Call of Duty: WWII - nem lesz visszatöltődő életerő

Nagyon úgy tűnik, hogy az új Call of Duty szakít a hagyományokkal, és a fejlesztők ejtik a második rész óta használt életerő-regeneráló funkciót. Egyelőre azonban még nem tisztázott, hogy helyette hogyan lesz megoldva életerő-visszatöltés.

A héten végre bemutatkozott az új Call of Duty, melyben sok rajongó álma válik valóra, és a sorozat visszatér a második világháborúba. Úgy tűnik azonban, hogy a fejlesztők nem csak a korszak választásánál tértek vissza a régi játékokhoz.

Glen Schofield, a Sledgehammer Games társalapítója a Polygonnak adott egy hosszú interjút az új epizód kapcsán, melyben szóba került a karakterünk életerő-visszatöltődése is. A sorozat második része anno megreformálta ezzel a funkcióval az FPS-műfajt, most azonban nagy eséllyel visszatérnek a fejlesztők gyökerekhez. Bár konkrétumokat nem árult el Schofield, nyilatkozatából az jött le, hogy újra elsősegélycsomagok után kutatgathatunk a golyók "kiizzadása" helyett. Állítása szerint minden találatot megérez a karakterünk, és nem tudunk majd szuperhősként ugrándozni a pályákon.

Pontos részleteket tehát nem árult el, így azt sem tudni még, hogy a többjátékos és zombimódra érvényes lesz-e az "újítás", vagy csak a kampányban fogunk nosztalgiázni. A Call of Duty: WWII november 3-án jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

47.
Parázs
#45: Nem akarok CoD: Battlefield-et, legyen a két játék különböző, így mindenki eldöntheti melyik stílus tetszik jobban. Anno már a BF2 utáni BC2-t is nehezen emésztettem meg, azóta nagyon light lett az egész játék. Persze ennek ellenére mindegyikben benne van sok száz órám, csak na.
45.
Beniciodeltoro
#44: Nekem az tetszene ha "medikusként" használhatnám az assault fegyókat, vagy az LMG-ket, lehetne kasztokba átvinni a fegyókat, sanszos hogy mindenki a medickel tolná, de lőszer is kell néha nem csak életerő, legalább ennyi szabadságot adnának ha már a behemótról küldik az áldást, vagy eltipor a tank :)
COD-ba is bevezethetnék hogy egymásnak dobáljuk a gyógyszert meg a skulókat, naív módon talán a kisbabák is taktikáznának egy kicsit, mert azokért is kapnak pontot ugye, nem csak a killért meg a bilétáért.
Hardlinet nem vettem meg, nem testszett a multija a gameplay videókon, de ez a BF1 bitang lett.
44.
Parázs
#43: Barátokkal ott is vannak taktikát igénylő módok. BF-be sok ismerősöm a három körül kapcsolódtak be, szinte mindenki önző, dm botként mozgott, dobálta a gránátot és kifújt. A Hardlineban ezért tetszett az automatikus lőszer / medkit kérés, bevezethetnék mindegyikbe. Majd meglátjuk milyen lesz a ww2.
43.
Beniciodeltoro
#42: Én is csak az agyatlan hentelés miatt utálom a codot, de a VH-s téma miatt és szebb grafikával lehet hogy érdekelne.
Lehet megveszem és egy hétre rá meg eladom, max egy ezrest bukok rajta.
Privát szobában haverral tolható ,igaz nincs fejlődés de ki nem xarja le.
BF1-ben a tankok és a repülők néha felcseszik az agyam, de még így is képes vagyok 2 órán keresztül tolni hogy élvezem.
TDM-et nem bírom a BF1-ben.
42.
Parázs
#41: Szerintem a vásárlók nagyobb része teljesen jól elvan ezzel a grafikával is, te meg nehogy azt mondd, hogy FB3-ra váltás esetén megvennéd, attól még ugyanolyan lenne a játék. A WoW alól sem feltétlenül az ezer éves graf miatt farolnak ki a játékosok.
41.
Beniciodeltoro
A DICE Frostbite motorja lenne jó a COD-nak, amit a Fifa is használ már, de pont a riválisnak adnák oda ? :)
Itt látszik hogy a Dice foglalkozik a játékosokkal, az Activision csak tarhálni akar, költekezni semmit.
36.
Parázs
#35: Sosem fogják ezt a motort leváltani, ezen kár is rugózni :D
35.
Beniciodeltoro
#34: Pont ezért nem kellenek a streakek, valaki pont a streakek miatt kempeli szét a játékot, egyik sarokból ül a másikba azt mikor összejön küldi az áldást, szép játék.
Legalább a GL-ekkel lehessen falakat és mindenféle tereptárgyat bontani, amik persze sérülést okoznak ha a közelében vagy, ez kicsit dobna a hangulaton.
És egy tűéles grafika 2018-ra már kötelező lenne.
34.
Parázs
#33: Rombolhatóság minek? 5 perc után sík terepen szaladgálnánk, amilyen tömegpusztító fegyverek, streakek vannak benne. Az nem ebbe a játékba való.
33.
Beniciodeltoro
Ha más nem, legalább egy új motor jót tenne a játéknak.
Meg nem ilyen töpörödött pályák amin max 3 mp-ig élsz mert a respawn sz*pat.
Perkek nélküli módot is bevezethetnék.
De a törekvést nem látom, nem akarnak ők feleslegesen kidobni pénzt, ha eddig bejött a grafika (nekik) minek változtassanak, pedig nem lenne rossz egy tűéles grafika, meg némi rombolhatóság.
32.
dragonkris2000
Az élet visszatöltődést is majd meg kell venni dlc formájában.......
31.
RoyalA
Én várom, kíváncsi leszek mit alkottak a srácok. Akár még előrendelő is lehetek.
29.
Oneill
Hogyha valakinek olyan kedve lenne, hogy hibákat keres már most. Akkor a trailerben kettő is feltűnik. Az egyik a Panzer IV-es ami a sherman menetoszlopba lő. A vezető és géppuskás oldal fel van cserélve. A másik meg a Stukák amik a gyalogságot lövik az ágyúikkal. Ott az a baj, hogy az a fajta Stuka, a Ju 87 G már alapból nem adott ki zuhanáskor hangot, mint ami a trailerben hallható, és a fegyverzete sem tudott olyan gyorsan lőni. Azok páncéltörő lövedéket lőttek, orosz tankok ellen lettek kifejlesztve. De nem igazán sok készült el. Az hogy olyan gyorsan lőnek, és gyalogság ellen, az nem kicsi gond. De ezek csak apróságok azoknak akik hibákat keresnek. Ha valakinek kétséges lenne, a trailer elején ott van hogy "Actual in-game footage".
27.
Parázs
#25: Minden évben találnak valamit. Tegyük fel hogy sok embert visszacsalogat, mert végre jobb lesz mint az eddigi részek. Sokan akkor is ugyanúgy sírni fognak. Nevet nem akarok írni, van aki mindegyik hír alatt gyerekesen nyávog.
Asszem (többek között) ezért veszek egy pro-t a nyár folyamán.
26.
markoci555
Ez kb semmit nem számít azt nézve jó lesz-e, mert az 1 és a 2 is k*rva jó játékok.
25.
Rakottkrumpli
#24: Igazából csak bassza a csőrét a hatereknek, hogy még nincs egy értelmes dolog sem, amibe beleköthetnének,(egyelőre persze... :P) ezért ilyen hülyeségekbe próbálnak kapaszkodni... Nálam manapság minden játék plusz 10 ponttal indít, ha nem töltődik vissza az életerő, vagy ha nem látunk át a falon és nem világít minden ellenfél 10 km-en belül...
24.
Parázs
#23: Most mindenki nagy elemző, mert a codon kívül minden shooter teljesen realisztikusan ábrázolja a háborút.
23.
Rezsidémon
Fegyverszakértők, fegyverszakértők mindenhol :D
Nyugi, ez nem szimulátor lesz, hanem egy COD.
22.
Parázs
El sem hiszem, nagyon várok egy jó kis gameplay-t.
21.
hedzsooo
Erre még én is kíváncsi vagyok, pedig kb. szinte az összes lövöldés, háborús játékot eddig kihagytam. Kivéve persze, pl. a MoHAA-t, v. a Return to Castle Wolfenstein-t annó, azokat még én is játszottam. Sőt, még végig is. :) Azt hiszem utoljára az új Wolfenstin-t toltam ebben a kat.-ban, az sem volt rosz, sőt!
Eddig ez is bejövősnek fest.
20.
Vincenzo
#13: Na tegyünk tiszta vizet a pohárba. A második világháborúban igenis sok katona használt Springfield puskát, pontosan mivel nem állt elegendő garand rendelkezésre. Elsősorban a csendes-óceáni hadszíntéren volt ez jellemző. (Úgy általában a tengerészgyalogosok régebbi felszerelést használtak, náluk voltak például a régi M1928 Thompson géppisztolyok is.)

