rjak a zongorába?"
"-Á hagyd, úgy sem értenék..."

8.
imigreen
#7: " Aki pedig azon fanyalog hogy nem elég művészi egy játék az sajnos kiöregedett a játékbó" -Kérem szépen ez a nagy igazság! Jöhet itt csilli- villi far cry4 meg gyönyörű Assasin's creed vagy VALÓBAN stilusos Banner saga nekem mar csak a szemem kivánja. El kezdek játszani, két-három küldetés azt csááá, nem érdekel többet...XD
7.
latis666
#2: "Szoval nem biztos, hogy feltetlenul a jatek vagy a keszitok a ludasok mert nem fogyot"
Sajnos az a játék amivel nem szórakoztató játszani az elbukik. Nyilván van marketing meg hype ami számít az eladásoknál de rossz játékot az sem fog eladni. Divat fikázni az AC-t a Far cry-t meg a többi népszerű játékot de azok tényleg szórakoztatnak. De ott a Crash Candy Saga. Brutális siker ingyenes játék. Sok fejlesztő elfelejti hogy nem magának fejleszt játékot hanem másoknak. Aki pedig azon fanyalog hogy nem elég művészi egy játék az sajnos kiöregedett a játékból.
6.
DzsungelCsirke
#2: A videójáték egy interaktív médium. Ebben is lehet bőven művészit alkotni. De azért a fejlesztőket nem kell védeni: a Graveyard-ot (ami ugye alapjáraton 3 perc játékidővel bír) például 5 euróért árulják a Steamen.

Lehet itt fitogtatni hogy művészet így meg úgy, de ennyiért már olyan indie játékokat kap az ember amelyek ugyanúgy tele vannak ötlettel és eredeti megoldásokkal. Csak emellett még meg is érek az áruk, ne adj isten élvezni is lehet őket.

Mellesleg a The Path volt a legjobb alkotásuk, azzal szép sikereket is értek el. Az, hogy aztán elkanyarodtak másfele egyszerűen rossz döntés volt.
5.
simi
egy lakásban sétálva tárgyakra kattingathatsz, amire egy fekete nő mond valami rendkívül mélynek szánt gondolatot, és természetesen semmilyen háttérzene nincs a kívánt művészeti hatás kedvéért. van amikor azt lehet mondani hogy az emberek birkák, és vannak jó művészjátékok, de ez a játék gameplay alapján borzalmas
4.
Cipo3
#2: Nagy igazságokat írtál.

Amúgy én is csináltam garázs játékfejlesztést és mindig megfogadtuk, hogy kölcsönt nem veszünk fel és ha lassabban megy akkor lassabban megy. Egy nem a látványra támaszkodó játéknak mindegy az idő.

Egyébként ha valami rohadt jó akkor reklám nélkül is sikeres. Lásd minecraft.
3.
Thor Vath
Ott a pont, Gyula. A művészet, a mélyenszántó, elgondolkodtató mondanivaló civilizációnk ebben az elbutult szakaszában nem kell senkinek. Illetve senki nem érti. Csak nagy, vörös lángoszlopok legyenek, meg legalább 200 halott. Blöblöblöblöblöblö...
Eszembe juttatott egy szólást: "Disznók elé gyöngyöt..." :)
2.
#1: Nem feltetlen vitazni akarok mert lehet igazad van.
De!
Az ac sorozat, a call of dutyk esetleg a fart cry sorozat az agyradir marketing altal tukorsimara radirozott vasarlok miatt sikeres.
Szoval nem biztos, hogy feltetlenul a jatek vagy a keszitok a ludasok mert nem fogyot hanem, azert mert a modern vilag lakossaganak 99% agymosott retardalt hulye es megveszik 55x is akar ugyanazt a szart mert "uj" "fohos" meg uj shaderek vannak benne.
Csak ugy 5let szinten merult fel...
1.
Nem gondolom, hogy bárkire is be kéne azért rágni, mert nem piacképes az, amit csináltak. Ha valakire haragudhatnak, akkor saját maguk, hogy olyan játékkal rukkoltak elő, ami senkit nem érdekelt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...