E3 2017: Minden kiderült az új Assassin's Creedről

  • Írta: fojesz
  • 2017. június 10.
  • Hír
Link másolása
Az éjjel minden fontos információ kiszivárgott az Assassin's Creed: Originsről. A Game Informer következő számában a Ubisoft játéka kapja a főszerepet, ez a magazin került ki idő előtt, így a benne rejtőző részletek sem maradtak titokban.

A magazin idevágó oldalait még nem scannelték be, de a borítót és a játék dobozképét tartalmazó hirdetést lefotózták, valamint egy NeoGAF-topikban összegyűjtötték nekünk a fontosabb infókat a címmel kapcsolatban. Eszerint az Assassin's Creed: Origins október 27-én kerül majd boltokba, és legalább négy különböző kiadásban vásárolhatjuk meg - köztük lesz a már kiszivárgott Gold Edition is.

Az Origins fejlesztése még a Unity előtt vette kezdetét, és minden jel szerint a Testvériség létrejötte kapja a főszerepet benne, míg a körítést az ókori Egyiptom adja Kleopátra uralkodása idején. Az asszaszinok alapítója a játék főhőse, Bayek lesz, aki a történet szerint a harmincas éveiben jár, és medjayként dolgozik, ami körülbelül a seriff helyi megfelelője. Érdekesség, hogy elvileg nem Bayek az egyedüli játszható karakter, de a másik szereplő kilétét homály fedi egyelőre - a modern kori történetszál is saját hőst kaphat?

A játék világa jóval dinamikusabb lesz: az állatok megtámadhatják egymást, az NPC-knek pedig meglesz a napi rutinjuk, esznek, isznak, alszanak, dolgoznak, és a mellékhelyiségre is elmennek, ha muszáj. Ezúttal is kapunk nagyobb városokat és kisebb falvakat is - Alexandria és Memphisz például biztosan szerepel a játékban.

A minimapet egy, a Skyrimben látotthoz hasonló iránytű váltja, a nagyobb távolságokat ló- és teveháton is leküzdhetjük. Úszás közben lemerülhetünk a víz alá, annál is inkább, mert a vízalatti romok és az elsüllyedt hajók értékes kincseket rejtenek. Sírrablásra is lesz lehetőségünk, és ha minden igaz, mindenre felmászhatunk majd, ami csak szembejön, legyen az akár egy szikla például.

Hősünk mozgáskultúrája is változik. A guggolás visszatér, de a dedikált sprintgomb eltűnik, ehelyett az analóg kar állásától függ a haladási sebességünk. Teljesen megújul a harcrendszer, a támadás gombjai a jobb ravaszra és vállgombra kerültek, a bal vállgombbal lockolni tudjuk a becélzott ellenfelet. Maga a harc jóval kötetlenebb és hitbox-alapú, nem kell állandóan az ellentámadásra várni, és lesz egy adrenalinmérőnk is, amit ha feltöltünk, különleges képességekkel boldogíthatjuk a rosszarcúakat.

A rejtett penge kedvelőinek rossz hír, hogy azzal már nem tudjuk egy csapásra leteríteni a nálunk erősebb ellenfeleket - itt arról lehet szó, hogy a pengét fejlesztenünk kell majd ehhez. A játék ezen része amúgy is kulcsfontosságú és szerepjátékosabb lesz. Szintrendszert kapunk, melynek keretei között a negyvenedik szintig fejleszthetjük Bayeket, a képességeinket pedig három irányba (Seer, Warrior, Hunter) tolhatjuk el. A felszereléseinket craftolással javíthatjuk, a kinézetünk testreszabása pedig teljesen szabad, az semmilyen módon nem befolyásolja a képességeinket.

Legfeljebb két íj és két közelharci fegyver lehet nálunk, és az ökleinket is használhatjuk majd. A pajzsunkkal levédett nyilakat megtarthatjuk magunknak, emellett pedig olyan trükköket vethetünk még be, mint a hullák megmérgezése, az ellenfelek előcsalogatása és az állatidomítás. Képességeinket gladiátorharcokban is próbára tehetjük. Természetesen visszatér az Eagle Vision is, ezúttal viszont egy Senu nevű sast irányíthatunk majd, akivel a különböző tereptárgyakat figyelhetjük meg.