Az FG 42 pedig igenis valós dolog volt, nagy számban gyártották, a német ejtőernyős hegyivadászok használták. (Innen a neve is, Fallschirmjägergewehr 42.) Ez egy automata puska volt, amolyan könnyű géppuska féleség, nem pedig mesterlövész puska, annak ellenére, hogy optikai irányzékkal is el volt látva.

Bocsi az offért, de nem bírtam már szó nélkül. Hogy a témához is hozzászóljak, én örülök, hogy végre készül egy második világháborús fps, régóta várok már egy ilyenre. Csak az a baj, hogy a Call of Duty nevet az évek alatt elég rendesen megtépázták, így ehhez is eléggé szkeptikusan állok hozzá. Viszont ha az előzetesek alapján jónak tűnik, még az is lehet, hogy a végén megveszem.
19.
McDuff
#13: Sorozatlövő mesterlövészpuska nem létezik,még most sem. Sztem fékezzél bele ebbe mert kezdesz összezavarodni. Az FG42 az teljesen más, attól hogy volt belőle optikás verzió meg tudott sorozatban is lőni,attól még nem lett belőle mesterlövészfegyver,inkább támogatónak használták,mint a BAR-t amivel inkább áll közelebbi rokonságban.
18.
Prax
Utoljara aktivan talan a cod:uo volt amin jatszottam, multiban csak azt, parat kiprobaltam kesobb, utolso a black ops 2 volt. Jo kis rifle only meccsek neha hianyzonak.
17.
DON GONDOCS
Meg nem azért az IWben is volt egy nehézségi fokozat ahol medpackok voltak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...