A héten végre bemutatkozott az új Call of Duty, melyben sok rajongó álma válik valóra, és a sorozat visszatér a második világháborúba. Úgy tűnik azonban, hogy a fejlesztők nem csak a korszak választásánál tértek vissza a régi játékokhoz.
Glen Schofield, a Sledgehammer Games társalapítója a Polygonnak adott egy hosszú interjút az új epizód kapcsán, melyben szóba került a karakterünk életerő-visszatöltődése is. A sorozat második része anno megreformálta ezzel a funkcióval az FPS-műfajt, most azonban nagy eséllyel visszatérnek a fejlesztők gyökerekhez. Bár konkrétumokat nem árult el Schofield, nyilatkozatából az jött le, hogy újra elsősegélycsomagok után kutatgathatunk a golyók "kiizzadása" helyett. Állítása szerint minden találatot megérez a karakterünk, és nem tudunk majd szuperhősként ugrándozni a pályákon.
Pontos részleteket tehát nem árult el, így azt sem tudni még, hogy a többjátékos és zombimódra érvényes lesz-e az "újítás", vagy csak a kampányban fogunk nosztalgiázni. A Call of Duty: WWII november 3-án jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
COD-ba is bevezethetnék hogy egymásnak dobáljuk a gyógyszert meg a skulókat, naív módon talán a kisbabák is taktikáznának egy kicsit, mert azokért is kapnak pontot ugye, nem csak a killért meg a bilétáért.
Hardlinet nem vettem meg, nem testszett a multija a gameplay videókon, de ez a BF1 bitang lett.
Lehet megveszem és egy hétre rá meg eladom, max egy ezrest bukok rajta.
Privát szobában haverral tolható ,igaz nincs fejlődés de ki nem xarja le.
BF1-ben a tankok és a repülők néha felcseszik az agyam, de még így is képes vagyok 2 órán keresztül tolni hogy élvezem.
TDM-et nem bírom a BF1-ben.
Itt látszik hogy a Dice foglalkozik a játékosokkal, az Activision csak tarhálni akar, költekezni semmit.
Legalább a GL-ekkel lehessen falakat és mindenféle tereptárgyat bontani, amik persze sérülést okoznak ha a közelében vagy, ez kicsit dobna a hangulaton.
És egy tűéles grafika 2018-ra már kötelező lenne.
Meg nem ilyen töpörödött pályák amin max 3 mp-ig élsz mert a respawn sz*pat.
Perkek nélküli módot is bevezethetnék.
De a törekvést nem látom, nem akarnak ők feleslegesen kidobni pénzt, ha eddig bejött a grafika (nekik) minek változtassanak, pedig nem lenne rossz egy tűéles grafika, meg némi rombolhatóság.
Asszem (többek között) ezért veszek egy pro-t a nyár folyamán.
Nyugi, ez nem szimulátor lesz, hanem egy COD.
Eddig ez is bejövősnek fest.
Az FG 42 pedig igenis valós dolog volt, nagy számban gyártották, a német ejtőernyős hegyivadászok használták. (Innen a neve is, Fallschirmjägergewehr 42.) Ez egy automata puska volt, amolyan könnyű géppuska féleség, nem pedig mesterlövész puska, annak ellenére, hogy optikai irányzékkal is el volt látva.
Bocsi az offért, de nem bírtam már szó nélkül. Hogy a témához is hozzászóljak, én örülök, hogy végre készül egy második világháborús fps, régóta várok már egy ilyenre. Csak az a baj, hogy a Call of Duty nevet az évek alatt elég rendesen megtépázták, így ehhez is eléggé szkeptikusan állok hozzá. Viszont ha az előzetesek alapján jónak tűnik, még az is lehet, hogy a végén megveszem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.