Ha hihetünk az előzetesnek, az Assasin's Creed: Origins a Scorpio képességeit is kihasználja majd. Köszi, gatyamadzag!

33.
33.
dream1968
Sziasztok40 es szintnèl mièrt nem jelenik meg Anubisz?Minden kūldetès kèsz!de semmi :(
32.
32.
#31: Ez igaz, a kő itt a kulcs szerintem is.
31.
31.
n_csacsi
#21: a hullamérgezés mellett ott van az is, hogy ellenfelek előcsalogatása...szóval kinyírsz egy őrt, lerakod egy helyre, odadobsz egy követ a többihez, ők felfigyelnek, odamennek, netán(!) még be is viszik a táborba és akkor szépen megfertőződnek...nekem jobban tetszik, mint az idegméreg, amikor egymást gyilkolták és ha véletlenül előléptél, rád ugrottak...

A modern szálat ha nem is hagyják el, akkor én keretes rendszerként csinálnám...csak az elejére és a végére tenném be a modern részt, ha a köztes részben lévő emlékek végleg lezárultak...de ha elhagyják engem sem zavarna...untam, hogy mennem kellett számítógépeket hack-elnem meg dokumentumokat gyűjtögetnem egy tablettel a kezemben...
27.
27.
Skandara
#25: Ha úgy csinálják meg ahogy az elmúlt részekben, akkor nekem sem. De ha tudnak valami épkézláb történetet rakni mellé akkor lehet ez még jó. Az egész modern szál a 3 óta, odáig süllyedt, hogy csak egy kifogás arra, hogy miért nem csinálnak egy normális szimulációt az adott korról. Semmi pluszt nem adott pl a Syndicate esetében a játékhoz, sőt. De szerintem van remény, hogy normálisan megcsinálják ezúttal. Az egész syncroization, meg gyakorlatilag az egész játék értelmetlen ha nincs egy nevesített hős. Mert az pl a syndicate esetében engem nem motivált nagyon, hogy felszabadítsam London elnyomott polgárait, egy régen halott ember emlékei alapján, úgy, hogy egy tök ismereten embert irányítok. Szóval egy csávót játszol aki egy csávót játszik, és az egésznek semmi jelentősége, vagy értelme nincs. De Desmond esetében volt, mert azon kívül, hogy az éppen keresett emlékhez eljuss, ami az animusban azt Desmond átélte, és fejlődött általa. A különbség papíron nem sok, de nekem nagyon nagy. Én örülök ha lenne megint egy karakter aki átíveli a különböző részek között a történetet. Desmond megölése eléggé lábon lőtte a sorozatot, a modern szálat meg kinyírta. De persze mindenkinek meg van a saját véleménye. :)
26.
26.
latis666
Én úgy képzelem hogy megölöm az őrt, a hullát megmérgezem és a 10 másodperc múlva érkező őrjárat elé teszem. Megtalaljak. Nézegetik. Aztán egyszer csak eldöl mindenki oldalra.
25.
25.
Firsttime
#23: Nekem már nem kell modern szál. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de észre se venném ha nem lenne. Ugysem az adja a játék magját.
23.
23.
Skandara
Ez elég jól hangzik, Kleopátra idejében Egyiptom még nem volt római provincia, de nagyon közel állt hozzá, Julius Caesar is könnyen felbukkanhat a játékban, és a római légiók. A következő címekben a terv szerint az ókori rómába és hellászba (~görögország) is eljutunk majd. Szerintem Caesar biztos templar lesz a játékban, hiszen a triumviratus szüntette meg gyakorlatilag a római köztársaságot, és vette át a hatalmat, majd vezette be a császárságot. Ráadásul mint tudjuk meg is ölték, és Brutus sírját/páncélját megtalálhattuk az AC: Brotherhoodban. Az eddigi infok alapján jól hangzik nagyon ami készül. Modern szálon meg nem tartom kizártnak, hogy Desmond fia lesz az új főszereplő.
22.
22.
fehersam
Mindenki kivan, hogy mindig ugyanazt a játékot kapjuk. Reworkölték majdnem az egészet, és most még ez sem jó :D
21.
21.
kondibagi
#15: Hasonló dolgokra gondoltam én is, csak azt tudom nehezen elképzelni, hogyan fog kinézni ez a játékban. Megölsz egy őrt, "megmérgezed a hullát", vársz fél órát egy bokorban, hogy megtalálják, aztán még egy félórát, hogy az egész tábor meghalljon. Ennél még a lopakodós, követős, hallgatozós küldetések is izgalmasabbak:D
18.
18.
#16: Köszi, igazából az hozta a következtetést, hogy krokodilokat, vízilovakat még ha nagymenő Creed tag is valaki, nem könnyű ártalmatlanítani, s gondolom elég sokat leszünk vízközelben, meg hát a skinek is kellenek.
17.
17.
#14: http://www.erdekesvilag.hu/ketezer-vizilovat-olhetnek-meg-zambiaban-egy-vitatott-dontes-nyoman/

