A magazin idevágó oldalait még nem scannelték be, de a borítót és a játék dobozképét tartalmazó hirdetést lefotózták, valamint egy NeoGAF-topikban összegyűjtötték nekünk a fontosabb infókat a címmel kapcsolatban. Eszerint az Assassin's Creed: Origins október 27-én kerül majd boltokba, és legalább négy különböző kiadásban vásárolhatjuk meg - köztük lesz a már kiszivárgott Gold Edition is.
Az Origins fejlesztése még a Unity előtt vette kezdetét, és minden jel szerint a Testvériség létrejötte kapja a főszerepet benne, míg a körítést az ókori Egyiptom adja Kleopátra uralkodása idején. Az asszaszinok alapítója a játék főhőse, Bayek lesz, aki a történet szerint a harmincas éveiben jár, és medjayként dolgozik, ami körülbelül a seriff helyi megfelelője. Érdekesség, hogy elvileg nem Bayek az egyedüli játszható karakter, de a másik szereplő kilétét homály fedi egyelőre - a modern kori történetszál is saját hőst kaphat?
A játék világa jóval dinamikusabb lesz: az állatok megtámadhatják egymást, az NPC-knek pedig meglesz a napi rutinjuk, esznek, isznak, alszanak, dolgoznak, és a mellékhelyiségre is elmennek, ha muszáj. Ezúttal is kapunk nagyobb városokat és kisebb falvakat is - Alexandria és Memphisz például biztosan szerepel a játékban.
A minimapet egy, a Skyrimben látotthoz hasonló iránytű váltja, a nagyobb távolságokat ló- és teveháton is leküzdhetjük. Úszás közben lemerülhetünk a víz alá, annál is inkább, mert a vízalatti romok és az elsüllyedt hajók értékes kincseket rejtenek. Sírrablásra is lesz lehetőségünk, és ha minden igaz, mindenre felmászhatunk majd, ami csak szembejön, legyen az akár egy szikla például.
Hősünk mozgáskultúrája is változik. A guggolás visszatér, de a dedikált sprintgomb eltűnik, ehelyett az analóg kar állásától függ a haladási sebességünk. Teljesen megújul a harcrendszer, a támadás gombjai a jobb ravaszra és vállgombra kerültek, a bal vállgombbal lockolni tudjuk a becélzott ellenfelet. Maga a harc jóval kötetlenebb és hitbox-alapú, nem kell állandóan az ellentámadásra várni, és lesz egy adrenalinmérőnk is, amit ha feltöltünk, különleges képességekkel boldogíthatjuk a rosszarcúakat.
A rejtett penge kedvelőinek rossz hír, hogy azzal már nem tudjuk egy csapásra leteríteni a nálunk erősebb ellenfeleket - itt arról lehet szó, hogy a pengét fejlesztenünk kell majd ehhez. A játék ezen része amúgy is kulcsfontosságú és szerepjátékosabb lesz. Szintrendszert kapunk, melynek keretei között a negyvenedik szintig fejleszthetjük Bayeket, a képességeinket pedig három irányba (Seer, Warrior, Hunter) tolhatjuk el. A felszereléseinket craftolással javíthatjuk, a kinézetünk testreszabása pedig teljesen szabad, az semmilyen módon nem befolyásolja a képességeinket.
Legfeljebb két íj és két közelharci fegyver lehet nálunk, és az ökleinket is használhatjuk majd. A pajzsunkkal levédett nyilakat megtarthatjuk magunknak, emellett pedig olyan trükköket vethetünk még be, mint a hullák megmérgezése, az ellenfelek előcsalogatása és az állatidomítás. Képességeinket gladiátorharcokban is próbára tehetjük. Természetesen visszatér az Eagle Vision is, ezúttal viszont egy Senu nevű sast irányíthatunk majd, akivel a különböző tereptárgyakat figyelhetjük meg.
Ha hihetünk az előzetesnek, az Assasin's Creed: Origins a Scorpio képességeit is kihasználja majd. Köszi, gatyamadzag!
A modern szálat ha nem is hagyják el, akkor én keretes rendszerként csinálnám...csak az elejére és a végére tenném be a modern részt, ha a köztes részben lévő emlékek végleg lezárultak...de ha elhagyják engem sem zavarna...untam, hogy mennem kellett számítógépeket hack-elnem meg dokumentumokat gyűjtögetnem egy tablettel a kezemben...
Itt egy hír arról, hogy még most is tart ez az egész a vízilovakkal.
(csak azért bizonyítom, mert múltkor valaki azzal a nonszensz dologgal jött elő a Mass Effect cikk alatt, hogy a sivatagban nem nőnek fák)
1:
Ha mumifikálják őket akkor meghalnak, mert a kivett szervek vagy akár magának a bőrnek az érintése is végzetes lehet.
Igazából ez csak kezdetben volt a fáraók luxusa, idővel még az átlag parasztember is temetkezhetett így (mint manapság is össze lehet gyűjteni egy jobb márványsírra ha ez a cél)
S gondolom azok is megfertőződnek akik elviszik a hullát a boncolóba, akik szinte 100, hogy sose voltak katonák háborús helyzet kivételével.
Itt a kérdés az miért nyírnál ki felcsereket??
2.
Valamiféle járvány elterjesztése is lehet emögött, az érinthetetlen hullák lerontják a környéket, de itt a kérdés az, hogy akkor mi megússzuk a fertőzést?
3.
Nagyobb vadállatok elejtésére?
Megfertőzött hullából krokodil kajál-tied az értékes bőr harc nélkül.
Igazából ezt tartom a legelképzelhetőbbnek.
S mielőtt valaki belekötne, hogy az állatok nem esznek fertőzött húst-HAZUGSÁG.
Még maga a veszélyes víziló is eszik.
S pár éve a zambiai víziló populáció majdnem végzetes kipusztulását is ilyesmi okozta.
Egy vírus megfertőzött egy csapatnyi állatot, s azoknak szétrohadni kezdődő tetemeit megette a többi s így rohamosan terjedt az egész, míg meg nem állították.
Én erre szavazok, segítettem?
A helyszín jó.. nagyon jó, kíváncsian várom a hivatalos bejelentést is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.