Halo 5: Guardians - a 60 fps-ért bármit

  • Írta: fojesz
  • 2015. október 27.
  • Érdekesség
Link másolása
A jó hír az, hogy a Halo 5: Guardians tükörsimán, 60 fps-sel fut, a játék fejlesztőinek azonban csalniuk kellett ahhoz, hogy elérjék ezt a teljesítményt. A Digital Foundry mutatja meg, mit csináltak pontosan.

Ahogy a tesztünkben is írtuk, a Halo 5: Guardians kiváló sebességgel fut, és ezt támasztják alá a Digital Foundry mérései is. Ahogy arról azonban már lehetett hallani, a 343 Industries trükközött kicsit annak érdekében, hogy ez megvalósulhasson: a felbontás dinamikusan skálázódik attól függően, hogy mennyire van megterhelve az Xbox One, illetve bizonyos effektek attól függően lesznek részletesek vagy kevésbé részletesek, hogy a játékos mennyire áll közel hozzájuk.

Habár a csalások egy része valószínűleg fel sem tűnik majd a legtöbb játékosnak (míg egy másik részük nagyon is szembetűnő), érdemes megnézni a Digital Foundry alábbi összeállítását, ahol összegyűjtötték a fejlesztők ügyeskedéseit. Köszi, kopic!

5.
5.
crashpipi
Egyébként a Project Cars PS4-es változatában ez az egy, ami leginkább idegesít, hogy előttem száguld ugyanabban a távolságban az a mértani egyenes vonal, aminek a sávján túl kevésbé részletgazdag a kidogozás és egy idő után már nem tudok elvonatkoztatni tőle vagy nem arra figyelni. :)
Mondjuk az egy autós "csőjáték" és azért lehet ilyen zavaró.
Egy fps-nél túllépnék rajta.

#4
Úgy legyen! :) Ha rövid se érdekel, idővel úgyis megveszem. :)
Csak most még 96% után gyűjtögetek a Batman-ben, ma hozta a futár az AC-t és előrendeltem a Tomb Raidert is.
Az Uncharted-ba, Forza 6-ba meg belekapogatok néha, úgyhogy nekem ráér még ez. :)
4.
4.
ADMlN
Bármikor inkább ezt választom mit a frame dropos 30fps-t amit néhány konzoljáték produkál mostanság.

#3: Nem rövidebb a kampány mint a korábbi részeké, nem kell mindent elhinni a sajtónak. Az egyik rákezd, aztán a többi meg fújja utána.
3.
3.
crashpipi
Valamit muszáj volt tenni, ha már a vas nem elég rá enélkül, viszont, aki ezen esetleg fintorog, szidja az Xbox-ot vagy épp nem veszi meg a Halo 5-öt és kimarad az élményből, az szimplán buta és meg is érdemli. :)
Szerintem kár volna kihagyni, biztos az a rövidke kampány is kellemes pár óra lesz! :)
2.
2.
McDuff
nem új keletű dolgok ezek,előszeretettel használják más fejlesztők is,akár PC-n is! Pl. Left 4 Dead, CoD-k, GTA. Bár a tüzet pont nem értem miért tűnik el ha közelebb megyek.
inkább az tűnik fel nekem hogy annyira nem nagy a változás a Halo 4-hez képest. Mocsok szép,igen,de a 4. is az volt és én olyan nagy generációs különbségeket nem látok ellentétben pl egy Xbox 360-as BF4 és egy Xbox One-s BF4 között.
1.
1.
Azadojat
Ebben semmi hír érték nincs, a kiadó saját maga is elmondta ezt. Valamit valamiért. Amúgy kötve hiszem, hogy egy 2 éves gép összes erőforrását felélték volna... gondoljunk csak az előző generáció végén látottakra :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...