Ingyenessé teszik a Final Fantasy XV mellékágát

  • Írta: fojesz
  • 2017. február 20.
  • Akció
A jövő hónaptól kezdve ingyenesen letölthetjük a Final Fantasy XV spin-off játékát, az A King's Tale: Final Fantasy XV-öt. A bejelentés mellé egy új DLC és egy javítás is érkezett a rajongók számára.

A játék még az E3-on mutatkozott be, és egy retro köntösbe bújtatott oldalnézetes anyagot tisztelhetünk a személyében. A története a Final Fantasy XV előzményeit dolgozza fel, egészen pontosan 30 évvel járunk az első számú játék cselekményei előtt, és a fiatal Regis király kalandjait izgulhatjuk végig.

Az A King's Tale: Final Fantasy XV eleinte a Final Fantasy XV előrendelői ajándéka volt, március 1-től azonban bárki letöltheti majd PS4-re és Xbox One-ra, teljesen ingyen.

A Square Enix a jó hír bejelentése mellett kiadta a Final Fantasy XV 1.05-ös javítását, amely új, limitált ideig elérhető küldetéseket, 120-asig emelt szintsapkát, 200-asra bővített fényképalbumot és 60 fps-t ígérő PlayStation 4 Pro-módot kínál a játékosoknak. A zenelejátszót emellett már chocobózás közben is hallgathatjuk - még szerencse, mert a Nier: Automatából is bekerült két dal a játék zenei repertoárjába.

A Magitek Exosuitokat ígérő Booster Pack végül nem jelent meg időben, helyette egy Booster Pack + nevű kiegészítőt kaptak a szezonbérletesek, amely egy új kardot, egy horgászbotot és egy orsót vonultat fel.

Ha minden jól megy, március végén érkezik az a peccs, amely kijavítja a Final Fantasy XV leggyengébb részét.

4.
#3: Szerintem olvasd el a Digital Foundry írását, vagy csak nézd meg a videót.

Eddig ugye Pro-n volt egy Lite és egy High mód, ahol előbbi a base PS4-es látványt és sebességet (1080p/30fps) nyújtotta, míg utóbbi 1800p-s képet renderelt, majd skálázta fel vagy le a megjelenítődnek megfelelően. Persze ennyiben nem merült ki, mert itt-ott kapott egy kis ráncfelvarrást is (pl. nem 5 méterrel előtted rajzolta ki az árnyékokat), de ami jelenleg lényeges, hogy ugyan tényleg szebb lett a játék, de egyben komoly frame pacing gondokkal küszködött (folyamatosan akadozott a játék). Ezzel szemben a lite mód nem nyújtott a látvány terén többet, de legalább stabilan tartotta a célt és jól időzítette a megjelenítendő képeket, vagyis szép simán futott a játék.

Most pedig ahelyett, hogy legalább a high módot gatyába ráznák, az SE sokdiplomás agytrösztjei rájöttek, hogy a 60>30 (ami nyilván igaz is), és akkor az biztos nagyon jó, de mivel azzal munka lett volna így pusztán kikapcsolták a lite mód 30 frame/sec korlátját és jó lesz az 45-nek is alapon szépen elvették a smooth-os megjelenítés lehetőségét, így most kb. olyan kaki, mint a high mód. Legalábbis Ps4 pro-n, mert eközben az alap Ps4-en és Xbox One-on szépen fut a játék.

Amúgy én az egész játékon a kapkodást érzem. Legyen szó a történetről (filmből kiollózott jelenetek random zenére vágva, hiányzó átvezetők, stb.), a letölthető tartalmakról, olyan mintha az egészet hirtelen jött ötletek nyomán gyorsan összedobták volna.
3.
KopyAti
#1: Ezt kifejtenéd, mert nagyon érdekelne!
1.
Milyen kár, hogy a patchel tönkretették a játékot. Legalábbis Pro-n. :\
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...