Sokan úgy gondolják, hogy a Sea of Thieves valójában egy MMO, amiben lakosokkal teli városok és egymásra hajazó többjátékos küldetések vannak, de a vezető designer, Mike Chapman szerint ez nem egészen így van.
"Sosem gondoltam MMO-ként a játékra" - kezdte mondandóját Chapman a GameSpotnak. Már csak azért sem, mert a mechanika teljesen más. A Rare nem csak arra törekszik, hogy egy jó kalózos játékot csináljon, inkább egy kooperatív kalandjátékot tesz le az asztalra, amelybe könnyen belerázódunk, könnyen átlátjuk a helyzeteket.
A Sea of Thievesben fejleszthetjük a hajónkat, kincsvadászatra indulunk, és idővel a hírnevünk is növekszik. A készítők szerint minden játékos megtalálja benne a számítását. Az E3-as bemutatóban az emberkék két perc alatt belerázódtak a tengeri csatába, a szerepeket kiosztották maguk között. Chapman szerint intuitív az egész anyag, a minimalista művészi stílus átlátható felhasználói felülettel párosul.
A játék egy hatalmas világban játszódik, de a cél az, hogy minden érthető legyen benne. A játékosok idővel maguk is megtanulják, hogyan működnek a rendszerek, és mindig nyilvánvaló lesz, hogy az adott helyzetben mit kell csinálniuk.
Ha szeretnénk, szövetséget köthetünk más hajók legénységével, de soha nem tudhatod előre, hogy ki a barát és ki az ellenség.
Megjelenési dátum még nincs, a Sea of Thieves Windows 10-re és Xbox One-ra készül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.