Itt egy hír arról, hogy még most is tart ez az egész a vízilovakkal.

(csak azért bizonyítom, mert múltkor valaki azzal a nonszensz dologgal jött elő a Mass Effect cikk alatt, hogy a sivatagban nem nőnek fák)
16.
16.
Firsttime
#15: Én a félre gépelésben hiszek. :D de jó elgondolások. :D
15.
15.
#14: Több válaszom van, de egyébként őszintén szólva én se tudom XD

1:
Ha mumifikálják őket akkor meghalnak, mert a kivett szervek vagy akár magának a bőrnek az érintése is végzetes lehet.
Igazából ez csak kezdetben volt a fáraók luxusa, idővel még az átlag parasztember is temetkezhetett így (mint manapság is össze lehet gyűjteni egy jobb márványsírra ha ez a cél)
S gondolom azok is megfertőződnek akik elviszik a hullát a boncolóba, akik szinte 100, hogy sose voltak katonák háborús helyzet kivételével.
Itt a kérdés az miért nyírnál ki felcsereket??

2.
Valamiféle járvány elterjesztése is lehet emögött, az érinthetetlen hullák lerontják a környéket, de itt a kérdés az, hogy akkor mi megússzuk a fertőzést?

3.
Nagyobb vadállatok elejtésére?
Megfertőzött hullából krokodil kajál-tied az értékes bőr harc nélkül.
Igazából ezt tartom a legelképzelhetőbbnek.
S mielőtt valaki belekötne, hogy az állatok nem esznek fertőzött húst-HAZUGSÁG.
Még maga a veszélyes víziló is eszik.
S pár éve a zambiai víziló populáció majdnem végzetes kipusztulását is ilyesmi okozta.
Egy vírus megfertőzött egy csapatnyi állatot, s azoknak szétrohadni kezdődő tetemeit megette a többi s így rohamosan terjedt az egész, míg meg nem állították.

Én erre szavazok, segítettem?

14.
14.
kondibagi
Hát én lehet hülye vagyok, de mi értelme megmérgezni a hullákat?
13.
13.
crytek
Na ez fasza lesz elég sok újdonság, kár hogy idén már nwm jön új nv vga ahhoz tuti adták volna :)
12.
12.
Firsttime
#7: Nem tudom pcn hogy oldják meg ezt. Ott nincs analog kar. Vagy sprintelsz vagy nem. Csak kellene sprint gomb.
7.
7.
PaprikaJancsi
Az újdonságokat elnézve nem lesz gond vele, kellően sok pluszt hoznak be a játékba. Engem ami zavar a sprint gomb elhagyása, így leírva szerintem rohadt zavaró lesz, de remélem azért valahogy megoldják.
A helyszín jó.. nagyon jó, kíváncsian várom a hivatalos bejelentést is.
3.
3.
Formula1fanatic
Leköt ez még valakit? Ez olyan mint az évről évre megjelenő új nfs. Pedig az régen(90-es évek) mennyire fasza cuccnak számított:D
2.
2.
latis666
Rohadt jó lesz. :) A fanyalgók meg menjenek Zeldázni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...